ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: SDS.1.2014Drukuj informację Ogłoszenie numer: SDS.1.2014

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Dyrektor Środowiskowego Domu Samopomocy "Pod Kasztanami"

Miejsce pracy: Ełk

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Wydział Polityki Społecznej

Data udostępnienia: 2014-11-20

Ogłoszono dnia: 2014-11-20 przez Maria Wojciechowska

Termin składania dokumentów: 2014-12-01 00:00:00

Nr ogłoszenia: SDS.1.2014

Zlecający: Prezydent Miasta Ełku

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:

1. Obywatel Polski lub Unii Europejskiej oraz obywatel innych państw, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

2. Wykształcenie wyższe na kierunku mającym zastosowanie przy świadczeniu usług w domu i specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej.

3. Co najmniej 5 letni staż pracy, w tym co najmniej 3 letni staż pracy w pomocy społecznej.

4. Co najmniej roczne doświadczenie w kierowaniu zespołem pracowników.

 5. Co najmniej półroczny staż pracy na stanowisku, mającym bezpośredni kontakt z osobami z zaburzeniami psychicznymi.

6. Bardzo dobra znajomość obowiązujących regulacji prawnych, a w szczególności przepisów:

- ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2013 r. poz. 182, z późn. zm.),

- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2013 r. poz. 594, z późn. zm.),

- ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1202),

- ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2013 r, poz. 885 z późn. zm.),

- ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2011 r., Nr 231, poz. 1375 z późn. zm.),

- rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 grudnia 2010 r. w sprawie środowiskowych domów samopomocy (Dz. U. Nr 238 poz. 1586),

- rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 7 grudnia 2010 r. w sprawie sposobu prowadzenia gospodarki finansowej jednostek budżetowych i samorządowych zakładów budżetowych (Dz. U.

   Nr 241 poz. 1616).

7. Kreatywne i otwarte podejście do nowych wyzwań, wysoka kultura osobista, pracowitość, sumienność, lojalność, komunikatywność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w grupie i negocjacji, odpowiedzialność, operatywność, odporność na stres.

8.Zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych oraz niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie.

9. Nieposzlakowana opinia.

 10. Dobry stan zdrowia.
b. Wymagania dodatkowe:

1. Mile widziany staż pracy w administracji publicznej i status urzędnika.

2. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i oprogramowania Microsoft Office.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Formularz opisu stanowiska pracy jest do odbioru w kadrach Urzędu Miasta Ełku, 19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4, pokój nr 112 lub na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.um.elk.pl/.

 

 

 

 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Umowa o pracę.
Miejsce pracy: Pracaodbywać się będzie wbudynku Środowiskowego Domu Samopomocy „Pod Kasztanami” w Ełku, przy ul. Kościuszki 33 i poza budynkiem. Budynek zapewnia bezpieczne warunki pracy, jestdostępny dla niepełnosprawnych i wyposażony w windę.

Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, przemieszczaniem się wewnątrz budynku i w terenie. Środowiskowy Dom Samopomocy „Pod Kasztanami” w Ełku obecnie funkcjonuje w strukturze organizacyjnej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ełku, natomiast z dniem  1 stycznia 2015 r. rozpocznie działalność jako samodzielna jednostka organizacyjna Gminy Miasta Ełku.

 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

nie dotyczy

V. Wymagane dokumenty:

1. Opracowanie pisemne, liczące maksymalnie10 stron maszynopisu, pod nazwą„Koncepcja funkcjonowania i rozwoju Środowiskowego Domu Samopomocy Pod Kasztanami w Ełku”.

2. Kwestionariusz osobowy dla kandydatów do pracy (druk do pobrania ze strony http://bip.um.elk.pl/=>ogłoszenia o naborze / dokumenty do pobrania lub do pobrania w kadrach Urzędu Miasta Ełku).

3. Curriculum vitae /CV/ zawierające klauzulę o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych dla   potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.

4. List motywacyjny.

5. Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, staż pracy, w tym pracy z osobami        z zaburzeniami psychicznymi oraz doświadczenie w kierowaniu zespołem pracowników.

6. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych.

7. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.

8. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.

9. Oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie pracy na stanowisku Dyrektora   Środowiskowego Domu Samopomocy Społecznej w Ełku. Dokumenty dodatkowe:

Dokumenty potwierdzające kwalifikacje i umiejętności /np. o ukończonych kursach, szkoleniach/.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2014-12-01 00:00:00
b. Sposób:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 1 grudnia 2014 roku do godz. 15.00 w kopercie z dopiskiem: Konkurs na stanowisko Dyrektora Środowiskowego Domu Samopomocy „Pod Kasztanami” w Ełku

- osobiście w siedzibie Urzędu Miasta w Ełku, pok. nr 114
            lub

- pocztą na adres – Urząd Miasta w Ełku, 19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4.

 

Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu pocztą po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości składania dokumentów pocztą elektroniczną. Do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostaną dopuszczeni wyłącznie kandydaci spełniający wymagania niezbędne określone w pkt. 2 ogłoszenia o naborze.

           

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.um.elk.ploraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Ełku,   ul. Piłsudskiego 4.

Dodatkowych informacji udzielać będzie p. Jolanta Wojciechowska– inspektor ds. kadr, tel. (087) 732 62 12, pok. nr 112.
 
c. Miejsce:
j.w.

VII. Informacje dodatkowe:

Etapy procesu selekcji i wyboru kandydata:

 I etap: weryfikacja formalna na podstawie przedłożonych aplikacji.

 II etap: rozmowa kwalifikacyjna obejmująca weryfikację wiedzy i umiejętności określonych
w aplikacji oraz znajomość wymienionych w wymaganiach niezbędnych przepisów prawa.

Techniki selekcji i dobór narzędzi rekrutacyjnych uzależnione będą od ilości aplikacji i mogą ulec zmianie, o czym zostaną powiadomieni kandydaci spełniający wymagania formalne.

 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Maria Wojciechowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-11-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Sulżycka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-11-20 14:28:33
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-11-20 14:33:31
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-12-23 14:03:32
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2790 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony