Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne o wartości mniejszej niż 130 000 zł

Szczegóły informacji

Zaproszenie do składania ofert na przeprowadzenie kampanii promocyjnej w ramach projektu pn. „Promocja turystyki transgranicznej promującej dziedzictwo kulturowe Litwy i Polski” z Programu Współpracy Interreg V-A Litwa – Polska.

Informacja ogłoszona dnia 2018-12-21 14:33:53 przez Magdalena Kowalewska, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Ełk, 21 grudnia 2018 r.
SR.042.2.10.2018.EP
Zaproszenie do składania ofert na przeprowadzenie kampanii promocyjnej w ramach projektu pn. „Promocja turystyki transgranicznej promującej dziedzictwo kulturowe Litwy i Polski” z Programu Współpracy Interreg V-A Litwa – Polska.
Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) niniejsze postępowanie nie podlega przepisom wyżej cytowanej ustawy. Postępowanie prowadzone jest na podstawie załącznika nr 5 - Szczegółowe warunki dla polskich beneficjentów dotyczące realizacji zamówień publicznych do Podręcznika Programu Współpracy Interreg V-A Litwa-Polska z dnia 10 marca 2017 r. dla drugiego naboru oraz Regulaminem udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro (Zarządzenie Nr 1375/2014 Prezydenta Miasta Ełku z dnia 16 kwietnia 2014 r.).
I. Zamawiający:
Gmina Miasto Ełk
ul. Marsz. J. Piłsudskiego 4
19 – 300 Ełk
II. Przedmiot oferty:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii promocyjnej w mediach cyfrowych dla projektu „Promocja turystyki transgranicznej promującej dziedzictwo kulturowe Litwy i Polski” z Programu Współpracy Interreg V-A Litwa – Polska według następującej specyfikacji:
 -Przygotowanie i przedstawienie planu działania kampanii promocyjnej Zamawiającemu oraz wybór docelowych serwisów wyświetlania na podstawie których zostanie zrealizowana kampania promocyjna w systemie Google AdWords. 
-Optymalizację kampanii w oparciu o dane z Google AdWords i Google Analytics.
-Raportowanie przebiegu, skuteczności oraz efektywności kampanii oraz zbiorczy raport na koniec okresu zwarcia umowy (ilość wyświetleń, kliknięć w reklamę).
-Wykonawca przeprowadzi efektywną kampanię promocyjną trwającą 1 miesiąc w portalach internetowych oraz na Facebooku, która będzie zachęcała do odwiedzenia Ełku oraz Alytusa (Litwa), kampania ma również wypromować e-book (publikacja elektroniczna) o 34 obiektach dziedzictwa kulturowego i naturalnego Alytusa oraz  26 obiektach z  Ełku. E-book przekaże Zamawiający oraz videoclip zrealizowany przez Partnera projektu. Videoclip zostanie przekazany przez Partnera projektu-Centrum Informacji Turystycznej w Alytusie.
-Kampania reklamowa ma trwać 1 miesiąc, początek – najpóźniej druga połowa stycznia 2019 r.
- Wykonawca musi przygotować 1 baner w języku polskim, umieścić go na różnych portalach. Baner ma promować publikację elektroniczną, ma być reklamowany za pomocą Google Ads itp.
- Baner musi zostać przygotowany w co najmniej w 3 formatach w zależności od tego gdzie zostanie umieszczony.
- Baner ma zawierać zdjęcia, loga programu, hasło w języku polskim. Baner ma zachęcać do podróży po regionach alytuskim i ełckim.
-Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dwa projekty banneru oraz przekaże kanały do przeprowadzenia kampanii promocyjnej Zamawiającemu.
- Wykonawca ma przygotować nie mniej niż 10 słów kluczowych do wyszukiwarki.
- Zamawiający udostępni publikację elektroniczną, zdjęcia oraz inne materiały niezbędne do przeprowadzenia skutecznej kampanii reklamowej, profil FB utworzony przez partnera projektu-Centrum Informacji Turystycznej w Alytusie.
- Przed publikacją informacji, postów należy wszystko zatwierdzić z Zamawiającym, dopiero po akceptacji Zamawiającego można opublikować treść.
- Baner ma być widoczny na stronie www.elk.pl oraz na innych stronach, na których kampania będzie prowadzona (w widocznym miejscu strony www).
- Wykonawca musi dobrać odpowiednie kanały dystrybucji, umieścić baner w widocznym miejscu i zapewnić nie mniej niż 6 000 kliknięć reklamowych.
- W systemach reklamowych Google (lub w równorzędnej sieci) zapewnić nie mniej niż 5 000 kliknięć reklamowych.
- Remarketing (powracający) 1 500 kliknięć.
-Wykonawca przygotuje interesujące posty w języku polskim na podstawie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego oraz wykorzysta do promocji produkty (video, e-book) - materiał stworzony w ramach projektu. Wykonawca opublikuje tygodniowo 1 post.
- W poprawnym Języku polskim.
- Wykonawca stworzy 1  hashtag po polsku i zachęci do używania go.
- Podczas kampanii nie mogą pojawiać się informacje o obiektach biznesowych, żadne nazwy restauracji, hoteli itp.
- Jednocześnie na Litwie (Alytus) będzie trwała kampania promocyjna, dlatego Wykonawca powinien być w ścisłym kontakcie z Wykonawcą z Litwy z uwagi na jeden utworzony wspólny profil na FB, na którym mają być posty mają być posty LT i PL.
-Wykonawcy musi przedłożyć analizę wyników  nie później niż do 25 lutego 2019 roku.
-Wykonawca jest zobowiązany do wykonania zamówienia zgodnie ze szczegółowymi ustaleniami określonymi przez Zamawiającego oraz jest odpowiedzialny za należyte wykonanie Zamówienia.
-Wykonawca dołoży wszelkich starań, aby ich dobór był możliwie najkorzystniejszy dla Zamawiającego.
III. Termin realizacji:
28 lutego 2019 r.
IV. Oferta powinna zawierać:
Specyfikację przewidywanych kosztów związanych z przedmiotem zamówienia (cena brutto).
V. Miejsce złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć do 7 stycznia 2019 r., do godziny 16:00 osobiście (w zamkniętej kopercie) lub drogą pocztową w Urzędzie Miasta w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk z dopiskiem: „Oferta na świadczenie przeprowadzenie kampanii promocyjnej w ramach projektu pn. „Promocja turystyki transgranicznej promującej dziedzictwo kulturowe Litwy i Polski” z Programu Współpracy Interreg V-A Litwa – Polska.
Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.
VI. Sposób oceny ofert:
1. Kryterium wyboru – najniższa cena brutto.
2. Informacja o wybranej ofercie zostanie przekazana protokołem poprzez umieszczenie na stronie BIP Urzędu Miasta.
3. Następnie zostanie podpisana umowa z wykonawcą spełniającym warunki zapytania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postepowania bez podania przyczyny.
4. Od decyzji Urzędu Miasta w Ełku nie przysługuje odwołanie ani zażalenie.
VII. Przesłanki do zmiany lub rozwiązania umowy
Zamawiający dopuszcza możliwość rozwiązania umowy w przypadku zaistnienia sytuacji niezależnych od Zamawiającego uniemożliwiających sfinansowanie przedmiotu umowy.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku: 
1) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia na żądanie Zamawiającego lub z przyczyn
niezależnych lub usprawiedliwionych przez Wykonawcę,
2) zaistnienia okoliczności spowodowane czynnikami zewnętrznymi, np. siła wyższa,
nieprzewidziane warunki pogodowe oraz inne okoliczności mogące mieć wpływ na realizację
postanowień umowy,
3) ustawowej zmiany stawki podatku VAT,
4) aktualizacji danych Wykonawcy lub Zamawiającego poprzez zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby czy zmianę formy prawnej.
VIII. Osoba do kontaktu
Osoba do kontaktu: Emilia Pachucka, tel. 87 732 61 21, 
IX. Postanowienia końcowe
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani / Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani / Panu prawach z tym związanych.
1. Administratorem Pani / Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Ełku jest Prezydent Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, zwany dalej w skrócie Administratorem.
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia zapytania ofertowego mającego na celu wybór najkorzystniejszej oferty oraz wykonania umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia tego zapytania ofertowego.
3. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane organom i osobom uprawnionym do przeprowadzenia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Warmińsko-Mazurskiego czynności kontrolnych i audytowych.
4. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
5. Podanie danych osobowych w ofercie jest dobrowolne, przy czym niezbędne do udziału w zapytaniu ofertowym mającym na celu wybór najkorzystniejszej oferty, zawarcia oraz wykonania umowy.
 
 
 
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Emilia Pachucka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-12-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Emilia Pachucka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-12-21 14:31:19
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-12-21 14:33:53
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-01-14 09:19:25
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1356 raz(y)