ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: e_urząd_1/2014Drukuj informację Ogłoszenie numer: e_urząd_1/2014

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: specjalista ds. finansowych projektu "Przyjazne e-urzędy na Warmii i Mazurach"

Miejsce pracy: Ełk

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Wydział Finansowy

Data udostępnienia: 2014-06-03

Ogłoszono dnia: 2014-06-03 przez Maria Wojciechowska

Termin składania dokumentów: 2014-06-16 00:00:00

Nr ogłoszenia: e_urząd_1/2014

Zlecający: Urząd Miasta Ełku

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:

1)       obywatelstwo polskie,

2)       pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

3)       stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,

4)       brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnego przestępstwa skarbowego,

5)       nieposzlakowana opinia,

6)     znajomość przepisów prawnych regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego, a w szczególności znajomość przepisów prawa z zakresu:

      ustawy o finansach publicznych i rachunkowości,

ustawy o pracownikach samorządowych,

kodeksu postępowania administracyjnego,

ustawy o ochronie danych osobowych,

instrukcji kancelaryjnej,

7)       wykształcenie wyższe,

8)   doświadczenie w realizacji jako personel zarządzający co najmniej 1 projektu współfinansowanego ze środków zewnętrznych w latach 2007-2013,

9)       umiejętność sporządzania wniosków o płatność,

10) dobra znajomość procedur i wymogów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w tym kwalifikowalności wydatków, zasad finansowania, sprawozdawczości i rozliczeń,

b. Wymagania dodatkowe:

-             mile widziany  min.1 rok stażu pracy w administracji,

-        znajomość zagadnień związanych z Europejskim Funduszem Społecznym,

-        znajomość zasad rachunkowości,

-        dobra znajomość obsługi komputera, programów finansowo-księgowych,

-        dokładność, rzetelność, sumienność, terminowość, dobra organizacja pracy,

-        łatwość nawiązywania kontaktów, samodzielność, umiejętność pracy w zespole.

 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Obsługa finansowa projektu „Przyjazne e-urzędy na Warmii i Mazurach”, a w tym m.in. zapewnienie wewnętrznej kontroli realizacji projektu, przygotowanie dokumentacji finansowej na potrzeby zewnętrznej kontroli, monitorowanie i aktualizowanie harmonogramu płatności, opisywanie dokumentów księgowych zgodnie z wymogami umowy o dofinansowanie, sporządzanie wniosków o płatność.

 

 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: praca przy komputerze powiązana z obsługą urządzeń biurowych

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

      Wymagane dokumenty:

1.     kwestionariusz osobowy dla kandydatów do pracy (druk do pobrania ze strony http://bip.um.elk.pl/ => ogłoszenia o naborze / dokumenty do pobrania lub do pobrania w kadrach Urzędu Miasta Ełku),

2.      curriculum vitae /CV/ zawierające klauzulę o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji  procesu rekrutacji,

3.       list motywacyjny,

4.       kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i staż pracy,

5.       kserokopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających doświadczenie w zarządzaniu projektami,

6.     oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie – druk do pobrania ze strony http://bip.um.elk.pl/ => ogłoszenia o naborze / dokumenty do pobrania lub w kadrach Urzędu Miasta Ełku),

7.     oświadczenie o obecnym zatrudnieniu w projektach finansowanych ze środków Unii Europejskiej.

     Dokumenty dodatkowe:

1.        dokumenty potwierdzające kwalifikacje i umiejętności /np. o ukończonych kursach, szkoleniach/.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2014-06-16 00:00:00
b. Sposób:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 16 czerwca 2014 roku do godz. 15.00 w kopercie z dopiskiem [Nabór kandydatów na stanowisko – specjalista ds. finansowych projektu „Przyjazne e-urzędy na Warmii i Mazurach”] osobiście w siedzibie Urzędu Miasta w Ełku, pok. nr 114 lub pocztą na adres: Urząd Miasta w Ełku, 19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4. (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).

 

c. Miejsce:
j.w.

VII. Informacje dodatkowe:

Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu pocztą po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości składania dokumentów pocztą elektroniczną. Do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostaną dopuszczeni wyłącznie kandydaci spełniający wymagania niezbędne określone w pkt. 5 ogłoszenia o naborze.

Wymiar czasu pracy: pełen etat

Okres zatrudnienia: od dnia podpisania umowy do 30.09.2015

Postępowanie kwalifikacyjne przeprowadzone zostanie zgodnie z zasadami ustalonymi w Zarządzeniu Prezydenta Miasta Ełku Nr 788/2009 z dnia 10 marca 2009r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta w Ełku. Kandydaci powiadomieni zostaną telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.um.elk.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4.

Dodatkowych informacji udzielać będzie p. Marcin Radziłowicz – Sekretarz Miasta Ełku, tel. 87 732 62 29.

 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Maria Wojciechowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-06-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Maria Wojciechowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-06-03 13:07:26
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-06-03 13:19:36
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-06-30 15:56:37
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1791 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony