Rejestr zmian
Pobierz dane XMLAkt prawny: 806/09Drukuj informacjęAkt prawny: 806/09Szczegóły informacji
806/09
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Rodzaj: Nieokreślony
Status: Obowiązujący
Sesja: posiedzenie prezydenta
Kadencja: V kadencja
Data wejścia w życie: 2009-03-31
Data podjęcia/podpisania: 2009-03-31
Data rozpoczęcia obowiązywania: 2009-03-31
Tytuł aktu:
zmiana zarządzenia w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ełku
Zmienia:
431/2004
Na podstawie:
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, ze zmianami)
Treść:
§ 1
W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Ełku nadanym zarządzeniem Nr 431/04 Prezydenta Miasta Ełku z dnia 23 lutego 2004 r. (tekst jednolity - Zarządzenie Nr 740/09 Prezydenta Miasta Ełku z dnia 26 stycznia 2009 r., zmienione zarządzeniem nr 778/09 Prezydenta Miasta Ełku z dnia 3 marca 2009 r.) wprowadza się następujące zmiany:
1) W § 4 ust. 2:
a) pkt 12) otrzymuje brzmienie:
„12) wnioskowanie o powołanie i odwołanie Skarbnika Miasta;”
b) dodaje się pkt 24) w brzmieniu:
„24) Inicjowanie i współorganizowanie imprez na poziomie lokalnym i ponadlokalnym, kreujących pozytywny wizerunek Miasta i marki Ełku.”
2) W § 31 dział IX:
a) ust. 13 pkt 15) otrzymuje brzmienie:
„15) Dekretacja i ewidencja wydatków strukturalnych.”
b) dodaje się ust. 14 – 18 w brzmieniu:
„14. Prowadzenie ewidencji planu budżetu Miasta i gospodarki pozabudżetowej wraz z nadawaniem numerów zadań w programie PUMA
- wprowadzanie projektu budżetu Miasta w podziale na zadania,
- wprowadzanie zmian w budżecie w podziale na zadania.
15. Przekazywanie informacji o kwotach przyjętych do projektu budżetu i uchwale budżetowej dla jednostek budżetowych oraz o kwotach przyjętych w uchwale budżetowej dla innych jednostek samorządowych lub państwowych.
16. Weryfikacja planów jednostek budżetowych pod kątem zgodności z budżetem na etapie projektu budżetu i uchwały budżetowej.
17. Rejestracja decyzji o przyznanych dotacjach:
- przekazywanie decyzji do właściwych wydziałów celem przygotowania stosownych zmian w budżecie,
- uzgadnianie przyznanych i przekazanych dotacji w okresach sprawozdawczych.
18. Wprowadzanie danych ze sprawozdań jednostek organizacyjnych (budżet i gospodarka pozabudżetowa) do systemu PUMA wraz z weryfikacją planu.”
3) W załączniku nr 1 do Regulaminu – Wykaz jednostek organizacyjnych Miasta - pkt. 17 otrzymuje brzmienie:
17. |
Miejskie Przedszkole „Słoneczna Ósemka” |
zakład budżetowy |
4) W załączniku nr 2 do Regulaminu – Wykaz stałych stanowisk pracy w Urzędzie Miasta Ełku:
a) w ust. 9:
- punkt b) otrzymuje brzmienie:
„b) stanowisko ds. planowania i realizacji budżetu - 2 etaty”
- w dziale „Referat ds. księgowości” punkt b) otrzymuje brzmienie:
„b) stanowisko ds. księgowości budżetowej – 2 etaty”
- w dziale „Referat ds. księgowości” skreśla się punkt e).
b) w ust. 15 dodaje się punkt c) w brzmieniu:
„c) pomoc administracyjna - 2 etaty”
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Miasta.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Prezydent Miasta
Tomasz Andrukiewicz