ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wyniki zamówień publicznych

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Budowa ulicy Ogrodowej i Sportowej w Ełku Drukuj informację Zamówienie publiczne: Budowa ulicy Ogrodowej i Sportowej w Ełku

Szczegóły informacji

Budowa ulicy Ogrodowej i Sportowej w Ełku

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Miasto Ełk

Finansowanie: Finansowanie łączne

Nr UZP: 32810 - 2009

Termin składania ofert / wniosków: 2009-03-12 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2009-03-12 10:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 4 (sekretariat)

Ogłoszono dnia: 2009-02-18 przez Sebastian Szabroński

Treść:


BZP- 341/07/2009


Budowa ulicy Ogrodowej i Sportowej w Ełku

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Ogrodowej i Sportowej w Ełku

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Ogrodowej i Sportowej w Ełku w następującym zakresie:

Branża budowlana:

- zerwanie istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego,

- wykonanie wymiany gruntu (wywiezienie ziemi na odległość ok. 10 km w miejsce wskazane przez inwestora, grunt do wbudowania w nasyp należy w całości dowieść),

- wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego,

- wykonanie nawierzchni jezdni z kostki betonowej gr. 8 cm,

- wykonanie wjazdów z kostki betonowej gr. 8 cm,

- wykonanie chodników z kostki betonowej gr. 6 cm,

- wykonanie trawników,

- oznakowanie pionowe i poziome,

- projekty czasowej organizacji ruchu na czas budowy,

- oznakowanie i utrzymanie objazdów na czas budowy,

Branża sanitarna:

- wykonanie kanalizacji sanitarnej z rur PVC SN8, 200, 300,

- wykonanie przyłączy kanalizacji sanitarnej z rur PVC SN8, 160,

- wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PP SN8, 315,

- wykonanie wpustów ulicznych typu ciężkiego z przyłączem z rur PVC SN8 , 160,

- zabezpieczenie gazociągu magistralnego 400 ułożonego wzdłuż ulicy Ogrodowej,

Branża elektryczna:

- przebudowa kolidujących linii kablowych SN w ul. Ogrodowej, Suwalskiej i Sportowej

- przebudowa kolidujących linii kablowych NN w ul. Ogrodowej, Suwalskiej i Sportowej

Uwaga: Część robót elektrycznych związanych z przełożeniem kabli NN i SN (wyłączenia, mufowanie, wstawki kablowe, pomiary itp.) wykona ZEB Białystok Zakład Sieci Ełk.

W cenie oferty należy uwzględnić koszty tyczenia i wykonania inwentaryzacji powykonawczej oraz wykonanie ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w kosztorysie przedmiarowym a które należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym oraz na podstawie przeprowadzonej wizji lokalnej w miejscu planowanej budowy. Każdy z oferentów winien odwiedzić miejsce wykonywania robót celem sprawdzenia warunków związanych z wykonywaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy a wynikających z załączonej dokumentacji.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt budowlany , przedmiary robót (przykładowe). Załączony przedmiar robót określa orientacyjnie zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. Oferent powinien przeanalizować załączony projekt budowlany i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę oraz kosztorys ofertowy. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy- umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcie realizacji.

Wykonawca w trakcie wykonywania robót zobowiązany będzie do utrzymania ciągłości dostaw wszystkich mediów do odbiorców zlokalizowanych wzdłuż modernizowanych ulic, w tym w szczególności: energii elektrycznej, wody oraz odbioru ścieków sanitarnych.

W trakcie wykonywania prac wykonawca powinien również zapewnić dojazd do poszczególnych posesji.

W związku z tym całość inwestycji podzielono na etapy realizacyjne obejmujące:

a) I etap- budowę sieci i drogi od ul. Suwalskiej do ul. Poprzecznej,

b) II etap- budowę sieci i drogi od ul. Poprzecznej do ul. Zielonej,

c) III etap- budowę sieci i drogi od ul. Zielonej do końca ul. Ogrodowej,

d) IV etap- budowę sieci i drogi ul. Sportowa

W każdym z etapów dopuszcza się wyłączenie z ruchu pojazdów pod warunkiem opracowania organizacji ruchu dla poszczególnych etapów oraz jej wykonanie w zakresie oznakowania i utrzymania tymczasowych objazdów w tym również budowy drogi objazdowej o długości ok. 300 mb z płyt drogowych.

Uwaga: Wykonanie drogi dojazdowej ujęto w przedmiarze robót.

Wszystkie wyżej wymienione elementy wykonawca powinien ująć w cenie składanej oferty.

Przed rozpoczęciem robót wykonawca powinien przedłożyć Zamawiającemu szczegółowy harmonogram prac przewidzianych do zrealizowania w poszczególnych etapach.

Inwestycja będzie współfinansowana przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Ełku. W związku z tym Wykonawca powinien odrębnie skompletować następujące dokumenty techniczne – finansowe:

  1. protokoły techniczne odbiorów robót sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami,

  2. protokoły z prób i badań sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami,

  3. protokół odbioru końcowego,

  4. inwentaryzacja powykonawcza,

  5. zestawienie środków trwałych z wyspecyfikowaną wartością i charakterystyką techniczną poszczególnych pozycji w zakresie sieci sanitarnej

  6. aprobaty techniczne i atesty zastosowanych materiałów przy budowie kanalizacji sanitarnej, niezbędne do przekazania przedsiębiorstwu.

  7. dokumentację filmową z inspekcji TV wykonanej kanalizacji sanitarnej i deszczowej na nośnikach CD.

Uwaga: Wykonawca zobowiązany będzie do udostępnienia PWiK Ełk plan budowy w celu realizacji sieci wodociągowej oraz przyłączy wodociągowych.

Gwarancja - 36 miesięcy

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg,

45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych,

45232200-4 Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych,

45232440-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków,

45232452-5 Roboty odwadniające

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Wymagany termin wykonania całości zamówienia: 15 listopad 2009 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 50 000 PLN (pięćdziesiąt tysięcy zł) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach:

w pieniądzu

w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

w gwarancjach bankowych,

gwarancjach ubezpieczeniowych,

poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6.b. ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz 275).

Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy zamawiającego

NR- 85 1020 4724 0000 3102 0038 8538

Uwaga!

Dokumenty dotyczące wadium winne być dołączone do oferty jako kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, a oryginał w oddzielnej kopercie dołączonej do oferty w sposób umożliwiający jej zwrot oferentowi bez dekompletowania oferty.

III.2) Warunki udziału w postępowaniu

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać warunki wynikające z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.) oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:


1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie prowadzenia robót budowlanych,

2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: posiadają wolne środki w wysokości min. 500 000 PLNlub zdolność kredytową zapewniającą zaciągnięcie kredytu w wymaganej powyżej wysokości lub posiadają kredyt obrotowy do wysokości min. 500 000 PLN

3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny tj.

a) mają do dyspozycji lub będą mieli odpowiednio wykwalifikowany personel w tym: - kierownika robót drogowych, kierownika robót sanitarnych, kierownika robót gazowych (posiadającego uprawnienia do wykonywania sieci gazowych z rur PE) oraz kierownika robót elektrycznych,

b) posiadają udokumentowane doświadczenie z wykonania w ciągu ostatnich 5 lat (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie) co najmniej dwóch robót odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. polegających na wykonaniu dróg o nawierzchni bitumicznej o powierzchni jezdni nie mniejszej niż 3000 m2 (każda).

Wykonawca powinien wykazać również doświadczenie w realizacji sieci sanitarnych tj. zrealizowanie co najmniej jednej roboty o podobnej złożoności obejmującą wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej w obszarach zwartej zabudowy (tj. na terenie miejskim). Wartość wykonanych robót nie powinna być mniejsza niż wartość złożonej oferty w części dotyczącej uzbrojenia w sieci sanitarne.

4. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej przynajmniej w zakresie prowadzenia robót budowlanych, których dotyczy zamówienie.

5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.

6. Wykonawca powinien legitymować się mianem kwalifikowanego dostawcy usług w zakresie prac wykonywanych dla Mazowieckiego Operatora Systemu Dystrybucyjnego Spółka Z O.O.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:

warunek określony w pkt. IX.1. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,

warunek określony w pkt. IX.2. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,

warunek określony w pkt. IX.3. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,

warunek określony w pkt. IX.4. SIWZ spełnia każdy z Wykonawców,

warunek określony w pkt. IX.5. SIWZ spełnia każdy z Wykonawców,

warunek określony w pkt. IX.6. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.

Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia określone w niniejszej Specyfikacji, na zasadzie „spełnia” / „nie spełnia”. Wykonawcy nie spełniający chociaż jednego z postawionych warunków zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ich oferty uznane za odrzucone.

Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:

wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych,

wykonawców, którzy nie wyrazili zgody na przedłużony okres związania z ofertą.

Zamawiający odrzuca ofertę, która:

jest niezgodna z ustawą,

jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych,

jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,

zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,

została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert,

zawiera błędy w obliczeniu ceny,

wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawo zamówień publicznych,

jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:

1. Dokumenty wymagane:

1.1. Oferta na wykonanie zamówienia (Zał. Nr 1).

1.2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Zał. Nr 2).

1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

1.4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.

1.5. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej co najmniej w zakresie prowadzenia robót budowlanych, na okres co najmniej do końca wymaganego terminu zakończenia robót objętych zamówieniem, a jeśli ubezpieczenie traci ważność przed końcem tego okresu, wykonawca załączy zobowiązanie do odnowienia aktualnie posiadanej polisy przynajmniej na czas obejmujący wykonanie zadania.

1.6. Informację o personelu kierowniczym (Zał. Nr 3) z kopiami stosownych uprawnień kierownika robót gazowych (posiadającego uprawnienia do wykonywania sieci gazowych z rur PE), kierownika robót drogowych, kierownika robót sanitarnych, kierownika robót elektrycznych i zaświadczeń o przynależności do właściwej izby inżynierów.

1.6.a Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób (personelu kierowniczego), jeżeli w informacji o której mowa p.pkt. 1.6 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.

1.7. Wykaz robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat zgodnie z warunkami określonymi w opisie warunków udziału w postępowaniu pkt IX ppkt 3 (zał. Nr 4), z załączonymi referencjami bądź innymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie wskazanych robót , a także wskazujących ich wartość i termin realizacji.

1.8.Informację z banku lub kasy oszczędnościowo - kredytowej, że wykonawca posiada wolne środki finansowe w wysokości min. 500 000 PLN lub zdolność kredytową zapewniającą zaciągnięcie kredytu w wymaganej powyżej wysokości lub posiadają kredyt obrotowy do wysokości min. 500 000 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

1.9. Dokument potwierdzający posiadanie miana kwalifikowanego dostawcy usług w zakresie prac wykonywanych dla Mazowieckiego Operatora Systemu Dystrybucyjnego Spółka Z O.O.

1.10. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę uprawnioną do podpisania oferty za wyjątkiem pełnomocnictwa które wymagane jest w formie oryginału bądź kopii poświadczonej przez notariusza.

2. Inne dokumenty wymagane:

2.1. Kosztorys ofertowy 2 egz. sporządzony na podstawie przekazanej dokumentacji technicznej, w tym 1 egz. załączony do oferty luzem.

2.2. Parafowany projekt umowy - Zał. Nr 5.

2.3. W przypadku korzystania z podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wypełnionego - Zał. Nr 6., wyszczególniającego jakie prace wykonywać będą podwykonawcy.

2.4. Złożenie wypełnionego Zbiorczego zestawienia kosztorysów ofertowych z rozbiciem na poszczególne etapy i branże – Zał. Nr 7.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk

IV.3.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 4 (sekretariat).

IV.3.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.4) Inne informacje: Inwestycja będzie współfinansowana przez PWiK Ełk w zakresie wykonania sieci kanalizacji sanitarnej w I, II i III etapie robót.

IV.3.5) Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych:  w dniu. 18.02.2009  pod nr 32810 - 2009

 

PREZYDENT MIASTA

Tomasz Andrukiewicz

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sebastian Szabroński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-02-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sebastian Szabroński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-02-18 11:27:52
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-02-18 13:59:38
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-03-17 08:47:16
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3879 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony