Zamówienia publiczne o wartości mniejszej niż 130 000 zł
Szczegóły informacji
Zapytanie ofertowe na świadczenie usług polegających na zapewnieniu mebli konferencyjnych oraz cateringu podczas konferencji podsumowującej projekt „Nowe Śródmieście Miasta Ełk – wzór na rewitalizację” (konkurs „Modelowa rewitalizacja miast”, realizowany przez Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju)
Informacja ogłoszona dnia 2018-09-07 08:25:00 przez Magdalena Kowalewska, informacja należąca do archiwum
Akapit nr 1 - brak tytułu
Ełk, 7 września 2018 r.
SR.042.7.2016
Zapytanie ofertowe na świadczenie usług polegających na zapewnieniu mebli konferencyjnych oraz cateringu podczas konferencji podsumowującej projekt „Nowe Śródmieście Miasta Ełk – wzór na rewitalizację” (konkurs „Modelowa rewitalizacja miast”, realizowany przez Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju)
Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) niniejsze postępowanie nie podlega przepisom wyżej cytowanej ustawy. Postępowanie prowadzone jest na podstawie Wytycznych Ministra Rozwoju i Finansów w zakresie wykorzystania pomocy technicznej na lata 2014-2020 oraz Wytycznych Ministra Rozwoju i Finansów zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
- Zamawiający
Gmina Miasto Ełk, ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk
- Opis przedmiotu zamówienia
- Konferencja podsumowująca projekt „Nowe Śródmieście Miasta Ełk – wzór na rewitalizację” odbędzie się w Ełku w dniu 17 października 2018 r. (budynek Ełckiego Centrum Rewitalizacji Społecznej, ul. Kościuszki 37A)
- Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany miejsca i terminu konferencji. W takim przypadku nowy termin zostanie ustalony z porozumieniu z Wykonawcą.
- Liczba uczestników: do 100 osób.
- Wstępny program konferencji:
- 9:30 – 10:00 – rejestracja uczestników, kawa powitalna
- 10:00 – 11:50 – konferencja
- 11:50 – 12:00 - przerwa
- 12:00 – 14:00 – konferencja
- od 14:00 - obiad
- Meble konferencyjne
- Wykonawca jest zobowiązany do dostawy i ustawienia 110 krzeseł, 2 stołów konferencyjnych, 1 stolika kawowego i stojaków ubraniowych/mobilnej szatni w miejscu organizacji konferencji, zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego.
- Krzesła powinny być tapicerowane, o jednolitym wyglądzie, czyste, bez uszkodzeń.
- Stoły konferencyjne i stolik kawowy powinny być czyste, bez uszkodzeń, mieć jednolity wygląd. Minimalne wymiary stołów konferencyjnych to 120 cm x 60 cm każdy stół.
- Stojaki ubraniowe/mobilna szatnia muszą być czyste, bez uszkodzeń, mieć jednolity wygląd, zawierać wieszaki w ilości dostosowanej do liczby uczestników konferencji.
- Meble konferencyjne muszą być ustawione co najmniej 2 godziny przed rozpoczęciem konferencji oraz zabrane do 2 godzin po jej zakończeniu.
- Catering
- Catering w formie serwisu kawowego i obiadu będzie świadczony dla uczestników konferencji.
- Serwis kawowy, dostępny w ciągu całej konferencji, powinien obejmować:
- kawę z ekspresu świeżo parzoną – bez limitu,
- herbatę (różne rodzaje, w tym czarna, owocowa, zielona) – bez limitu,
- wrzątek w minimum 2 termosach – bez limitu,
- wodę mineralną gazowaną i niegazowaną – 0,5 litra na osobę z każdego rodzaju,
- dwa rodzaje soków owocowych 100%,
- dodatki - cukier (biały i trzcinowy), śmietanka lub mleko do kawy, cytryna w plasterkach,
- 3 rodzaje owoców,
- 3 rodzaje ciastek, w tym ciastka zbożowe,
- mix 3 rodzajów kanapek na pieczywie jasnym, ciemnym oraz wieloziarnistym, (z masłem, sałatą, kiełkami, wędliną, serami, łososiem, itp.); kanapki powinny składać się z minimum 4 składników, w tym co najmniej 1 rodzaj kanapek musi być bezmięsny (minimum 1 kanapka każdego rodzaju na osobę).
- Obiad w formie stołu szwedzkiego, w ilości adekwatnej do liczby uczestników konferencji, powinien składać się z:
- ciepłej zupy – 1 rodzaj,
- ciepłego drugiego dania - 2 rodzaje dań mięsnych i 1 danie bezmięsne,
- ziemniaków (opiekane lub z wody, frytki itp.), makaronu, ryżu lub innego tego tupu dodatku, dopasowanego do dania ciepłego,
- 3 rodzaje dodatków warzywnych,
- 2 rodzaje ciast,
- kawa i herbata wraz z dodatkami (śmietanka/mleko, cukier, cytryna), woda mineralna, soki.
- Zamawiający przewiduje organizację obiadu w innym pomieszczeniu niż miejsce ustawienia serwisu kawowego.
- Ostateczne menu zostanie ustalone z Zamawiającym najpóźniej na 5 dni przed planowanym terminem konferencji.
- Wykonawca zapewni jednolitą zastawę ceramiczną, sztućce, szklanki do zimnych napoi oraz jednakowe stoliki koktajlowe w liczbie odpowiedniej do liczby uczestników konferencji, umożliwiające swobodne spożywanie posiłków przez wszystkich uczestników.
- Wykonawca zapewni odpowiednią liczbę stołów do ustawienia cateringu oraz ich stosowne nakrycie, które musi być czyste, nieuszkodzone, w tej samej tonacji kolorystycznej. Wykonawca zapewni również pozostałe elementy niezbędne do prawidłowej realizacji usługi cateringowej m. in. serwetki, patery itp. oraz obsługę kelnerską.
- Wykonawca zapewni odpowiednią temperaturę dań w momencie ich podania. Wszystkie posiłki muszą być świeże.
- Wykonawca jest odpowiedzialny za bieżące sprzątanie i uporządkowanie pomieszczenia w trakcie i po zakończeniu konferencji. Wykonawca musi zapewnić kosze na śmieci. Wszystkie śmieci powstałe w wyniku realizacji usługi zostaną usunięte przez Wykonawcę.
- Organizacja usługi cateringowej musi być zgodna z obowiązującymi przepisami prawa, normami i zasadami sanitarno-epidemiologicznymi.
- Zamawiający nie gwarantuje Wykonawcy możliwości korzystania z zaplecza z dostępem do zimnej i ciepłej wody, miejsca na składanie brudnych naczyń i sprzętu itd.
- Dodatkowe informacje dla Wykonawcy:
- Ostateczne zapotrzebowanie ilościowe na catering (osoby) oraz meble konferencyjne (szt.) zostanie zgłoszone Wykonawcy najpóźniej na 5 dni przed terminem konferencji. Końcowe rozliczenie z Wykonawcą nastąpi na podstawie zgłoszonego zapotrzebowania na poszczególne elementy zamówienia, uwzględniając podane w ofercie koszty jednostkowe.
III. Oferta powinna zawierać:
W ofercie należy uwzględnić całościową kwotę brutto realizacji zamówienia z podaniem kosztów poszczególnych elementów zamówienia oraz cen jednostkowych (formularz nr 1). Kompletna oferta składa się z odpowiednio wypełnionego formularza oferty oraz klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych w Urzędzie Miasta Ełku, opatrzonych pieczęcią firmową i podpisanych czytelnie przez Oferenta.
IV. Miejsce złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć do 17 września 2018 r. drogą mailową (skan wymaganych dokumentów przesłany na adres
), osobiście (w zamkniętej kopercie) lub drogą pocztową w Urzędzie Miasta w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk z dopiskiem „Oferta w projekcie projekt Nowe Śródmieście Miasta Ełk – wzór na rewitalizację”.
VI. Sposób oceny ofert:
- Kryterium wyboru – najniższa cena całkowita brutto ogółem.
- Informacja o wyniku procedury udzielenia zamówienia zostanie przekazana drogą elektroniczną lub pocztową na adres wskazany w formularzu ofertowym, następnie zostanie podpisana umowa z Wykonawcą.
- W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania treści ofert bądź negocjacji warunków zamówienia.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybraną ofertę oraz do ewentualnej rezygnacji z realizacji zamówienia bez podania przyczyny.
- Od decyzji Urzędu Miasta Ełku nie przysługuje odwołanie ani zażalenie.
VII. Osoba do kontaktu:
Andrzej Lemieszonek, tel. 87 73 26 132/240, e-mail:
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta w Ełku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: A.Lemieszonek |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-09-07 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: A.Lemieszonek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-09-07 08:23:09 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-09-07 08:25:00 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-09-07 08:25:00 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 717 raz(y) |