Zamówienia publiczne o wartości mniejszej niż 130 000 zł
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Zaproszenie do składania oferty na opracowanie oraz opublikowanie artykułu prasowego dotyczącego zakończenia realizacji projektu pn.: „Rozwój zrównoważonego transportu publicznego w Mieście Ełk”
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2021-04-08 15:02:06 przez Anna Wielgat
Akapit nr - brak tytułu
Ełk, 8 kwietnia 2021 r.
SR.042.19.4.2017
Zaproszenie do składania oferty na
opracowanie oraz opublikowanie artykułu prasowego
opracowanie oraz opublikowanie artykułu prasowego
Zapytanie ofertowe
Ponieważ wartość zamówienia nie przekracza 130 000 zł, niniejsze postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - art. 2 ust. 1 pkt 1 (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.)
Postępowanie prowadzone zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych (załącznik do Zarządzenia nr 678.2020 Prezydenta Miasta Ełku z dnia 29 grudnia 2020 r.)
I. Zamawiający:
Gmina Miasto Ełk, ul. Piłsudskiego 4, 19 – 300 Ełk
II. Przedmiot oferty:
Opracowanie oraz opublikowanie w prasie artykułu prasowego dotyczącego zakończenia realizacji projektu pn.: „Rozwój zrównoważonego transportu publicznego w Mieście Ełk”, który otrzymał dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.
a) rozmiar artykułu: 1/2 strony,
b) strona redakcyjna
c) informacje, które powinien zawierać artykuł:
- znak Funduszy Europejskich złożony z symbolu graficznego, nazwy Fundusze Europejskie oraz nazwy programu (w tym przypadku Program Regionalny);
- oficjalne logo promocyjne województwa (symbol WARMIA-MAZURY wraz z hasłem reklamowym „Zdrowe życie, czysty zysk”);
- flaga Unii Europejskiej oraz odniesienie słowne do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego;
- barwy Rzeczypospolitej Polskiej;
- opis projektu zawierający m.in. rodzaj i tytuł operacji, wartość całkowitą projektu oraz kwotę dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, a także nazwę Beneficjenta;
- opis realizowanej inwestycji;
- zdjęcia zrobione przez Wykonawcę, w artykule mają zostać zamieszczone co najmniej 2 zdjęcia. Wykonawca przekaże zdjęcia Zamawiającemu.
d)Wykonawca odpowiada za napisanie artykułu, jego zredagowanie i opublikowanie;
e) tło artykułu w kolorze białym, czcionka z serii ARIAL CE, kolorowe zdjęcia oraz loga;
f) zasięg artykułu: powiat ełcki;
g) layout artykułu (ostateczna wersja artykułu wraz ze zdjęciami) musi zostać zatwierdzony przez Zamawiającego w nieprzekraczalnym terminie do 27 kwietnia 2021 r.
Artykuł powinien być wykonany zgodnie z ogólnymi zasadami promowania programu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 dostępnymi na stronie:
III. Termin publikacji:
30 kwietnia 2021 r.
IV. Oferta powinna zawierać:
Specyfikację przewidywanych kosztów związanych z przedmiotem zamówienia (cena brutto).
V. Miejsce złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Miasta w Ełku przy ul. Piłsudskiego 4, pok. 02 (kancelaria ogólna) do 16 kwietnia b.r. do godz. 15:30 osobiście lub przesłać pocztą. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę. Ofertę należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: opracowanie oraz opublikowanie w prasie artykułu promocyjnego dotyczącego zakończenia realizacji projektu „Rozwój zrównoważonego transportu publicznego w Mieście Ełk”.
VI. Sposób oceny ofert:
- Kryterium wyboru – najniższa cena brutto.
- W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełniania lub doprecyzowania treści ofert.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnej rezygnacji z realizacji zamówienia bez podania przyczyny.
- Informacja o wybranej ofercie zostanie przekazana protokołem oraz umieszczona na stronie BIP Urzędu Miasta. następnie zostanie podpisana umowa z wykonawcą spełniającym warunki zapytania.
- Od decyzji Urzędu Miasta w Ełku nie przysługuje odwołanie ani zażalenie.
VII. Osoba do kontaktu:
Anna Wielgat, tel. 087 73 26 131, e-mail:
VIII. Postanowienia końcowe
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani / Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani / Panu prawach z tym związanych:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Ełku jest Prezydent Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, zwany dalej w skrócie Administratorem.
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia zapytania ofertowego mającego na celu wybór najkorzystniejszej oferty oraz wykonania umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia tego zapytania ofertowego.
3. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane organom i osobom uprawnionym do przeprowadzenia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Warmińsko-Mazurskiego czynności kontrolnych i audytowych.
4. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
5. Podanie danych osobowych w ofercie jest dobrowolne, przy czym niezbędne do udziału w zapytaniu ofertowym mającym na celu wybór najkorzystniejszej oferty, zawarcia oraz wykonania umowy.
PREZYDENT MIASTA
Tomasz Andrukiewicz
Załączniki
Pobierz dane XML Zaproszenie do składania oferty na opracowanie oraz opublikowanie artykułu prasowego dotyczącego zakończenia realizacji projektu pn.: „Rozwój zrównoważonego transportu publicznego w Mieście Ełk” Drukuj informację Zaproszenie do składania oferty na opracowanie oraz opublikowanie artykułu prasowego dotyczącego zakończenia realizacji projektu pn.: „Rozwój zrównoważonego transportu publicznego w Mieście Ełk”