ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLAkt prawny: 718/08Drukuj informacjęAkt prawny: 718/08

Szczegóły informacji

718/08

Rodzaj: Nieokreślony

Status: Zmieniony

Sesja: posiedzenie prezydenta

Kadencja: V kadencja

Data wejścia w życie: 2008-12-22

Data podjęcia/podpisania: 2008-12-22

Data rozpoczęcia obowiązywania: 2008-12-22

Tytuł aktu:

zmiana zarządzenia w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ełku

Zmienia:

431/2004, 431/2004

Zmieniony przez:

Uchwała, Nr, XXXV/331/09, Rady, Miasta, Ełku

Na podstawie:

Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, ze zmianami)

Treść:

§ 1

W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Ełku nadanym zarządzeniem Nr 431/04 Prezydenta Miasta Ełku z dnia 23 lutego 2004 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ełku (tekst jednolity - Zarządzenie Nr 314/07 Prezydenta Miasta z dnia 26 października 2007 r., zmieniony zarządzeniem nr 452/08 z dnia 31 stycznia 2008 r., zarządzeniem Nr 598/08 z dnia 17 lipca 2008 r. i zarządzeniem nr 670/08 z dnia 30 października 2008 r.) wprowadza się następujące zmiany:

 

 1) W § 31 dział XII otrzymuje brzmienie:

„XII. Do zadań Wydziału Promocji i Spraw Społecznych należy:

- W zakresie kultury i kultury fizycznej:

 

  1. Inicjowanie, opiniowanie i zatwierdzanie planów jednostkom kultury finansowanym z budżetu Miasta Ełk oraz nadzór nad ich realizacją.

  2. Stwarzanie warunków i podejmowanie działań, zapewniających rozwój twórczości artystycznej, a w szczególności zapewnienie opieki nad rozwojem amatorskiego ruchu artystycznego i kulturalnego.

  3. Promowanie potencjału kulturalnego i turystycznego miasta w kraju i zagranicą oraz współpraca z innymi instytucjami, organizacjami w zakresie promocji gospodarczej:

- opracowanie i rozpowszechnianie materiałów promocyjno- informacyjnych o mieście,

- udział w krajowych i zagranicznych imprezach targowo – promocyjnych,

- współpraca z mediami.

  1. Współpraca ze stowarzyszeniami realizującymi zadania gminy z zakresu kultury oraz nadzór nad wykonywanymi zadaniami, współpraca w tym zakresie z Biurem Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi.

  2. Współpraca w planowaniu i realizacji usług kulturalnych świadczonych przez jednostki kultury.

  3. Współpraca z instytucjami kultury finansowanymi z budżetu Miasta Ełk.

  4. Współpraca ze środowiskami artystycznymi i stowarzyszeniami działającymi w zakresie kultury.

  5. Wnioskowanie w sprawach tworzenia, łączenia, przekształcania, nadawania statutu jednostkom kultury finansowanym z budżetu Miasta Ełk.

  6. Prowadzenie rejestru samorządowych jednostek kultury.

  7. Inicjowanie, opiniowanie i zatwierdzanie planów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji.

  8. Współpraca z MOSiR w planowania i realizacji usług z zakresu kultury fizycznej i sportu.

  9. Współpraca ze stowarzyszeniami, klubami i uczniowskimi klubami sportowymi realizującymi zadania gminy z zakresu kultury fizycznej i sportu oraz nadzór nad wykonywanymi zadaniami, współpraca w tym zakresie z Biurem Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi.

  10. Wnioskowanie w sprawach tworzenia, łączenia, przekształcania, nadawania statutu MOSiR.

  11. Nadzór nad właściwym wykorzystaniem i zabezpieczeniem obiektów sportowo-rekreacyjnych.

  12. Inicjowanie nowych działań mających wpływ na rozwój turystyki i promocji miasta, koordynacja i nadzór nad ich wdrażaniem.

  13. Współpraca w planowaniu i nadzór nad realizacją imprez masowych realizowanych przez MOSiR.

  14. Opiniowanie, planowanie i wnioskowanie w sprawach rozdziału środków przeznaczonych na kulturę fizyczną, sport i turystykę.

  15. Nadzór nad przygotowaniami do sezonu turystyczno - wypoczynkowego.

  16. Współpraca z jednostkami kultury i MOSiR w zakresie planowania i organizowania obchodów świąt państwowych, uroczystości miejskich.

  17. Projektowanie we współpracy z jednostkami kultury i MOSiR planów finansowych oraz nadzór nad ich realizacją.

  18. Planowanie i współpraca ze stowarzyszeniami realizującymi zadania gminy z zakresu czasu wolnego dzieci i młodzieży. Wykup usług oraz nadzór nad ich realizacją.

  19. Opiniowanie, planowanie i wnioskowanie w sprawach rozdziału środków na organizację czasu wolnego dzieci i młodzieży.

  20. Współpraca z miastami partnerskimi i pozyskiwanie nowych partnerów.

  21. Prowadzenie spraw związanych z członkostwem miasta w stowarzyszeniach, związkach i organizacjach krajowych oraz międzynarodowych.

- W zakresie spraw społecznych:

 

  1. Projektowanie we współpracy z MOPS planów finansowych oraz nadzór nad ich realizacją.

  2. Współpraca z Mazurskim Centrum Zdrowia Zakład Opieki Zdrowotnej w Ełku "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o. w realizacji zadań gminy z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej.

  3. Wnioskowanie w sprawach tworzenia, łączenia, przekształcania, nadawania statutu MOPS.

  4. Opiniowanie, planowanie i wnioskowanie w sprawach rozdziału środków na realizację zadań gminy z zakresu opieki społecznej oraz oświaty i wychowania.

  5. Współpraca ze stowarzyszeniami i instytucjami pożytku publicznego realizującymi zadania gminy z zakresu oświaty i wychowania, opieki społecznej i ochrony zdrowia oraz nadzór nad wykonywanymi zadaniami, współpraca w tym zakresie z Biurem Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi.

 - W zakresie promocji Miasta:

  1. Kształtowanie pozytywnego wizerunku Miasta, w tym:

a) inicjowanie i współudział w organizacji przedsięwzięć promujących Miasto,

b) prowadzenie współpracy ze środowiskami w kraju i za granicą,

c) przygotowywanie propozycji wydawnictw oraz innych materiałów promocyjnych, d) organizowanie imprez promocyjnych krajowych i zagranicznych,

e) współpraca w zakresie promocji miasta z organami administracji rządowej i samorządowej, stowarzyszeniami i innymi organizacjami i instytucjami,

f) opracowywanie wydawnictw i materiałów o charakterze promocyjno- informacyjnym Miasta Ełku, z wykorzystaniem różnych metod i technik promocyjnych, w tym sieci internetowej oraz nadzór graficzny i merytoryczny nad zamawianymi wydawnictwami i przygotowywanie projektów umów i zleceń w tym zakresie,

g) prowadzenie spraw związanych z uczestnictwem Miasta w krajowych i zagranicznych imprezach targowych, organizacja stoisk,

h) prowadzenie i bieżące aktualizowanie oficjalnej strony internetowej Urzędu,

i) prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej,

j) utrzymywanie bieżących kontaktów z przedstawicielami środków masowego przekazu,

k) kreowanie i promowanie nowych atrakcji i produktów turystycznych Ełku, współdziałanie z branżą turystyczną w tym zakresie.

  1. Wydawanie decyzji zezwalającej na przeprowadzenie, lub decyzji o zakazie przeprowadzenia imprezy masowej.

  2. W zakresie prowadzenia spraw związanych z realizacją zadań Miasta w dziedzinie turystyki:

a) prowadzenie ewidencji pól biwakowych na terenie Miasta,

b) prowadzenie ewidencji obiektów spełniających wymagania niezbędne do prowadzenia w nich usług hotelarskich, dokonywanie zmian zapisów dotyczących rodzaju obiektów.

  1. Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zgody na wykorzystywanie herbu Miasta Ełk.

  2. Współdziałanie z Sekretarzem Miasta w zapewnieniu niezbędnej obsługi Prezydenta Miasta w zakresie wynikającym między innymi z jego funkcji reprezentacyjnych.

  3. Organizacyjne zabezpieczenie wizyt delegacji krajowych i zagranicznych, przedstawicieli korpusu dyplomatycznego, osobistości życia publicznego.

  4. Koordynacja prac związanych z udziałem Miasta w związkach i porozumieniach międzygminnych.

  5. Prowadzenie badań opinii publicznej.

  6. Współpraca z komitetami społecznymi.

  7. W zakresie opracowywania i realizacji programów współpracy zagranicznej:

a) Opracowywanie rocznych i wieloletnich planów współpracy, w tym harmonogramów ich realizacji oraz kosztów z nich wynikających.

b) Przygotowywanie niezbędnych dokumentów związanych z realizowaną współpracą, w tym projektów umów.

c) Realizowanie spraw związanych z prowadzoną współpracą z organizacjami międzynarodowymi oraz miastami partnerskimi.

d) Organizowanie wyjazdów zagranicznych przedstawicieli Miasta.

 

e) Prowadzenie ewidencji wniosków i propozycji wyjazdów zagranicznych i przyjazdów delegacji, dokumentowanie sprawozdań z ich realizacji.

f) Prowadzenie ewidencji wydatków związanych z realizowaną współpracą, w tym kosztów związanych ze służbowymi delegacjami, prognozowanie i planowanie wydatków.

g) Koordynowanie i prowadzenie bieżącej korespondencji w językach obcych.

h) Utrzymywanie kontaktów z miastami partnerskimi.

i) Przygotowywanie projektów porozumień o współpracy pomiędzy Miastem,

a miastami i instytucjami zagranicznymi.

j) Organizowanie pobytów delegacji zagranicznych oraz wyjazdów za granicę oficjalnych delegacji władz miasta.”

 

2) W załączniku nr 2 do Regulaminu – Wykaz stałych stanowisk pracy w Urzędzie Miasta Ełku:

 

a) w ust. 9 dziale „Referat ds. podatków i opłat lokalnych” dodaje się punkt g) w brzmieniu:

g) stanowisko ds. księgowości budżetowej – 1 etat”

b) w ust. 11:

  • punkt b) otrzymuje brzmienie:

b) stanowisko ds. sportu, turystyki i rekreacji – 1 etat”

  • punkt d) otrzymuje brzmienie:

d) stanowisko ds. informacji, analiz i współpracy z mediami – 1 etat”

  • punkt f) otrzymuje brzmienie:

f) stanowisko ds. kultury – 1 etat”

  • punkt h) otrzymuje brzmienie:

h) stanowisko ds. promocji – 1 etat”,

c) w ust. 17 dziale „Referat Projektów Nieinwestycyjnych”:

  • punkt c) otrzymuje brzmienie:

c) stanowisko ds. projektów inwestycyjnych - 3 etaty”,

  • dodaje się punkt d) w brzmieniu:

d) pomoc administracyjna - 1 etat”.

 

 

§ 2

Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Miasta.

 

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

Prezydent Miasta
Tomasz Andrukiewicz

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Michał Kawecki
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-12-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Michał Kawecki
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-12-24 08:38:40
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-12-24 08:58:19
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-10-25 13:25:18
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1302 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony