ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLAkt prawny: Zarządzenie Prezydenta Miasta Nr 829/09Drukuj informacjęAkt prawny: Zarządzenie Prezydenta Miasta Nr 829/09

Szczegóły informacji

Zarządzenie Prezydenta Miasta Nr 829/09

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Rodzaj: Nieokreślony

Status: Obowiązujący

Sesja: posiedzenie prezydenta

Kadencja: V kadencja

Data wejścia w życie: 2009-04-27

Data podjęcia/podpisania: 2009-04-27

Data rozpoczęcia obowiązywania: 2009-04-27

Tytuł aktu:

Zarządzenie Prezydenta Miasta Nr 829/09 w sprawie podziału kompetencji i obowiązków przy realizacji inwestycji Gminy Miasta Ełk współfinansowanej ze środków Unii Europejskiej pn.: „Zagospodarowanie turystyczne terenu przy promenadzie nad jez. Ełckim”

Na podstawie:

Na podstawie §4 ust. 2 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ełku nadanego zarządzeniem nr 432/04 Prezydenta Miasta Ełku z dnia 23 lutego 2004 r. (tekst jednolity – zarządzenie nr 778/09 Prezydenta Miasta z dnia 3 marca 2009 r i zarządzeniem nr 806/09 Prezydenta Miasta Ełku z dnia 31 marca 2009 r.)

Treść:

 
§ 1
Dokonuje się następującego podziału kompetencji i obowiązków związanych z realizacją inwestycji w ramach projektu „Zagospodarowanie turystyczne terenu przy promenadzie nad jez. Ełckim” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury:
 
  1. Wydział Strategii i Rozwoju Urzędu Miasta Ełku:
a)      Weryfikacja załącznika Nr 4 do budżetu w oparciu o plan inwestycyjny Miasta Ełku,
b)       Przechowywanie dokumentacji konkursowej składanej do konkursu 2.1.4.RPO Warmia i Mazury,
c)      Przekazanie do Zespołu Inwestycji przy Urzędzie Miejskim w Ełku oryginałów: dokumentacji aplikacyjnej projektu inwestycyjnego, które otrzymały wsparcie wraz z umową o dofinansowanie potwierdzonych przez Instytucję Zarządzającą do realizacji,
d)      Przekazanie do Zespołu Inwestycji przy Urzędzie Miejskim w Ełku oryginałów: dokumentacji technicznej wraz z prawomocnymi pozwoleniami, 
e)      Współpraca z Zespołem Inwestycji przy Urzędzie Miejskim w Ełku przy przygotowywaniu materiałów przetargowych dla wszystkich koniecznych przetargów w ramach projektu, o których mowa w §1 ust.2,
f)        Przygotowywanie aneksów do umowy o dofinansowanie projektu,
g)      Promocja projektu oraz dokonywanie wszelkich zamówień z nią związanych, a także przekazywanie oryginałów dokumentów finansowych do Zespołu Inwestycji przy Urzędzie Miejskim w Ełku w celu dołączenia do wniosku o płatność,
h)      Przechowywanie oryginałów dokumentów związanych z zamówieniem materiałów promocyjnych oraz kopii faktur i protokołów odbioru.
  1. Zespół Inwestycji przy Urzędzie Miejskim w Ełku – Inwestor Zastępczy
a)      Realizacja inwestycji, o której mowa w §1 zgodnie z umową nr UDA – RPWM.02.01.04 – 28 – 004/08 – 00,
b)      Współpraca z Wydziałem Strategii i Rozwoju przy przygotowywaniu aneksów do umowy o której mowa w §1 ust. 2 pkt a),
c)      Przygotowanie dokumentacji przetargowej oraz umowy z wykonawcą dla inwestycji o której mowa w §1 oraz uzgodnienie z Instytucją Zarządzającą RPO Warmia i Mazury i przekazanie do Biura Zamówień Publicznych w celu przeprowadzenia postępowania wyłonienia wykonawców,
d)      Wnioskowanie o dokonywanie zmian w Wieloletnim Planie Inwestycyjnym,
e)      Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad robotami w ramach realizowanej inwestycji,
f)        Monitorowanie wskaźników produktu założonych we wniosku o dofinansowanie,
g)      Przyjmowanie faktur i ich weryfikacja pod względem zgodności z umowami
i harmonogramami, weryfikacja ich pod względem merytorycznym i rachunkowym wraz z podziałem płatności (z własnych środków, ze środków UE) oraz przekazywanie do Wydziału Finansowego Urzędu Miasta Ełku w terminie do 5 dni od dnia otrzymania, jednakże nie później niż 9 dni przed terminem płatności,
h)      Rozliczanie projektu zgodnie z zawartą umową o dofinansowanie, przygotowywanie
i składanie wymaganych wniosków o płatność oraz sprawozdań,
i)        Przechowywanie oryginalnych dokumentów z zakresu swoich kompetencji, w tym: dokumentacji przetargowej, umowy z wykonawcą, protokołów odbioru, wniosków o płatność oraz sprawozdań wraz z przekazaną przez Wydział Strategii i Rozwoju dokumentacją aplikacyjną i umowami o której mowa w §1 ust. 1 pkt. c) oraz dokumentacją techniczną i pozwoleniami, o których mowa w §1 ust.1 pkt d), a także kopiami faktur przekazanych do Wydziału Finansowego, o których mowa w §1 ust 2 pkt. g,
j)        Udostępnianie kontroli wszystkich dokumentów dotyczących projektu inwestycyjnego realizowanego przy udziale środków zewnętrznych,
k)      Przygotowywanie projektów dokumentów (uchwał) w sprawie upoważnień
i prowadzenie korespondencji w zakresie swoich obowiązków,
l)        Przekazywanie do Wydziału Strategii i Rozwoju informacji o postępie realizacji projektu inwestycyjnego zgodnie z zasadami przekazywania sprawozdawczości do Jednostki Pośredniczącej .
 
 
 
 
 
  1. Centrum Edukacji Ekologicznej w Ełku - Jednostka organizacyjna, w której inwestycja będzie realizowana:
a)      Współpraca z  Zespołem Inwestycji przy Urzędzie Miejskim w Ełku przy przygotowywaniu harmonogramu robót i płatności przed dokonaniem zmian w umowie,
b)      Współpraca z Zespołem Inwestycji przy Urzędzie Miejskim w Ełku przy przygotowaniu informacji i materiałów niezbędnych do opracowania dokumentów przetargowych oraz przedmiotu zamówienia,
c)      Przechowywanie oryginalnych dokumentów z zakresu swoich kompetencji: dokumentacji ofertowej związanej z wyłonieniem wykonawcy na opracowanie dokumentacji technicznej, protokołów odbioru, dokumentacji technicznej, faktur za dokumentację techniczną,
d)      Przekazanie do Zespołu Inwestycji kopii faktury za dokumentację techniczną w celu uwzględnienia przy wniosku o płatność,
e)      Monitorowanie wskaźników rezultatu założonych we wniosku o dofinansowanie.   
 
  1. Biuro Zamówień Publicznych
a)            Prowadzenie postępowania wyłonienia wykonawców dla inwestycji zgodnie z zakresem zadań wynikających z Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ełku,
b)            Przechowywanie oryginałów dokumentacji związanej z zamówieniem.
 
  1. Wydział Finansowy Urzędu Miasta Ełku
a)            Prowadzenie ewidencji księgowej i udostępnianie do kontroli,
b)            Prowadzenie rachunku bankowego dla inwestycji,
c)            Dokonywanie płatności,
d)            Przekazywanie dla Zespołu Inwestycji przy Urzędzie Miejskim w Ełku kserokopii dowodów zapłaty,
 
§3
Wykonanie niniejszego zarządzenia powierza się Sekretarzowi Miasta.
 
 
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Prezydent Miasta Tomasz Andrukiewicz
« powrót do poprzedniej strony