ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLAkt prawny: 1088/10Drukuj informacjęAkt prawny: 1088/10

Szczegóły informacji

1088/10

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Rodzaj: Nieokreślony

Status: Obowiązujący

Sesja: posiedzenie prezydenta

Kadencja: V kadencja

Data wejścia w życie: 2010-01-15

Data podjęcia/podpisania: 2010-01-15

Data rozpoczęcia obowiązywania: 2010-01-15

Tytuł aktu:

powołanie Komisji Przetargowej oraz nadanie regulaminu pracy komisji do przeprowadzenia przetargów w Urzędzie Miasta Ełku przy ul. Piłsudskiego 4

Na podstawie:

Na podstawie art. 19 ust. 2, art. 20 i art. 21 ust. 1, 2 i 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, ze zmianami) zarządzam co następuje:

Treść:

§ 1
Powołuję Komisję Przetargową do przeprowadzenia postępowań o zamówienie publiczne: „Przygotowanie ekspertyzy w zakresie możliwości tworzenia i rozwoju wspólnego produktu turystycznego na terenie Polski Północno – Wschodniej wraz z programem marketingowym oraz planem operacyjnym.” i „Przygotowanie materiałów promocyjnych i informacyjnych obszaru EGO SA oraz ich wydanie i dystrybucja.”, które realizowane będą w ramach projektu „Platforma Współpracy – EGO SA” dofinansowanych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz z Budżetu Państwa w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej, w następującym składzie:
1. Renata Samełko - przewodnicząca
2. Marek Szorc – sekretarz
3. Marek Chojnowski - członek
4. Magdalena Sulżycka – członek
5. Aneta Werla - członek
§ 2
Prace komisji przetargowej reguluje Regulamin stanowiący załącznik do zarządzenia.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

                                                                                                                           PREZYDENT MIASTA         
                                                                                                                            Tomasz Andrukiewicz
Załącznik do Zarządzenia
Prezydenta Miasta Nr 1088/10
z dnia 15 stycznia 2010 r.

REGULAMIN
pracy komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowań o zamówienie publiczne: „Przygotowanie ekspertyzy w zakresie możliwości tworzenia i rozwoju wspólnego produktu turystycznego na terenie Polski Północno – Wschodniej wraz z programem marketingowym oraz planem operacyjnym.” i „Przygotowanie materiałów promocyjnych i informacyjnych obszaru EGO SA oraz ich wydanie i dystrybucja.”, które realizowane będą w ramach projektu „Platforma Współpracy – EGO SA” dofinansowanych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz z Budżetu Państwa w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej.

§ 1
Komisję przetargowa, zwaną dalej „komisją" powołuje Prezydent Miasta Ełku, zwany dalej „Prezydentem".

§ 2
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego członkowie komisji, niezwłocznie po zapoznaniu się komisji z oświadczeniami lub dokumentami złożonymi przez wykonawców, składają pisemne oświadczenia o zaistnieniu lub braku istnienia okoliczności, o których mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej "ustawą".
2. W przypadku złożenia przez członka komisji oświadczenia o zaistnieniu okoliczności, o których mowa w ust. 1, nie złożenie przez niego oświadczenia albo złożenie oświadczenia niezgodnego z prawdą, przewodniczący komisji niezwłocznie wyłącza członka komisji z dalszego udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Informację o wyłączeniu członka komisji przewodniczący komisji przekazuje Prezydentowi, który w miejsce wyłączonego członka może powołać nowego członka komisji. Wobec przewodniczącego komisji czynności wyłączenia dokonuje bezpośrednio Prezydent.
3. Członek komisji po powzięciu wiadomości o zaistnieniu okoliczności, o których mowa w ust. 1, jest obowiązany w każdym czasie wyłączyć się z udziału w pracach komisji, o czym informuje przewodniczącego.
4. Czynności podjęte w postępowaniu przez członka komisji, po powzięciu przez niego wiadomości o zaistnieniu okoliczności, o których mowa w ust. 1, powtarza się z wyjątkiem czynności otwarcia ofert oraz czynności faktycznych nie wpływających na wynik postępowania. Przepis stosuje się odpowiednio do sytuacji, w której członek komisji zostanie wyłączony z powodu nie złożenia oświadczenia, o którym mowa w ust. 1, albo złożenia oświadczenia niezgodnego z prawdą.

§ 3
1. Pracami komisji kieruje przewodniczący.
2. Dokumentację postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzi sekretarz komisji, zwany dalej "sekretarzem".
3. Dokumentacja, o której mowa w ust. 2, przechowywana jest w Biurze Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Ełku

§ 4
1. Projekt specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłoszenie o przetargu i wynikach postępowania oraz inne dokumenty przetargowe przewidziane ustawą przygotowuje sekretarz.
2. Do oceny ofert należy stosować kryteria opisywane wzorcami.

§ 5
Do zadań członków komisji w szczególności należy:

1) uczestniczenie w posiedzeniach komisji, w szczególności w sesji otwarcia ofert,
2) prowadzenie negocjacji albo rokowań z dostawcami lub wykonawcami w zakresie przewidzianym ustawą,
3) zatwierdzenie protokółu z postępowania i innych dokumentów powstałych w trakcie pracy komisji przez złożenie podpisu.

§ 6
Do zadań przewodniczącego należy w szczególności:

1) odebranie oświadczeń członków komisji, o których mowa w § 2 ust. 1, oraz informowanie Prezydenta o okolicznościach, o których mowa w § 2 ust. 2 i 3,
2) podział między członków komisji prac podejmowanych w trybie roboczym,
3) nadzorowanie prowadzenia dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienie publicznego i informowanie Prezydenta o problemach związanych z pracami komisji,
4) przekazuje, wraz ze stanowiskiem komisji, do rozpatrzenia Prezydentowi protestów na czynności podjęte przez zamawiającego, złożonych przez wykonawców.

§ 7
Do zadań sekretarza należy w szczególności:

1) przygotowanie dokumentów, o których mowa w § 4 ust. 1,
2) udzielanie wyjaśnień dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wykonawcom,
3) sporządza zbiorcze zestawienie oceny ofert w oparciu o kryteria opisane wzorcami z uzasadnieniem wyboru najkorzystniejszej oferty w formie protokółu z posiedzenia komisji.

§ 8
Komisja w zakresie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w szczególności:

1) dokonuje otwarcia ofert,
2) ocenia spełnienie warunków stawianych wykonawcom oraz wnioskuje do Prezydenta o wykluczenie wykonawców w przypadkach określonych ustawą,
3) wnioskuje do Prezydenta o odrzucenie oferty w przypadkach przewidzianych ustawą,
4) przedstawia propozycje wyboru najkorzystniejszej oferty,
5) występuje do Prezydenta o unieważnienie postępowania, w zakresie, o którym mowa w art. 20 ust. 1 ustawy,
6) przyjmuje i analizuje wnoszone protesty.

§ 9

1. Dokumenty, o których mowa w § 4 ust. 1 oraz protokół z postępowania zatwierdza Prezydent.
2. Prezydent stwierdza nieważność czynności podjętej z naruszeniem prawa.
3. Na polecenie Prezydenta komisja powtarza unieważnioną czynność, podjętą z naruszeniem prawa.
4. Jeżeli Prezydent odmówi zatwierdzenia propozycji komisji i unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego przygotowanie i przeprowadzenie nowego postępowania w tej samej sprawie powierza się komisji w zmienionym składzie.

§10
W sprawach nieuregulowanych stosuje się postanowienia ustawy i przepisy wykonawcze.
                                                                                                                         PREZYDENT MIASTA
                                                                                                                          Tomasz Andrukiewicz
« powrót do poprzedniej strony