Ekran szczegółów informacji - sprawa
Szczegóły informacji
Potwierdzenie zameldowania
Wydział: Wydział Organizacyjny - Referat Spraw Obywatelskich
Ogłoszono dnia: 2008-09-11 14:53:12
Termin załatwienia
W dniu złożenia dokumentów.
Osoba kontaktowa
Alicja Aleksiejczuk, Krystyna Dzięgielewska, Joanna Omilian
Miejsce załatwienia
Urząd Miasta
Referat Spraw Obywatelskich
ul. Marsz.J.Piłsudskiego 6
Telefon kontaktowy
87-73-26-101
Sposób załatwienia
Interesant otrzymuje potwierdznie zameldowania w formie wydruku komputerowego.
Miejsce odbioru
Urząd Miasta
Referat Spraw Obywatelskich
ul. Marsz.J.Piłsudskiego 6
Wymagane Dokumenty
1. Dowód osobisty, a w uzasadnionych przypadkach inny dokument pozwalający na ustalenie tożsamości.
2. Podanie o wydanie potwierdzenia zameldowania 3. Pełnomocnictwo w przypadku pobierania zaświadczenia przez pełnomocnika.
Czas realizacji
W dniu złożenia podania.
Opłaty
Opłata skarbowa za zaświadczenie w kwocie 17,00 zł , którą można uiścić w kasie Starostwa Powiatowego w Ełku
lub na konto Urzędu Miasta w Ełku
PKO BP S.A. 74 1020 4724 0000 3702 0051 2699
Zwolnienia z opłaty skarbowej art.2 ustawy o opłacie skarbowej Dz.U. 225 z 2006 poz.1635 z dnia 16.11.2006r.
W przypadku występowania pełnomocnika - opłata skarbowa za pełnomocnictwo w kwocie 17 zł ( płatna jak wyżej).
- nie podlega opłacie skarbowej pełnomocnictwo udzielone małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu.
Tryb odwoławczy
Brak.
Uwagi
W przypadku wystawiania potwierdzenia zameldowania z akt archiwalnych czas realizacji wynosi 7 dni od dnia wpływu.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz.U.z 2006r.Nr 139 poz.993)
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 225, poz.1635),
Kodeks Postępowania Administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960 (Dz.U. z 2000r. Nr 98 poz.1071