Zamówienia publiczne o wartości mniejszej niż 130 000 zł
Szczegóły informacji
Zaproszenie do składania ofert na wykonanie oraz montaż tablicy informacyjnej dla projektu „Transgraniczny obszar turystyczny w mieście Ełk i Kowno” realizowanego w ramach Programu INTERREG V-A Litwa - Polska.
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2019-12-18 15:02:48 przez Magdalena Kowalewska
Akapit nr - brak tytułu
Zaproszenie do składania ofert na wykonanie oraz montaż tablicy informacyjnej dla projektu „Transgraniczny obszar turystyczny w mieście Ełk i Kowno” realizowanego
w ramach Programu INTERREG V-A Litwa - Polska na lata 2014-2020, Priorytet 1 – Zachowanie i ochrona środowiska naturalnego oraz wspieranie efektywnego gospodarowania zasobami,
1.1. Zwiększenie zrównoważonego wykorzystania dziedzictwa kulturowego i przyrodniczego
w turystyce na obszarze transgranicznym.
w ramach Programu INTERREG V-A Litwa - Polska na lata 2014-2020, Priorytet 1 – Zachowanie i ochrona środowiska naturalnego oraz wspieranie efektywnego gospodarowania zasobami,
1.1. Zwiększenie zrównoważonego wykorzystania dziedzictwa kulturowego i przyrodniczego
w turystyce na obszarze transgranicznym.
Zapytanie ofertowe prowadzone będzie zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro (Zarządzenie Nr 1375/2014 Prezydenta Miasta Ełku z dnia 16 kwietnia 2014 r.) oraz na podstawie załącznika nr 5 - Szczegółowe warunki dla polskich beneficjentów dotyczące realizacji zamówień publicznych do Podręcznika Programu Współpracy Interreg V-A Litwa-Polska z dnia 29.03.2018 r. dla trzeciego naboru.
I. Zamawiający:
Gmina Miasto Ełk
ul. Marsz. J. Piłsudskiego 4
19 – 300 Ełk
II. Przedmiot oferty:
Wykonanie oraz montaż tablicy informacyjnej, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w pobliżu wykonywanych robót budowlanych na os. Bogdanowicza w Ełku (budowa wieży widokowej),
o wymiarach: 2900 x 2000 mm, zamontowanej w gruncie na słupkach. Do wykonania tablicy i nadruku użyte zostaną trwałe materiały, odporne na warunki atmosferyczne, o czym Wykonawca będzie musiał zaświadczyć w protokole odbioru.
o wymiarach: 2900 x 2000 mm, zamontowanej w gruncie na słupkach. Do wykonania tablicy i nadruku użyte zostaną trwałe materiały, odporne na warunki atmosferyczne, o czym Wykonawca będzie musiał zaświadczyć w protokole odbioru.
Wzór tablicy w linku file:///C:/Users/e.pachucka/AppData/Local/Temp/Temp1_Interreg_LT-PL_Brand%20book-1.zip/Interreg_LT-PL_Brand%20book_beneficiaries%20version.pdf
(Brandbook of Interreg V-A Lithuania-Poland cooperation programme, Interreg Lietuva-Polska_plaque billboard, explanatory plaque_pl)
Treść i wygląd tablicy zostanie wstępnie ustalona z Zamawiającym, poprzez przekazanie projektu
w wersji elektronicznej na adres e-mail: .
w wersji elektronicznej na adres e-mail: .
III. Terminy realizacji zamówienia:
Od daty podpisania umowy do dnia 24 stycznia 2020 r.
IV. Oferta powinna zawierać:
Koszt wykonania przedmiotu zamówienia (cena brutto).
V. Miejsce złożenia oferty:
- Ofertę należy złożyć do dnia 30.12.2019 r. do godz. 16.00 w siedzibie Urzędu Miasta w Ełku przy ul. Piłsudskiego 4, pok. 02 (kancelaria ogólna).
- Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.
- Ofertę należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Oferta na wykonanie oraz montaż tablicy informacyjnej dla projektu „Transgraniczny obszar turystyczny w mieście Ełk i Kowno”.
VI. Sposób oceny ofert:
1. Kryterium wyboru – najniższa cena brutto.
2. Informacja o wybranych ofertach zostanie zamieszczona w formie protokołu w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie miasta Ełk, następnie zostanie podpisana umowa z wykonawcą. Od decyzji Urzędu Miasta w Ełku nie przysługuje odwołanie ani zażalenie.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnej rezygnacji z realizacji zamówienia bez podania przyczyny.
VII. Osoba do kontaktu:
Osoba do kontaktu: Emilia
">');
// -->
Pachucka,
, 87 73 26 121.
VIII. Postanowienia końcowe
Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2016r., poz. 922) niniejszym informuję, iż:
- Administratorem Pani / Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Ełku jest Prezydent Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, zwany dalej w skrócie Administratorem.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia zapytania ofertowego mającego na celu wybór najkorzystniejszej oferty oraz wykonania umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia tego zapytania ofertowego.
- Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane organom i osobom uprawnionym do przeprowadzenia czynności kontrolnych i audytowych.
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
- Podanie danych osobowych w ofercie jest dobrowolne, przy czym niezbędne do udziału w zapytaniu ofertowym mającym na celu wybór najkorzystniejszej oferty, zawarcia oraz wykonania umowy.
Zastępca Prezydenta Miasta
Artur Urbański