ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne o wartości mniejszej niż 130 000 zł

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zaproszenie do składania oferty na wykonanie oraz montaż czterech tablic pamiątkowych

Informacja ogłoszona dnia 2017-11-15 13:37:47 przez Magdalena Kowalewska, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Ełk, 15  listopada 2017 roku
 
SR.042.14.2.2016                    
 
Zaproszenie do składania oferty na
wykonanie oraz montaż czterech tablic pamiątkowych  
 
Zapytanie ofertowe
Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2017 r. poz. 1579) niniejsze postępowanie nie podlega przepisom wyżej cytowanej ustawy.
Postępowanie prowadzone zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, które są realizowane w ramach projektów współfinansowanych ze środków PO Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 (załącznik do Zarządzenia nr 745/2016 Prezydenta Miasta Ełku z dnia 18 sierpnia 2016 r.).
I. Zamawiający:
Gmina Miasto Ełk, ul. Piłsudskiego 4, 19 – 300 Ełk
 
II. Przedmiot oferty:
Wykonanie oraz montaż czterech dwustronnych tablic pamiątkowych dot. projektu pn.: „Poprawa jakości środowiska miejskiego poprzez zwiększenie powierzchni terenów zieleni w mieście Ełk”, który otrzymał dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
  1. Tablica musi zawierać:
  • nazwę beneficjenta,
  • tytuł projektu,
  • cel projektu,
  • zestaw logo – znaki FE i UE,
  • adres portalu www.mapadotacji.gov.pl.
 
  1. Wzór tablicy:
 
 
 
  1. Rozmiar tablicy: 80 cm (wysokość) x 120 cm (szerokość), wysokość zamontowanych tablic 1,5 m od powierzchni ziemi do dolnej krawędzi tablicy, wysokość całej konstrukcji 2,20 m.
  2. materiał – dibond koloru białego – 3-6 mm, oprawa - rama stalowa koloru białego, nadruk kolorowy bezpośredni UV, tablice wolnostojące na jednym słupku stalowym ocynkowanym okrągłym co najmniej Ø60 mm koloru białego lub srebrnego, konstrukcja nośna zabezpieczona materiałem antykorozyjnym.
  3. ilość – 4 szt., przy czym tablice powinny być obustronne (obustronny nadruk). Tablice informacyjne o realizacji projektu należy zdemontować i dostarczyć do siedziby Zamawiającego. Miejsca montażu tablic: ul. Tuwima (2 tablice), os. Bogdanowicza, os. Grunwaldzkie
Wzory tablic znajdują się w internecie na stronie www.pois.gov.pl oraz na www.funduszeeuropejskie.gov.pl/promocja.
Tablica informacyjna nie może zawierać innych informacji i elementów graficznych.
 
III. Termin montażu:
Do 5 grudnia 2017 r.
 
IV. Oferta złożona na formularzu ofertowym (zał. nr 1 do zapytania) powinna zawierać:
      Specyfikację przewidywanych kosztów związanych z przedmiotem zamówienia (cena brutto).
 
V. Miejsce złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Miasta w Ełku przy ul. Piłsudskiego 4, pok. 114 (sekretariat) do 22 listopada b.r. do godz. 15.30. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę. Ofertę należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: wykonanie oraz montaż czterech tablic informacyjnych dot. projektu „Poprawa jakości środowiska miejskiego poprzez zwiększenie powierzchni terenów zieleni w mieście Ełk”
 
VI. Sposób oceny ofert:
  1. Kryterium wyboru – najniższa cena brutto. 
  2. Informacja o wybranej ofercie zostanie przekazana protokołem oraz umieszczona na stronie BIP Urzędu Miasta. następnie zostanie podpisana umowa z wykonawcą spełniającym warunki zapytania.  Od decyzji Urzędu Miasta w Ełku nie przysługuje odwołanie ani zażalenie.
 
VII. Osoba do kontaktu:
Anna Wielgat, tel. 087 73 26 131, e-mail:
 
                                                                                                                        PREZYDENT MIASTA
                                                                                                                        Tomasz Andrukiewicz

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
A.Wielgat
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-11-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
A. Wielgat
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-11-15 13:35:53
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-11-15 13:37:47
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-11-23 14:40:48
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
775 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony