Rejestr zmian
Szczegóły informacji
Wirtualne biuro obsługi
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2015-06-30 13:47:24 przez Michał Kociński
Akapit nr - brak tytułu
Zapraszamy do korzystania z modułu informacyjnego e-Urząd, za pośrednictwem którego będziemy udostępniać Państwu narzędzia załatwiania spraw w Urzędzie Miasta Ełku
Dla Państwa wygody poniżej prezentujemy przydatne informacje, jak w prosty sposób, w trzech krokach uzyskać bezpłatny elektroniczny podpis kwalifikowalny (profil zaufany) umożliwiający załatwianie spraw urzędowych przez Internet.
e-Urząd jest miejscem, gdzie znajdziecie Państwo wszystkie niezbędne informacje dotyczące form załatwienia spraw zarówno metodą tradycyjną - papierową, jak również poprzez formularze elektroniczne umożliwiające załatwienie niektórych spraw drogą elektroniczną poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą na ePUAP.
Aby móc korzystać z możliwości załatwiania spraw urzędowych przez Internet niezbędne jest:
|
|
Krok 1. | |
Posiadanie konta na platformie ePUAP – Rejestracja krok po kroku (str. 2 - 13) | |
Krok 2. | |
Założenie Profilu Zaufanego – Instrukcja jak uzyskać profil zaufany (str. 14 - 29) | |
Krok 3. | |
Potwierdzenie Profilu Zaufanego w Punkcie Potwierdzania Profili Zaufanych: |
Adres Punktu Potwierdzania Profili Zaufanych:
Urząd Miasta Ełku
ul. Marsz. J. Piłsudskiego 4, pok. 246 (II piętro)
19-300 Ełk
Spełnienie wyżej wymienionych warunków daje możliwość załatwiania spraw urzędowych (we wszystkich instytucjach publicznych, nie tylko w Urzędzie Miasta Ełku) w formie elektronicznej przez Internet.
Metoda ta jest bezpieczna, a zarazem skuteczna. Złożenie pisma przy użyciu profilu zaufanego jest równoznaczne z przesłaniem pisma pocztą lub osobistym dostarczeniem pisma do urzędu, oszczędzając przy tym czas i pieniądze.
Poniżej Katalogi usług realizowanych przez Urząd Miasta Ełku przy użyciu elektronicznych formularzy: