ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wyniki zamówień publicznych

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa sprzętu komputerowego w 2009 roku Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa sprzętu komputerowego w 2009 roku

Szczegóły informacji

Dostawa sprzętu komputerowego w 2009 roku

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Miasto Ełk

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 102311-2009

Termin składania ofert / wniosków: 2009-07-10 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2009-07-10 10:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4,19 - 300 Ełk, Pokój nr 14 (sekretariat).

Ogłoszono dnia: 2009-06-30 przez Marek Szorc

Treść:

 
BZP- 341/32/2009
Dostawa sprzętu komputerowego w 2009 roku
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawa
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego w 2009 roku
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego w 2009 roku dla Urzędu Miasta w Ełku z podziałem na 2 części.
2.Część I obejmuje:
  1. zestawów komputerowych – szt 10
  2. notebooków (komputerów przenośnych) typ 1 -szt. 5
  3. notebooków (komputerów przenośnych) typ 2 -szt. 1
  4. drukarek laserowych – szt. 7
  5. zasilaczy awaryjnych UPS – szt. 10
  6. drukarki etykiet – szt. 2
  7. stacje dokujące do komputerów przenośnych.- szt. 2
3. część II obejmuje:
  1. serwer -szt 1
  2. licencji dostępowych do systemu operacyjnego Windows 2008 Serwer CAL USER.- szt. 170
 
Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3 ustawy, wskazał znak towarowy procesorów firmy Intel, ATI oraz AMD jako wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wskazuje licencje firmy Microsoft, ze względu na posiadane wdrożone systemy informatyczne, wymagające do poprawnego funkcjonowania serwerowego sytemu operacyjnego tejże firmy.
 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Gwarancja  - 36 miesięcy gwarancji dostawcy sprzętu od daty odbioru końcowego. Czas przywrócenia ciągłości pracy dostarczonego sprzętu musi być nie większy niż 8 godzin roboczych, od momentu zgłoszenia awarii. Dostawca, na prośbę zamawiającego udostępnieni sprzętu zastępczy do czasu usunięcia usterki.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
30213000-5 - Komputery osobiste
48820000-2 - Serwery
30213100-6 - Komputery przenośne
30232110-8 - Drukarki laserowe
30174000-9 - Maszyny produkujące etykiety - Drukarki etykiet
30200000-1 - Urządzenia komputerowe - Zasilacze awaryjne UPS
48620000-0 - Systemy operacyjne
 
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, 2 części.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Wymagany termin wykonania zamówienia: 28 dni od podpisania umowy
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
    Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać warunki wynikające z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
 
1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem zgodnie
z wymaganiami ustawowymi,
2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj.:
2.1 posiadają udokumentowane doświadczenie z wykonania w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie) przynajmniej 2 dostaw komputerów (przenośnych lub stacjonarnych) lub serwerów o wartości nie mniejszej niż 60 000 PLN każda.
3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych,
 
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:
  • warunek określony w pkt. IX.1. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,
  • warunek określony w pkt. IX.2. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,
  • warunek określony w pkt. IX.3. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,
  • warunek określony w pkt. IX.4. SIWZ spełnia każdy z Wykonawców,
 
Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia określone w niniejszej Specyfikacji, na zasadzie „spełnia” / „nie spełnia”. Wykonawcy nie spełniający chociaż jednego z postawionych warunków zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ich oferty uznane za odrzucone.
 
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
  • wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych,
  • wykonawców, którzy nie wyrazili zgody na przedłużony okres związania z ofertą.
 
Zamawiający odrzuca ofertę, która:
  1. jest niezgodna z ustawą,
  2. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych,
  3. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
  4. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
  5. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert,
  6. zawiera błędy w obliczeniu ceny,
  7. wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawo zamówień publicznych,
  8. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
 
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
1. Dokumenty wymagane:
1.1. Oferta na wykonanie zamówienia (Zał. Nr 1).
 
1.2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Zał. Nr 2).
 
1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
 
1.4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.
 
1.5. Wykaz dostaw zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania zgodnie z warunkami określonymi w opisie warunków udziału w postępowaniu pkt IX ppkt 2.1 (Zał. Nr 3), z załączonymi referencjami bądź innymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie wskazanych dostaw, a także wskazujące ich wartość i termin realizacji oraz inne wymagane w SIWZ cechy.
 
1.6. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
 
2. Inne wymagane dokumenty:
 
2.1. Parafowany projekt umowy i wypełniony i parafowany zał. nr 1 do umowy w części na którą Wykonawca składa ofertę (Zał. Nr 5).
2.3. Dokument potwierdzający, że maksymalna głośność komputera stacjonarnego nie przekracza 35 dB, mierzona zgodnie z normą PN-ISO 9296 (oświadczenie producenta komputerów lub wyniki testów niezależnego ośrodka badawczego).
2.4. Dokument - deklaracja zgodności zestawów komputerowych z normą CE (oświadczenie producenta komputerów i monitorów lub inny dokument potwierdzający spełnienie wyszczególnionego warunku ).
2.5. Dokument potwierdzający posiadanie przez komputery certyfikatu poprawnej pracy z systememoperacyjnym Microsoft Windows XP (oświadczenie firmy Microsoft lub wydruk z witryny internetowej firmy Microsoft wraz z pełnym załącznikiem Windows Logo Verification Report ).
 
3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
3.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii (wykonanych z oryginału) i potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty, za wyjątkiem oświadczeń, które należy składać w oryginale i pełnomocnictwa, które wymagane jest w formie oryginału bądź kopii poświadczonej przez notariusza.
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1)Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk
IV.3.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4,19 - 300 Ełk, Pokój nr 14 (sekretariat).
IV.3.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.4) Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych: w dniu 30.06.2009 pod nr. 102311-2009
 
PREZYDENT MIASTA
Tomasz Andrukiewicz

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marek Szorc
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-06-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Szorc
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-06-30 12:59:28
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-06-30 13:43:08
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-07-28 13:48:26
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3649 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony