ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wyniki zamówień publicznych

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: UDZIELENIE W 2008 ROKU KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO NA FINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU I SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIETYCH KREDYTÓW DO WYSKOŚCI 8 904 501 ZŁ. Drukuj informację Zamówienie publiczne: UDZIELENIE W 2008 ROKU KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO NA FINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU I SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIETYCH KREDYTÓW DO WYSKOŚCI 8 904 501 ZŁ.

Szczegóły informacji

UDZIELENIE W 2008 ROKU KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO NA FINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU I SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIETYCH KREDYTÓW DO WYSKOŚCI 8 904 501 ZŁ.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Miasto Ełk

Finansowanie: Środki własne

Nr TED: 2008/S 207-274551

Termin składania ofert / wniosków: 2008-12-10 09:30:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2008-12-10 10:00:00

Miejsce złożenia oferty: Miasto Ełk ul. Marsz. J. Piłudskiego, 19-300 Ełk

Ogłoszono dnia: 2008-10-22 przez Marek Szorc

Treść:

Znak sprawy: BZP - 341/21/2008
 
 
                                                                   OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
 
 
SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA

I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE

Oficjalna nazwa: Miasto Ełk
Adres pocztowy:      ul. Marsz. J. Piłsudskiego 4
Miejscowość:            Ełk
Kod pocztowy: 19-300
Kraj:  Polska                             Tel.: + 48 87 7326240
 
Punkt kontaktowy:  
Osoba do kontaktów:  
E-mail:                        b.dabrowska@um.elk.pl
Faks:                          + 48 87 7326230
Adresy Internetowe.
Ogólny adres internetowy  instytucji zamawiającej :www.elk.pl
_
Więcej informacji można uzyskać pod adresem:   jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego  
        Systemu Zakupów jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
) można uzyskać pod adresem:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
 
I.2) RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY
      DZIAŁALNOŚCI
Rodzaj instytucji zamawiającej:  Organ władzy regionalnej lub lokalnej
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających:  nie
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 
II.1) OPIS
 
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą
UDZIELENIE W 2008 ROKU KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO
NA FINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU I SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIETYCH KREDYTÓW DO WYSKOŚCI 8 904 501
ZŁ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia   
            usług.
Rodzaj zamówienia:  Usługi       Kategoria usług: 06.
Główne miejsce świadczenia usług: Urząd Miasta Ełku
Kod NUTS:  PL623
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy Zamówienia publicznego
II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej; nie dotyczy.
II.1.5 Krótki opis zamówienia.       
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie w 2008 roku kredytu długoterminowego
na finansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów do wysokości 8 904 501zł.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
66113000 - Usługi udzielania kredytu
II.1.7) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA):   nie
II.1.8) Podział na części:  nie.
II.1.9) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych; nie
 
II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
 
II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres (w tym wszystkie części i opcje, jeżeli dotyczy)
        Wysokość kredytu do 8 904 501 PLN.
II.2.2) Opcje (jeżeli dotyczy);  Kwota wykorzystania kredytu może być niższa niż 8 904 501 zł.
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI.
Rozpoczęcie - 30.12.2008r., zakończenie – 20.12.2015
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
TECHNICZNYM
 
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
 
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje (jeżeli dotyczy)
 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 16 222 złotych.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
·         pieniądzu;
·         poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej,
z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
·         gwarancjach bankowych;
·         gwarancjach ubezpieczeniowych:
·         poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz 275).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto PKO BP O/Ełk Nr 85 1020 4724 0000 3102 0038 8538.
III.1.2) Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Spłata kredytu w ratach równych miesięcznych od 2012r. – 2 300 000 PLN, 2013r. – 2 300 000 PLN, 2014r. 4 000 000 PLN, 2015r. – 304 501 PLN
 
III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie.
III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia (jeżeli dotyczy):  nie.
 
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
 
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub
handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełnienia wymogów:
1. Spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
2. Posiadanie uprawnień na podstawie Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (t.j. Dz. U. Nr 72, poz. 665 z 2002 r. z póź. zm.), niezbędne do wykonywania określonych w zamówieniu czynności.
Wykonawca składa:
1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego
w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert,
III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełnienia wymogów:
1.Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
2. Oświadczenie/ zaświadczenie o posiadaniu współczynnika wypłacalności wg stanu na dzień 31 grudnia 2007 r. zgodny z zapisem art. 128 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 sierpnia 997 r. Prawo Bankowe z póź.. zm.,
III.2.3) Zdolność techniczna. Nie dotyczy
III.2.4) Zamówienia zastrzeżone (jeżeli dotyczy):  nie
 
III.3) SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
III.3.1) Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu:  nie.
III.3.2) Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych
za wykonanie usługi:  nie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
 
IV.1) RODZAJ PROCEDURY
 
IV.1.1) Rodzaj procedury: Otwarta
 
IV.2) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
 
IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia:   Najniższa cena
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:  nie

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:  BZP-341/21/2008
IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia:  nie
IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych (z wyjątkiem Dynamicznego Systemu
Zakupów) lub dokumentu opisowego (w przypadku dialogu konkurencyjnego)
Dokumenty odpłatne:  nie
IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
        Data:    10.12.2008       Godzina: 09:30
 
IV.3.6) Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
        polski
IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą  (procedura otwarta):
        
60 dni (od ustalonej  daty składania ofert)
IV.3.8) Warunki otwarcia ofert
        Data:  10.12.2008        Godzina: 10:00.
        Miejsce: Urząd Miasta Ełku, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, pokój nr 18.  
        Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert (jeżeli dotyczy):  
 
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
 
VI.1) JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ (jeżeli dotyczy):  nie
VI.2) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW
          WSPÓLNOTOWYCH:  nie.
VI.3) INFORMACJE DODATKOWE (jeżeli dotyczy)
VI.5) DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA.
    Data  przekazania ogłoszenia o zamówieniu Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich: 
    22.10.2008 r.   PM MEST – ID: 2008-111227
                                                                             Prezydent Miasta Tomasz Andrukiewicz

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marek Szorc
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-10-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Szorc
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-10-22 22:07:04
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-10-22 22:08:15
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2008-12-19 16:46:56
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3589 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony