ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - wyniki

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: O-OP.2110.5.2020Drukuj informację Ogłoszenie numer: O-OP.2110.5.2020

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: ds. kancelaryjnych - wyniki

Miejsce pracy: Miasto Ełk

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2020-07-22

Ogłoszono dnia: 2020-07-22 przez

Termin składania dokumentów: 2020-08-07 15:30:00

Nr ogłoszenia: O-OP.2110.5.2020

Zlecający: Urząd Miasta Ełku

II. Uzasadnienie wyniku:

Informuję, iż w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana: Pani Mariola Nowicka zamieszkała w Ełku.
 
Uzasadnienie wyboru:
           W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko wpłynęło 11 ofert. Po przeprowadzeniu analizy dokumentów aplikacyjnych stwierdzono, iż 10 aplikacji nie spełniło niezbędnych wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze, tj. nie  miały  wymaganego wykształcenia lub/oraz doświadczenia zawodowego w urzędach obsługujących organy samorządu terytorialnego.
Kandydatkę zaproszono do wzięcia udziału w II etapie naboru, tj. do rozmowy kwalifikacyjnej, która była podstawowym narzędziem rekrutacyjnym.
           Kandydatce zadano pytania sprawdzające znajomości przepisów prawnych z zakresu ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, o ochronie danych osobowych, kodeks postępowania administracyjnego rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. Pani Mariola Nowicka wykazała się bardzo dobrą znajomością w/w zagadnień. Posiada wykształcenie wyższe na kierunku zarządzanie.                     
Wiedza, umiejętności, wykształcenie oraz dotychczasowe doświadczenie zawodowe Pani Marioli Nowickiej dają gwarancję należytego wywiązywania się z obowiązków na stanowisku ds. kancelaryjnych w Urzędzie Miasta Ełku.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-08-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Badorek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-08-20 13:46:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Katarzyna Badorek
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-08-20 14:02:38
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Katarzyna Badorek
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-08-20 14:07:40
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2426 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony