ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wyniki zamówień publicznych

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zakup benzyny bezołowiowej 95 i oleju napędowego dla Urzędu Miasta w Ełku Drukuj informację Zamówienie publiczne: Zakup benzyny bezołowiowej 95 i oleju napędowego dla Urzędu Miasta w Ełku

Szczegóły informacji

Zakup benzyny bezołowiowej 95 i oleju napędowego dla Urzędu Miasta w Ełku

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Miasto Ełk

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 6116 - 2009

Termin składania ofert / wniosków: 2009-01-28 08:30:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2009-01-28 09:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, Pokój nr 14 (sekretariat)

Ogłoszono dnia: 2009-01-19 przez Sebastian Szabroński

Treść:


BZP- 341/02/2009

Zakup benzyny bezołowiowej 95 i oleju napędowego

dla Urzędu Miasta w Ełku


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawa

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup benzyny bezołowiowej 95 i oleju napędowego dla Urzędu Miasta w Ełku

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup benzyny bezołowiowej 95 (dla: 2 samochody Citroen C-5, Ford Fusion), oleju napędowego (dla: 4 samochody Skoda Superb, Citroen Berlingo, Ford Transit, Volkswagen Transporter) dla Urzędu Miasta w Ełku z miejscem tankowania na terenie miasta Ełku.

2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje zakup dla Urzędu Miasta w Ełku:

a) benzyny bezołowiowej 95 – 8400 litrów rocznie

b) oleju napędowego - 11.000 litrów rocznie

c) zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji części przedmiotu zamówienia. W przypadku niewykorzystania w/w ilości benzyny bezołowiowej i oleju napędowego Zamawiający będzie miał prawo do rezygnacji z dalszych zakupów, bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy.

3. Wykonawca gwarantuje jakość paliw zgodną z obowiązującymi normami i przepisami:

  1. Zakupiona benzyna bezołowiowa i olej napędowy muszą spełniać wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 października 2005 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 216 poz.18.25 z późn. zm.).

  2. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentów i świadectwa jakości benzyny bezołowiowej i oleju napędowego na każde żądanie Zamawiającego.

  3. Wykonawca pokryje wszystkie szkody powstałe z powodu złej jakości oferowanej/go benzyny bezołowiowej i oleju napędowego (niezgodności z normami).

4. Wykonawca będzie wystawiał faktury za zakupioną benzynę bezołowiową i olej napędowy na koniec każdego miesiąca z terminem płatności 14 dni. Każdy zakup musi być potwierdzony dokumentem: WZ z datą odbioru, rodzajem paliwa, ilością i ceną jednostkową brutto z dnia zakupu oraz stały opust.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

09132100-4 Benzyna bezołowiowa

09134100-8 Olej napędowy

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Wymagany termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.01.2012r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie poniższych warunków:

1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.

2. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi.

3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia” w oparciu o dokumenty załączone do oferty.

W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy winni złożyć następujące dokumenty:

UWAGA:

Dokumenty winny być złożone w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, (za wyjątkiem dokumentu pełnomocnictwa, które winno zostać złożone wyłącznie w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii).

1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy winni złożyć następujące dokumenty:

1.1. Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem – aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

1.2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidzianeprawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wstawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminu składania ofert,

1.3. Aktualną koncesję na obrót paliwami wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki

1.4. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) – wg wzoru jak w zał. Nr 2 do SIWZ,

1.5. Wypełniony formularz ofertowy – wg wzoru stanowiącego zał. Nr 1 do SIWZ,

1.6 Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli wykonawca nie posiada takiego potencjału i osób.

1.7. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych powyżej ma obowiązek przedstawić odpowiednie dokumenty, o których mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy.

2. Inne dokumenty

2.1. Parafowany wzór umowy – zał. Nr 3.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1)Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk

IV.3.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2009 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4,19 - 300 Ełk, Pokój nr 14 (sekretariat).

IV.3.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.4) Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych: w dniu 19.01.2009 pod nr. 6116 - 2009

 

Z up. PREZYDENTA

Z-ca Prezydenta Miasta

Artur Urbański

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sebastian Szabroński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-01-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sebastian Szabroński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-01-19 15:27:17
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-01-19 15:38:24
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-02-02 09:08:32
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3662 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony