ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLAkt prawny: 1110/10Drukuj informacjęAkt prawny: 1110/10

Szczegóły informacji

1110/10

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Rodzaj: Nieokreślony

Status: Obowiązujący

Sesja: posiedzenie prezydenta

Kadencja: V kadencja

Data wejścia w życie: 2010-02-23

Data podjęcia/podpisania: 2010-02-23

Data rozpoczęcia obowiązywania: 2010-02-23

Tytuł aktu:

powołanie Zespołu Powypadkowego na okoliczność zgłoszenia wypadku przy pracy w dniu 19.02.2010 r.

Na podstawie:

Na podstawie § 4 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2009 r. w sprawie ustalenia okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy /Dz.U. nr 105, poz. 870/ zarządzam co następuje:

Treść:

                                                                                              § 1.

Powołuje się Zespół Powypadkowy ds. zbadania okoliczności i przyczyn wypadku zgłoszonego przez Naczelnika Wydziału Mienia Komunalnego - Pana Andrzeja Semeńczuka
w składzie:

1. Sławomir Krzysztof Litwinko - Przewodniczący Zespołu
2. Sławomir Topolski – członek ( społeczny inspektor pracy )

                                                                                              § 2.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

                                                                                                                                   PREZYDENT MIASTA
                                                                                                                                   Tomasz Andrukiewicz
« powrót do poprzedniej strony