Wyniki zamówień publicznych
Szczegóły informacji
Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego Szkoły Podstawowej Nr 2, Nr 4, Nr 5, Nr 7 i w Zespole Szkół Samorządowych w Ełku.
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Zamawiający: Miasto Ełk
Finansowanie: Finansowanie łączne
Nr UZP: 235349-2008
Termin składania ofert / wniosków: 2008-10-22 09:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2008-10-22 10:00:00
Miejsce złożenia oferty: Siedziba Zamawiającego,Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk pok. nr 14 (sekretariat)
Ogłoszono dnia: 2008-09-25 przez Marek Szorc
Treść:
BZP-341/13/2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – ROBÓT BUDOWLANYCH
Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego Szkoły Podstawowej Nr 2, Nr 4, Nr 5, Nr 7 i w Zespole Szkół Samorządowych w Ełku.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – robót budowlanych
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk
Adres zamawiającego:
ul. Marsz. J. Piłsudskiego 4
19-300 Ełk
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego Szkoły Podstawowej Nr 2, Nr 4, Nr 5, Nr 7 i w Zespole Szkół Samorządowych w Ełku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa i montaż elektronicznego systemu monitoringu opartego na bazie telewizji przemysłowej (CCTV) w czterech budynkach Szkół Podstawowych i budynku Zespołu Szkół Samorządowych w Ełkuw dwóch etapach. Etap I obejmuje montaż systemu w podstawowym zakresie tj. montaż dwóch punktów kamerowych wraz z zainstalowaniem i uruchomieniem urządzeń rejestrujących i wizualizujących. Drugi etap dotyczy rozbudowy systemu monitoringu o następne punkty kamerowe zgodnie z dokumentacją techniczną oraz kosztorysami ślepymi.
W zakres zadania wchodzi:
- wykonanie linii kablowych w listwach i na korytkach montażowych,
- montaż wewnętrznych punktów kamerowych,
- montaż zewnętrznych punktów kamerowych,
- montaż zasilaczy,
- montaż urządzeń rejestrujących i wizualizujących,
- oprogramowanie i uruchomienie systemu oraz przeprowadzenie testów.
Całość systemu należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną poszczególnych urządzeń oraz wymaganiami technicznymi dla systemu o parametrach technicznych nie gorszych, jakie określa dokumentacja techniczna.
Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja techniczna stanowiąca integralną część SIWZ. Każdy z oferentów winien odwiedzić miejsce wykonywania robót celem sprawdzenia warunków związanych z wykonywaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do wyceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym kosztorysie ślepym elementów niezbędnych do wykonania umowy, a wynikających z załączonej dokumentacji. Cena ryczałtowa.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Kody określone dla przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień:
45.31.11.00-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego,
45.31.51.00-9 Instalacyjne roboty elektrotechniczne.
-
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 12 grudnia 2008 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
-
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
-
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać warunki wynikające z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie wykonawstwa instalacji CCTV (systemy telewizji przemysłowej) w zakresie objętym zamówieniem,
2. zatrudniają personel posiadający licencje zabezpieczenia technicznego min. II - go stopnia,
3. posiadają udokumentowane doświadczenie z wykonania w ciągu ostatnich 5 lat (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie) co najmniej dwóch systemów monitorowania obiektów odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia,
4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: posiadają wolne środki finansowe w wysokości min. 60 000 PLN lub zdolność kredytową zapewniającą zaciągnięcie kredytu w wymaganej powyżej wysokości lub posiadają kredyt obrotowy do wysokości min. 60 000 PLN,
5. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej co najmniej w zakresie prowadzenia działalności, której dotyczy zamówienie,
6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
Oceny spełniania w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:
a) warunek określony w pkt. IX.1. SIWZ spełnia każdy z Wykonawców,
b) warunek określony w pkt. IX.6. SIWZ spełnia każdy z Wykonawców,
c) warunek określony w pkt. IX.5. SIWZ spełnia każdy z Wykonawców,
d) warunek określony w pkt. IX.2. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,
e) warunek określony w pkt. IX.3. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,
f) warunek określony w pkt. IX.4. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
- wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,
- wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów,
- wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
- wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków,
- wykonawców, którzy nie wyrazili zgody na przedłużony okres związania z ofertą.
Zamawiający odrzuca ofertę, która:
- jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
- została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
- zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny,
- w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny,
- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
-
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Dokumenty wymagane:
1.1. Oferta na wykonanie zamówienia Zał. Nr 1.
1.2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zał. Nr 2.
1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.
1.5. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej co najmniej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, których dotyczy zamówienie, na okres co najmniej do końca wymaganego terminu zakończenia robót objętych zamówieniem, a jeśli ubezpieczenie traci ważność przed końcem tego okresu wykonawca załączy zobowiązanie do odnowienia aktualnie posiadanej polisy przynajmniej na czas obejmujący wykonanie zadania.
1.6. Informację o personelu Zał. Nr 3 z kopiami stosownych uprawnień i zaświadczeń (tj. licencja zabezpieczenia technicznego min. II stopnia).
1.7. Wykaz zrealizowanych systemów monitoringu o podobnym zakresie z ostatnich 5 lat zgodnie z warunkami określonymi w opisie warunków udziału w postępowaniu pkt IX ppkt 2.2. Zał. Nr 4.
1.8. Informację z banku, że wykonawca posiada wolne środki finansowe w wysokości min. 60 000 PLN lub zdolność kredytową zapewniającą zaciągnięcie kredytu w wymaganej powyżej wysokości, lub posiada kredyt obrotowy do wysokości mini. 60 000 PLN.
1.9. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę uprawnioną do podpisania oferty.
2. Inne wymagane dokumenty:
2.1. Kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie dokumentacji technicznej i kosztorysów ślepych uwzględniające warunki opisane w SIWZ – szt. 2. Dodatkowo oferent powinien przygotować zestawienie kosztorysów na montaż systemu monitoringu w rozbiciu na poszczególne szkoły z uwzględnieniem etapowania.
2.2. Parafowany projekt umowy- Zał. Nr 5.
2.3. Zbiorcze zestawienie kosztorysów ofertowych (załącznik do sporządzenia przez oferenta).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miasta Ełku
ul. Piłsudskiego 4,
19 - 300 Ełk
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego,Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4,
19 - 300 Ełk pok. nr 14 (sekretariat)
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych: w dniu 25.09.2008r .pod nr. 235349-2008
IV.3.7) Inne informacje:
Inwestycja będzie finansowana ze:
-
środków budżetu Miasta
-
środków z budżetu państwa (dotacja) – dofinansowanie w ramach Rządowego programu wspierania w latach 2007-2009 organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w publicznych szkołach i placówkach „Monitoring wizyjny w szkołach i placówkach” w 2008 roku.
Zastępca Prezydenta Miasta Włodzimierz Szelążek
Uwaga
Ełk, dnia 16 październik 2008 r.
Dotyczy: Przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn.„Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego Szkoły Podstawowej Nr 2, Nr 4, Nr 5, Nr 7 i w Zespole Szkół Samorządowych w Ełku” BZP-341/13/2008
W odpowiedzi na zapytanie Wykonawcy dotyczące SIWZ dla w/w przetargu udzielamy odpowiedzi:
Pyt. Nr 1
Proszę o podanie dokładnej ilości kamer zewnętrznych w związku z nieścisłością pomiędzy przedmiarem i kosztorysem ślepym a projektem- rysunkiem technicznym w SZP7. Nieścisłość uniemożliwia prawidłową ocenę ofert- oferty będą nieporównywalne.
Odp. Nr 1
Do wyceny należy przyjąć 4 kamery zewnętrzne i 12 kamer wewnętrznych (kosztorys ślepy- II etap: poz. 24 kamera zewnętrzna- było 2 szt, do wyceny zgodnie z dokumentacją projektową należy przyjąć 3 szt. i poz. 27 kamera wewnętrzna- było
12 szt. do wyceny zgodnie z dokumentacją projektową należy przyjąć 11 szt.)
W związku z wprowadzoną zmianą specyfikacji Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 22.10.2008 r. godz. 900 i otwarcia ofert na dzień 22.10.2008 r. godz. 1000
Prezydent Miasta Tomasz Andrukiewicz
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta w Ełku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Marek Szorc |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2008-09-24 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Szorc |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2008-09-24 10:38:14 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2008-09-25 12:22:27 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2008-11-13 12:38:17 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 8875 raz(y) |