Rejestr zmian
Szczegóły informacji
Zaproszenie do składania ofert na wykonanie oraz montaż tablicy informacyjnej dla projektu „Transgraniczna społeczność zrozumienia” realizowanego w ramach Programu INTERREG V-A Litwa - Polska na lata 2014-2020.
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2021-11-18 13:55:16 przez Emilia Lankamer
Akapit nr - brak tytułu
Ełk, 18 listopada 2021 r.
SR.042.3.13.2021.EP
Zaproszenie do składania ofert na wykonanie oraz montaż tablicy informacyjnej dla projektu „Transgraniczna społeczność zrozumienia” realizowanego
w ramach Programu INTERREG V-A Litwa - Polska na lata 2014-2020.
w ramach Programu INTERREG V-A Litwa - Polska na lata 2014-2020.
Do ww. zamówienia przepisy ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo Zamówień Publicznych nie mają zastosowania, ponieważ wartość przedmiotu zamówienia nie przekracza kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 tej ustawy.
Zapytanie ofertowe prowadzone będzie zgodnie Zarządzeniem Nr 678.2020 Prezydenta Miasta Ełku z dnia 29 grudnia 2020 r. w sprawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych w Urzędzie Miasta Ełku oraz Zarządzeniem Prezydenta Miasta Ełku z dnia 17 sierpnia 2021 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie przyjęcia Regulaminu udzielania zamówień publicznych nieprzekraczających kwoty 130 000 złotych w Urzędzie Miasta Ełku, które są realizowane w ramach projektów współfinansowanych ze środków Programu Interreg V-A Litwa-Polska 2014-2020.
I. Zamawiający:
Gmina Miasto Ełk
ul. Marsz. J. Piłsudskiego 4
19 – 300 Ełk
II. Przedmiot oferty:
Wykonanie oraz montaż tablicy informacyjnej, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w pobliżu wykonywanych robót budowlanych przy budowie parku sensorycznego przy Miejskim Przedszkolu „Słoneczna Ósemka” w Ełku, o wymiarach: 2,9 m x 2 m, zamontowanej w gruncie na słupkach. Do wykonania tablicy i nadruku użyte zostaną trwałe materiały, odporne na warunki atmosferyczne, o czym Wykonawca będzie musiał zaświadczyć w protokole odbioru.
Wzór tablicy w linku https://lietuva-polska.eu/pl/wdra_anie/promocja.html
(Brandbook of Interreg V-A Lithuania-Poland cooperation programme, Interreg Lietuva-Polska_plaque billboard, explanatory plaque_pl)
Treść i wygląd tablicy zostanie wstępnie ustalona z Zamawiającym, poprzez przekazanie projektu
w wersji elektronicznej na adres e-mail: .
w wersji elektronicznej na adres e-mail: .
III. Terminy realizacji zamówienia:
Od daty podpisania umowy do dnia 10 grudnia 2021 r.
IV. Oferta powinna zawierać:
Koszt wykonania przedmiotu zamówienia (cena brutto).
V. Miejsce złożenia oferty:
- Ofertę należy złożyć do dnia 26.11.2021 r. do godz. 15.30 w siedzibie Urzędu Miasta w Ełku przy ul. Piłsudskiego 4, pok. 02 (kancelaria ogólna).
- Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.
- Ofertę należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Oferta na wykonanie oraz montaż tablicy informacyjnej dla projektu „Transgraniczna społeczność zrozumienia” realizowanego
w ramach Programu INTERREG V-A Litwa - Polska na lata 2014-2020.
w ramach Programu INTERREG V-A Litwa - Polska na lata 2014-2020.
VI. Sposób oceny ofert:
1. Kryterium wyboru – najniższa cena brutto.
2. Informacja o wybranych ofertach zostanie zamieszczona w formie protokołu w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie miasta Ełk, następnie zostanie podpisana umowa z wykonawcą. Od decyzji Urzędu Miasta w Ełku nie przysługuje odwołanie ani zażalenie.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnej rezygnacji z realizacji zamówienia bez podania przyczyny.
VII. Osoba do kontaktu:
Osoba do kontaktu: Emilia Lankamer,
, 87 73 26 121.
VIII. Postanowienia końcowe
Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2016r., poz. 922) niniejszym informuję, iż:
- Administratorem Pani / Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Ełku jest Prezydent Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, zwany dalej w skrócie Administratorem.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia zapytania ofertowego mającego na celu wybór najkorzystniejszej oferty oraz wykonania umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia tego zapytania ofertowego.
- Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane organom i osobom uprawnionym do przeprowadzenia czynności kontrolnych i audytowych.
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
- Podanie danych osobowych w ofercie jest dobrowolne, przy czym niezbędne do udziału w zapytaniu ofertowym mającym na celu wybór najkorzystniejszej oferty, zawarcia oraz wykonania umowy.
Zastępca Prezydenta Miasta
Artur Urbański