ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: O-OP.210.10.2013Drukuj informację Ogłoszenie numer: O-OP.210.10.2013

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Menedżer Finansowy Projektu

Miejsce pracy: Ełk

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Wydział Strategii i Rozwoju

Data udostępnienia: 2013-11-26

Ogłoszono dnia: 2013-11-26 przez Renata Samełko

Termin składania dokumentów: 2013-12-05 00:00:00

Nr ogłoszenia: O-OP.210.10.2013

Zlecający: Urząd Miasta Ełku

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie,

  • wykształcenie wyższe,

  • minimum 2-letnie doświadczenie w rozliczaniu projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej,

  • dobra znajomość procedur i wymogów Programu Współpracy Transgranicznej
    Litwa – Polska 2007-2013,

  • samodzielność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, skrupulatność, odporność na stres i konieczność działania pod presją czasu, łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów, wysoka kultura osobista,

  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe,

  • zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

  • nieposzlakowana opinia,

  • dobry stan zdrowia,

b. Wymagania dodatkowe:
  • znajomość języka angielskiego,

  • mile widziany staż pracy w administracji publicznej i status urzędnika,

  • znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy Prawo zamówień publicznych.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Formularz opisu stanowiska pracy jest do odbioru w kadrach Urzędu Miasta Ełku, 19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4, pokój nr 112 lub na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.um.elk.pl/.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Miejsce pracy: Praca odbywać się będzie w budynku Urzędu Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 6 Budynek zapewnia bezpieczne warunki pracy. Stanowisko pracy: związane jest z pracą przy komputerze, przemieszczaniem się wewnątrz budynku i w terenie.

Zatrudnienie na czas realizacji projektu tj. do 31 grudnia 2014 roku.

Wymiar czasu pracy: 1/2 etatu.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. kwestionariusz osobowy dla kandydatów do pracy (druk do pobrania ze strony http://bip.um.elk.pl/ => ogłoszenia o naborze / dokumenty do pobrania lub do pobrania
    w kadrach Urzędu Miasta Ełku),

  2. curriculum vitae /CV/ zawierające klauzulę o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji,

  3. list motywacyjny,

  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i staż pracy,

  5. kserokopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających doświadczenie
    w zarządzaniu projektami,

  6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie – druk do pobrania ze strony http://bip.um.elk.pl/ => ogłoszenia o naborze / dokumenty do pobrania lub
    w kadrach Urzędu Miasta Ełku),

  7. oświadczenie o obecnym zatrudnieniu w projektach finansowanych ze środków Unii Europejskiej.

Dokumenty dodatkowe:

  • dokumenty potwierdzające kwalifikacje i umiejętności /np. o ukończonych kursach, szkoleniach/.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2013-12-05 00:00:00
b. Sposób:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 5 grudnia 2013 roku do godz. 15.00 w kopercie z dopiskiem „Nabór kandydatów na stanowisko do projektów inwestycyjnych – menedżer finansowy projektu „Rozwój turystyki transgranicznej w Ełku i Alytusie” osobiście w siedzibie Urzędu Miasta w Ełku, pok. nr 114 lub pocztą na adres: Urząd Miasta w Ełku, 19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4.

c. Miejsce:
j.w.

VII. Informacje dodatkowe:

Selekcja kandydatów odbędzie się 2-etapowo:

1) ocena formalna - weryfikacja złożonych dokumentów,

2) rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami.

 

Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu pocztą po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości składania dokumentów pocztą elektroniczną. Do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostaną dopuszczeni wyłącznie kandydaci spełniający wymagania niezbędne określone w pkt. 2 ogłoszenia o naborze.

Postępowanie kwalifikacyjne przeprowadzone zostanie zgodnie z zasadami ustalonymi w Zarządzeniu Prezydenta Miasta Ełku Nr 788/2009 z dnia 10 marca 2009r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta w Ełku. Kandydaci powiadomieni zostaną telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.um.elk.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4.

Dodatkowych informacji udzielać będzie p. Renata Samełko – Naczelnik Wydziału Strategii i Rozwoju, tel. 087 732 61 15.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Renata Samełko
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-11-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Renata Samełko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-11-26 08:05:17
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-11-26 08:08:39
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-06-27 09:00:45
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2083 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony