Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Wpis przedsiębiorców do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2012 r.)Drukuj informacjęSprawa: Wpis przedsiębiorców do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2012 r.)Szczegóły informacji
Wpis przedsiębiorców do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2012 r.)
Wydział: Wydział Mienia Komunalnego
Ogłoszono dnia: 2011-12-30 09:09:04
Termin załatwienia
Organ obowiązany jest dokonać wpisu przedsiębiorcy do rejestru działalności regulowanej w terminie 7 dni od dnia wpływu kompletnego wniosku o wpis wraz z oświadczeniem o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
Osoba kontaktowa
Mirosława Broniszewska
Miejsce załatwienia
Wydział Mienia Komunalnego, pokój nr 244
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk
Telefon kontaktowy
087 732 62 44
Sposób załatwienia
Miejsce odbioru
Wydział Mienia Komunalnego, pokój nr 244
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk
Wymagane Dokumenty
Opłaty
1. Za dokonanie wpisu do rejestru działalności regulowanej pobiera się opłatę skarbową w wysokości 50 zł płatną na rachunek bankowy Urzędu Miasta Ełku nr 74 1020 4724 0000 3702 0051 2699.
2. W przypadku przedsiębiorców, którzy w dniu wejścia w życie ustawy posiadają zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zgodnie z ustawą z dnia 1 lipca 2011r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw są zwolnieni z wnoszenia opłaty skarbowej za wpis do rejestru działalności regulowanej - należy dołączyć stosowne oświadczenie.
Tryb odwoławczy
Uwagi
1) posiadania wyposażenia umożliwiającego odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz zapewnienia jego odpowiedniego stanu technicznego,
2) utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i urządzeń do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,
3) spełnienia wymagań technicznych dotyczących wyposażenia pojazdów do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,
Podstawa prawna
1. Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późn.zm.).
4. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.).