ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wyniki zamówień publicznych

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu zwanego „EŁK – OBWODNICA PÓŁNOCNA” Drukuj informację Zamówienie publiczne: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu zwanego „EŁK – OBWODNICA PÓŁNOCNA”

Szczegóły informacji

Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu zwanego „EŁK – OBWODNICA PÓŁNOCNA”

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Miasto Ełk

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 9260 - 2009

Termin składania ofert / wniosków: 2009-02-12 08:30:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2009-02-12 09:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 4 (sekretariat)

Ogłoszono dnia: 2009-01-26 przez Marta Herbszt

Treść:

BZP- 341/03/2009

OPRACOWANIE PROJEKTU MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO TERENU ZWANEGO „EŁK – OBWODNICA PÓŁNOCNA”

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE PROJEKTU MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO TERENU ZWANEGO „EŁK – OBWODNICA PÓŁNOCNA”

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu zwanego „EŁK-OBWODNICA PÓŁNOCNA” w Ełku zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, określonymi w szczególności w art. 15 ust.2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz: prognozy oddziaływania na środowisko projektu planu, prognozy skutków finansowych uchwalenia planu i opracowania ekofizjograficznego.

Projektowany obszar objęty planem wynosi około 260 ha.

Liczba mieszkańców na terenie objętym planem – mniejsza niż 2000.

Szczegółowy zakres czynności określa harmonogram rzeczowo - finansowy, który stanowić będzie załącznik do umowy.

Opracowanie planu miejscowego winno nastąpić w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, a w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164 z dnia 19 września 2003r. poz 1587) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 roku – Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008r. Nr 25, poz. 150 tekst jednolity z późn. zm.).

Zakres ustaleń planu winien spełniać co najmniej wymagania określone w art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm. ).

Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do przygotowania projektów korespondencji, wykazów i innych dokumentów, których potrzeba wyłoni się w trakcie opracowania projektu planu miejscowego i przekazywania ich Zamawiającemu.

Wykonawca zamówienia odpowiedzialny jest za pozytywne uzgodnienie projektu planu przez właściwe organy, w zakresie wynikającym z rzetelności realizacji przedmiotu zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

71410000-5 Usługi planowania przestrzennego

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Pożądany termin wykonania zamówienia - 27.05.2010 r.

Ustala się następujące etapy realizacji przedmiotu zamówienia:

Etap I - sporządzenie koncepcji planu,

Etap II - sporządzenie projektu planu do opiniowania przez komisję urbanistyczno – architektoniczną,

Etap III - sporządzenie projektu planu do uzgodnień i opiniowania przez właściwe organy, inne niż komisja urbanistyczno – architektoniczna,

Etap IV - wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień i przygotowanie planu w wersji do wyłożenia do publicznego wglądu,

Etap V - wprowadzenie do projektu planu zmian wynikających z rozpatrzenia uwag wniesionych do ustaleń projektu planu, w związku z wyłożeniem projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu,

Etap VI - przygotowanie projektu planu do uchwalenia - 3 tygodnie od dnia przekazania Wykonawcy ostatniego ponowionego uzgodnienia projektu planu lub zawiadomienia o braku potrzeby ponawiania uzgodnień,

Etap VII - czynności wykonywane po uchwaleniu planu - ok. 6 tygodni od dnia uchwalenia planu.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać warunki wynikające z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 - tekst jednolity z późn. zm.) oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:

  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – w szczególności istnieje konieczność wpisu głównego projektanta projektu planu na listę członków izby samorządu zawodowego urbanistów,

  2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

  3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

  4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 24 ust. ustawy Prawo zamówień publicznych,

  5. spełniają następujące warunki:

    1. w okresie ostatnich trzech lat opracowali co najmniej 3 projekty planów, porównywalne z przedmiotem zamówienia (dot. zakresu prac planistycznych objętych przedmiotem zamówienia o powierzchni objętej planem min. 30 ha ),

    2. powierzą funkcję głównego projektanta planu członkowi izby samorządu zawodowego urbanistów, zatrudnionemu w przedsiębiorstwie wykonawcy lub którym wykonawca będzie dysponował, który posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie w samodzielnym projektowaniu przestrzeni oraz kierował opracowaniem nie mniej niż 3 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, które weszły w życie w ciągu ostatnich 3 lat.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:

· warunek określony w pkt. IX.1. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,

· warunek określony w pkt. IX.2. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,

· warunek określony w pkt. IX.3. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,

· warunek określony w pkt. IX.4. SIWZ spełnia każdy z Wykonawców,

· warunek określony w pkt. IX.5. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.

Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia określone w niniejszej Specyfikacji, na zasadzie „spełnia” / „nie spełnia”. Wykonawcy nie spełniający chociaż jednego z postawionych warunków zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ich oferty uznane za odrzucone..

Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:

- wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa

zamówień publicznych,

- wykonawców, którzy nie wyrazili zgody na przedłużony okres związania z ofertą.

Zamawiający odrzuca ofertę, która:

- jest niezgodna z ustawą,

- jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z

zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych,

- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,

- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,

- została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie

zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert,

- zawiera błędy w obliczeniu ceny,

- wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na

poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawo zamówień publicznych,

- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

    III.3) Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:

1. Dokumenty wymagane:

    1). Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem – aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

    2). Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wstawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminu składania ofert,

    3). Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, mają wymagane uprawnienia, oraz aktualne zaświadczenia o przynależności głównego projektanta planu do Izby Urbanistów,

    4). Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, a w szczególności :

      4.1). wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia z określeniem ich funkcji w zespole projektowym, wykształcenia, stażu pracy w planowaniu przestrzennym i posiadanych uprawnień - Załącznik nr 2.

4.1).aPisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób (przewidzianych do realizacji zamówienia), jeżeli w informacji o której mowa p.pkt. 4.1 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.

4.2) wykaz prac planistycznych, którymi kierował główny projektant w okresie ostatnich 3 lat, z określeniem lat, w których plany były opracowywane i dat ich wejścia w życie – Załącznik nr 3.

5). Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat, co najmniej 3 projektów, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania, odbiorców (Załącznik nr 7) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje lub inne posiadane przez Wykonawcę dokumenty), zawierające informacje:

  • o zakresie wykonanych prac planistycznych obejmującym co najmniej zakres określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w pkt. IX.5,

  • o powierzchni objętej planem (min. 30 ha), oraz

  • funkcjonalną charakterystykę obszaru opracowania, dokumentującą porównywalny charakter opracowanych planów z planem objętym niniejszym postępowaniem.

6). Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 5 do SIWZ.

7). Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – Załącznik nr6 do SIWZ.

8). Harmonogram rzeczowo – finansowy, uzupełniony o terminy i koszt poszczególnych etapów oraz parafowany - Załącznik nr 1 do SIWZ.

9). Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

10). Parafowany projekt umowy – Załącznik nr 4 do SIWZ.

11). W przypadku korzystania z podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do złożenia
wypełnionego
Załącznika nr 8 do SIWZ.

2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej

Oferty przedstawione przez dwa lub więcej podmiotów występujących wspólnie, będą musiały spełniać następujące wymagania:

1) oferta będzie zawierać informację i dokumenty wymienione w pkt. 1 dotyczące każdego partnera,

2) oferta będzie podpisana w taki sposób by wiązała prawnie wszystkich partnerów,

3) wszyscy partnerzy będą ponosili odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniem,

4) jeden z partnerów zostanie ustanowiony jako pełnomocnik, upoważniony do reprezentowania wszystkich partnerów w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,

5) zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk

IV.3.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12 . 02 .2009 godzina 8.30 , miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 4 (sekretariat).

IV.3.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.4) Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych: w dniu 26.01.2009 pod nr 9260 - 2009

 

PREZYDENT MIASTA

Tomasz Andrukiewicz

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sebastian Szabroński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-01-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marta Herbszt
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-01-26 13:45:39
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-01-26 15:17:42
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-03-06 13:02:53
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3728 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony