ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wyniki zamówień publicznych

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Budowa ścieżki rowerowej i przebudowa ciągu pieszego przy ul. Nadjeziornej w EłkuDrukuj informację Zamówienie publiczne: Budowa ścieżki rowerowej i przebudowa ciągu pieszego przy ul. Nadjeziornej w Ełku

Szczegóły informacji

Budowa ścieżki rowerowej i przebudowa ciągu pieszego przy ul. Nadjeziornej w Ełku

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Miasto Ełk

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 70783 - 2009

Termin składania ofert / wniosków: 2009-06-01 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2009-06-01 10:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 14 (sekretariat).

Ogłoszono dnia: 2009-05-05 przez Sebastian Szabroński

Treść:

BZP- 341/22/2009


Budowa ścieżki rowerowej i przebudowa ciągu pieszego przy ul. Nadjeziornej w Ełku


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia BZP: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa ścieżki rowerowej i przebudowa ciągu pieszego przy ul. Nadjeziornej w Ełku

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i budowa rekreacyjnego ciągu pieszo - rowerowego, aneksów rekreacyjno - wypoczynkowych z elementami małej architektury, zagospodarowanie terenów zielenią oraz budowa oświetlenia parkowego przy ulicy Nadjeziornej w Ełku polegająca na wykonaniu:

1. rozebraniu nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm,

2. usunięciu warstwy ziemi urodzajnej,

3. podbudowy z kruszywa naturalnego z domieszką kruszywa łamanego18% gr. 20 cm pod ścieżką rowerową i parkingami,

4. podbudowy z kruszywa naturalnego gr. 10 cm w miejscach odpoczynku, pod ławkami i nowym chodnikiem,

5. podbudowy z kruszywa naturalnego z domieszką kruszywa łamanego18% gr. 8 cm na trasie chodnika rozebranego,

6. nawierzchni parkingów z kostki betonowej 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej gr. 5 cm,

7. nawierzchni ścieżki rowerowej z kostki betonowej bezfazkowej kolorowej gr. 6 cm, (88% grafit, 4% żółtej, 8% zielonej) na posypce cementowo- piaskowej gr. 5 cm,

8. nawierzchni chodników z kostki betonowej starodruk gr. 6 cm kolorowej (50% szara, 16,7% grafit, 16,7% żółta i 16,7% zielona) na podsypce cementowo- piaskowej gr. 5 cm,

9. oznakowania pionowego,

10. zamontowania ławek ogrodowych z siedziskami drewnianymi,

11. zamontowania stołów ogrodowych z blatem ze sklejki wodoodpornej,

12. zamontowania koszy żeliwnych i stojaków na rowery,

13. montażu oświetlenia parkowego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt budowlany, przedmiar robót (przykładowy). Załączony przedmiar robót określa orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. Oferent powinien przeanalizować załączony projekt budowlany i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę oraz kosztorys ofertowy. Załączony przedmiar robót nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy- umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcie realizacji.

W cenie oferty należy uwzględnić wykonanie ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w przedmiarze robót a które należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym oraz na podstawie przeprowadzonej wizji lokalnej w miejscu planowanej inwestycji. Każdy z oferentów winien odwiedzić miejsce wykonywania robót celem sprawdzenia warunków związanych z wykonywaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy a wynikających z załączonej dokumentacji.

Gwarancja 36 miesięcy

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

45233161-5 Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233162-2 Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45316100-6 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Wymagany termin wykonania całości zamówienia: 30 lipca 2009 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium:Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać warunki wynikające z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.) oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:

1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie prowadzenia robót drogowych,

2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny tj.:

2.1. mają do dyspozycji lub będą dysponowali odpowiednio wykwalifikowanym personelem legitymującym się uprawnieniami budowlanymi:

- kierownika robót drogowych,

- kierownika robót elektrycznych.

2.2. posiadają udokumentowane doświadczenie z wykonania w ciągu ostatnich 5 lat (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie) ) co najmniej dwóch robót polegających na budowie chodników i parkingów z kostki betonowej o powierzchni nie mniejszej niż 3 000 m2 (każda).

3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: posiadają wolne środki w wysokości min. 150 000 PLN lub zdolność kredytową zapewniającą zaciągnięcie kredytu w wymaganej powyżej wysokości lub posiadają kredyt obrotowy do wysokości min. 150 000 PLN

4. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej przynajmniej w zakresie prowadzenia robót budowlanych, których dotyczy zamówienie.

5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:

warunek określony w pkt. IX.1. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,

warunek określony w pkt. IX.2. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,

warunek określony w pkt. IX.3. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,

warunek określony w pkt. IX.4. SIWZ spełnia każdy z Wykonawców,

warunek określony w pkt. IX.5. SIWZ spełnia każdy z Wykonawców,

Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia określone w niniejszej Specyfikacji, na zasadzie „spełnia” / „nie spełnia”. Wykonawcy nie spełniający chociaż jednego z postawionych warunków zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ich oferty uznane za odrzucone.

Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:

wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych,

wykonawców, którzy nie wyrazili zgody na przedłużony okres związania z ofertą.

Zamawiający odrzuca ofertę, która:

jest niezgodna z ustawą,

jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych,

jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,

zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,

została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert,

zawiera błędy w obliczeniu ceny,

wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawo zamówień publicznych,

jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:

1. Dokumenty wymagane:

1.1. Oferta na wykonanie zamówienia (Zał. Nr 1).

1.2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Zał. Nr 2).

1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

1.4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.

1.5. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej co najmniej w zakresie prowadzenia robót budowlanych, na okres co najmniej do końca wymaganego terminu zakończenia robót objętych zamówieniem, a jeśli ubezpieczenie traci ważność przed końcem tego okresu, wykonawca załączy zobowiązanie do odnowienia aktualnie posiadanej polisy przynajmniej na czas obejmujący wykonanie zadania.

1.6. Informację o personelu kierowniczym (Zał. Nr 3) z kopiami stosownych uprawnień kierownika robót drogowych, kierownika robót elektrycznych i zaświadczeń o przynależności do właściwej izby inżynierów.

1.6.a Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób (personelu kierowniczego), jeżeli w informacji o której mowa p.pkt. 1.6 Wykonawca wskazał osoby,którymi będzie dysponował.

1.7. Wykaz robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat zgodnie z warunkami określonymi w opisie warunków udziału w postępowaniu pkt IX ppkt 3 (zał. Nr 4), z załączonymi referencjami bądź innymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie wskazanych robót , a także wskazujące ich termin realizacji oraz inne wymagane SIWZ cechy.

1.8.Informację z banku lub kasy oszczędnościowo - kredytowej, że wykonawca posiada wolne środki finansowe w wysokości min. 150 000 PLN lub zdolność kredytową zapewniającą zaciągnięcie kredytu w wymaganej powyżej wysokości lub posiadają kredyt obrotowy do wysokości min. 150 000 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

1.9. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z

przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę uprawnioną do podpisania oferty za wyjątkiem pełnomocnictwa które wymagane jest w formie oryginału bądź kopii poświadczonej przez notariusza.

2. Inne dokumenty wymagane:

2.1. Kosztorys ofertowy 2 egz. sporządzony na podstawie przekazanej dokumentacji technicznej, w tym 1 egz. załączony do oferty luzem.

2.2. Parafowany projekt umowy - Zał. Nr 5.

2.3. W przypadku korzystania z podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wypełnionego - Zał. Nr 6., wyszczególniającego jakie prace wykonywać będą podwykonawcy.


3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej

3.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1)Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk

IV.3.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 14 (sekretariat).

IV.3.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.4) Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych: w dniu 05.05.2009 r.

pod nr 70783 - 2009.


Podpis

PREZYDENT MIASTA

Tomasz Andrukiewicz

 

 

 

 

Ełk, 06.05.2009 r.

BZP-341/22/2009

dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie: Budowa ścieżki rowerowej i przebudowa ciągu pieszego przy ul. Nadjeziornej w Ełku

Miasto Ełk działając w trybie art. 12a ust 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. Z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z póź. zm.) zamieszcza informację o zmianie ogłoszenia o zamówieniu tj.

W SEKCJI III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym, w punkcie III.2) WARUNKI UDZIAŁU, w części Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, podpunkt 1.7.w brzmieniu:

„Wykaz robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat zgodnie z warunkami określonymi w opisie warunków udziału w postępowaniu pkt IX ppkt 3 (zał. Nr 4), z załączonymi referencjami bądź innymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie wskazanych robót , a także wskazujące ich termin realizacji oraz inne wymagane SIWZ cechy.”

zastępuje brzmieniem:

„Wykaz robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat zgodnie z warunkami określonymi w opisie warunków udziału w postępowaniu pkt IX ppkt 2.2 (zał. Nr 4), z załączonymi referencjami bądź innymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie wskazanych robót , a także wskazujące ich termin realizacji oraz inne wymagane SIWZ cechy.”

SEKCJA IV: PROCEDURA

Zamawiający w wyżej wymienionej sekcji zmienia wyznaczony termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert, z dnia:

28.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 14 (sekretariat),

na dzień:

01.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 14 (sekretariat).

ZASTĘPCA PREZYDENTA

MIASTA

Artur Urbański

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sebastian Szabroński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-05-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sebastian Szabroński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-05-05 12:49:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-05-05 13:33:04
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-06-12 11:14:07
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3899 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony