ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wyniki zamówień publicznych

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wykonanie projektu hali sportowej wraz z zapleczem przy Szkole Podstawowej Nr 2 w EłkuDrukuj informację Zamówienie publiczne: Wykonanie projektu hali sportowej wraz z zapleczem przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Ełku

Szczegóły informacji

Wykonanie projektu hali sportowej wraz z zapleczem przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Ełku

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Miasto Ełk

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 91122 - 2009

Termin składania ofert / wniosków: 2009-04-21 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2009-04-21 10:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 14 (sekretariat).

Ogłoszono dnia: 2009-04-03 przez Sebastian Szabroński

Treść:

  
BZP- 341/19/2009
 
Wykonanie projektu hali sportowej wraz z zapleczem
przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Ełku
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
 
Wykonanie projektu hali sportowej wraz z zapleczem
przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Ełku
 
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi..
 
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu hali sportowej wraz z zapleczem przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Ełku. Projekt należy przygotować w oparciu o koncepcję będącą w posiadaniu inwestora, stanowiącą załącznik do SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich opracowań oraz uzyskanie wymaganych decyzji i uzgodnień niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę dla zrealizowania obiektu (w tym m. in. wykonanie badań geologicznych, uzyskanie szczegółowych warunków do projektowania, przygotowanie wniosków do wymaganych decyzji administracyjnych, map, projektów budowlanych i wykonawczych wielobranżowych, przedmiarów, kosztorysów ślepych, SST, kosztorysu inwestorskiego z ZZK).
Projekty budowlane i wykonawcze przygotować należy w 6 egzemplarzach, przedmiary i kosztorysy w 2 egzemplarzach. Wszystkie opracowania przekazać należy również w wersji elektronicznej ( 2 egz.) na płytach CD.
Projektant w ramach oferowanego wynagrodzenia przekaże na rzecz Zamawiającego wszelkie prawa autorskie i majątkowe do wykonanej dokumentacji bez dodatkowego wynagrodzenia.
UWAGA:
Zamawiający wymaga aby Projektant w opracowanej dokumentacji projektowej określił właściwości materiałów i zastosowanych urządzeń za pomocą cech technicznych, przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane ( bez podania znaków towarowych patentów lub pochodzenia) w sposób zgodny z przepisami ustawy Pzp oraz ustawy z dn. 16.04.1993 r o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
Wykonawca ma obowiązek przed złożeniem oferty szczegółowo zapoznać się z terenem, posiadaną koncepcją oraz warunkami w jakich ma zrealizować przedmiot zamówienia oraz przewidzieć cały przebieg prac projektowych a wszelkie utrudnienia wynikające z warunków realizacji uwzględnić w podanej cenie.
Wszelkie materiały niezbędne do projektowania wykonawca pozyskuje własnym kosztem i staraniem ( w tym ekspertyzy, opinia, podkłady geodezyjne, uzgodnienia, pomiary itd.).
Wykonana dokumentacja powinna być zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, że jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami oraz że została wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu któremu ma służyć i może być skierowana do realizacji.
Zakres zamówienia obejmuje opracowanie następujących elementów:
  • mapa do celów projektowych,
  • badania geologiczne,
  • uzyskanie decyzji lokalizacyjnej ,
  • warunki do projektowania,
  • projekt architektoniczno- konstrukcyjny- 6 egz.,
  • projekt instalacji i sieci sanitarnych wod- kan i ccw - 6 egz.,
  • projekt sieci kanalizacji deszczowej - 6 egz.,
  • projekt wentylacji mechanicznej- 6 egz.,
  • projekt instalacji c.o.- 6 egz.,
  • projekt węzła c.o.-6 egz.,
  • projekt instalacji elektrycznej wewnętrznej - 6 egz.,
  • projekt monitoringu -6 egz.,
  • projekt sieci komputerowej- 6 egz.,
  • projekt nagłośnienia i elektronicznych tablic informacyjnych- 6 egz.,
  • preliminarz kompleksowego wyposażenia poszczególnych pomieszczeń w tym w sprzęt sportowy,
  • projekt wystroju wnętrz- 6 egz.,
  • projekt zagospodarowania terenu z uzyskaniem uzgodnień niezbędnych do zatwierdzenia projektu- 6 egz.,
  • projekt ukształtowania terenu i dróg, chodników i parkingów- 6 egz.,
  • projekt zieleni- 6 egz.,
  • specyfikacje techniczne wykonania odbioru robót (STW i OR)– 2 egz.,
  • przedmiary robót w układzie specyfikacyjnym ST, kosztorys ślepy – 2 egz.
  • kosztorys inwestorski ze zbiorczym zestawieniem kosztów- 2 egz.,
  • przygotowania wniosku z załącznikami do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę.
Opracowanie należy przekazać zamawiającemu w wersji papierowej i elektronicznej.
Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wypełnić Tabelę zbiorczą cen stanowiącą załącznik do projektu umowy, w której ujęte będą elementy wchodzące w zakres opracowania.
Gwarancja – 24 miesiące od daty sporządzenia protokołu przekazania dokumentacji Zamawiającemu.
 
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
 
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Wymagany termin wykonania całości zamówienia: 30 listopad 2009 r.
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
 
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać warunki wynikające z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
 
1. posiadają uprawnienia do wykonywania prowadzenia działalności w zakresie prowadzenia usług projektowych,
 
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, tj.:
2.1 mają do dyspozycji lub będą mieli odpowiednio wykwalifikowany personel do prowadzenia tego rodzaju prac tj.posiadający uprawnienia do projektowania w specjalnościach: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej;
 
2.2 posiadają udokumentowane doświadczenie z wykonania w ciągu ostatnich 5 lat (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie), co najmniej jednego indywidualnie wykonanego projektu obiektu odpowiadającego swoim rodzajem obiektowi stanowiącego przedmiot zamówienia tj. obiekt użyteczności publicznej lub obiektu przemysłowego o powierzchni użytkowej co najmniej 1500 m2;
 
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
 
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
 
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:
  • warunek określony w pkt. IX.1. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,
  • warunek określony w pkt. IX.2. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,
  • warunek określony w pkt. IX.3. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,
  • warunek określony w pkt. IX.4. SIWZ spełnia każdy z Wykonawców,
 
Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia określone w niniejszej Specyfikacji, na zasadzie „spełnia” / „nie spełnia”. Wykonawcy nie spełniający chociaż jednego z postawionych warunków zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ich oferty uznane za odrzucone.
 
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
  • wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych,
  • wykonawców, którzy nie wyrazili zgody na przedłużony okres związania z ofertą.
 
Zamawiający odrzuca ofertę, która:
  • jest niezgodna z ustawą,
  • jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych,
  • jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniunieuczciwej konkurencji,
  • zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
  • została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert,
  • zawiera błędy w obliczeniu ceny,
  • wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawo zamówień publicznych,
  • jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
 
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
1. Dokumenty wymagane:
1.1. Oferta na wykonanie zamówienia (Zał. Nr 1).
 
1.2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Zał. Nr 2).
 
1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
 
1.4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.
 
1.5. Wykaz osób (Zał. Nr 3) przewidzianych do realizacji zamówienia z kopiami uprawnień do projektowania w specjalnościach: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej oraz zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa;
1.5.a Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób, jeżeli w informacji o której mowa p.pkt. 1.6 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
 
1.6. Wykaz projektów zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie) zgodnie z warunkami określonymi w opisie warunków udziału w postępowaniu pkt IX ppkt 2.2 (Zał. Nr 4),z załączonymi referencjami bądź innymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie wskazanych projektów, a także wskazujących ich wartość i termin realizacji.
 
1.7. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
 
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii (wykonanych z oryginału) i potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty, za wyjątkiem oświadczeń, które należy składać w oryginale i pełnomocnictwa, które wymagane jest w formie oryginału bądź kopii poświadczonej przez notariusza.
 
2. Inne wymagane dokumenty:
2.1. Parafowany projekt umowy oraz podpisany i wypełniony załacznik nr 1 do umowy (Zał. Nr 5).
 
3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk
IV.3.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 14 (sekretariat).
IV.3.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.4) Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych: w dniu 03.04.2009 pod nr 91122 - 2009
Z up. Prezydenta
Z – ca Prezydenta Miasta
Artur Urbański
 
 
Ełk, 07.04.2009 r.
BZP-341/19/2009

Dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie: Wykonanie projektu hali sportowej wraz z zapleczem przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Ełku

Miasto Ełk działając w trybie art. 12a ust 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. Z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z póź. zm.) zamieszcza informację o zmianie ogłoszenia o zamówieniu tj.

W SEKCJI III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym, w punkcie III.2) WARUNKI UDZIAŁU, w części Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków, podpunkt 2.2 w brzmieniu:

„posiadają udokumentowane doświadczenie z wykonania w ciągu ostatnich 5 lat (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie), co najmniej jednego indywidualnie wykonanego projektu obiektu odpowiadającego swoim rodzajem obiektowi stanowiącego przedmiot zamówienia tj. obiekt użyteczności publicznej lub obiektu przemysłowego o powierzchni użytkowej co najmniej 1500 m2.”

zastępuje brzmieniem:

„posiadają udokumentowane doświadczenie z wykonania w ciągu ostatnich 3 lat (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie), co najmniej jednego indywidualnie wykonanego projektu obiektu odpowiadającego swoim rodzajem obiektowi stanowiącego przedmiot zamówienia tj. obiekt użyteczności publicznej lub obiektu przemysłowego o powierzchni użytkowej co najmniej 1500 m2.”

W SEKCJI III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym, w punkcie III.2) WARUNKI UDZIAŁU, w części Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, podpunkt 1.6. w brzmieniu:

”Wykaz projektów zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie) zgodnie z warunkami określonymi w opisie warunków udziału w postępowaniu pkt IX ppkt 2.2 (Zał. Nr 4), z załączonymi referencjami bądź innymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie wskazanych projektów, a także wskazujących ich wartość i termin realizacji.”

zastępuje brzmieniem:

”Wykaz projektów zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie) zgodnie z warunkami określonymi w opisie warunków udziału w postępowaniu pkt IX ppkt 2.2 (Zał. Nr 4), z załączonymi referencjami bądź innymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie wskazanych projektów, a także wskazujących ich wartość i termin realizacji.”

SEKCJA IV: PROCEDURA

Zamawiający w wyżej wymienionej sekcji zmienia wyznaczony termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert, z dnia:

15.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 14 (sekretariat),

na dzień:

21.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 14 (sekretariat).

ZASTĘPCA PREZYDENTA
MIASTA
Artur Urbański

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marek Szorc
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-04-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sebastian Szabroński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-04-03 11:15:21
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-04-03 12:19:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-07-06 14:59:57
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4766 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony