ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wyniki zamówień publicznych

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Remont chodników, krawężnika i parkingów na ul. Pięknej w Ełku (etap II) na odcinku od ul. Kilińskiego do ul. Koszykowej – strona lewa.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Remont chodników, krawężnika i parkingów na ul. Pięknej w Ełku (etap II) na odcinku od ul. Kilińskiego do ul. Koszykowej – strona lewa.

Szczegóły informacji

Remont chodników, krawężnika i parkingów na ul. Pięknej w Ełku (etap II) na odcinku od ul. Kilińskiego do ul. Koszykowej – strona lewa.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Miasto Ełk

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 277699-2008

Termin składania ofert / wniosków: 2008-11-14 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2008-11-14 11:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4,19 - 300 Ełk, pok. nr 14 (sekretariat)

Ogłoszono dnia: 2008-10-22 przez Marek Szorc

Treść:

 

BZP-341/23/2008
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – ROBÓT BUDOWLANYCH
Remont chodników, krawężnika i parkingów na ul. Pięknej w Ełku (etap II) na odcinku od ul. Kilińskiego do ul. Koszykowej – strona lewa.
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – robót budowlanych
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk
Adres zamawiającego:
ul. Marsz. J. Piłsudskiego 4
19-300 Ełk
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Remont chodników, krawężnika i parkingów na ul. Pięknej w Ełku (etap II) na odcinku od ul. Kilińskiego do ul. Koszykowej – strona lewa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Remont chodników, krawężnika i parkingów na ul. Pięknej w Ełku (etap II) na odcinku od ul. Kilińskiego do ul Koszykowej – strona lewa”.
2. Wykonanie robót budowlanych:
2.1 określonych za pomocą książki przedmiarów i szczegółowych specyfikacji technicznych,
2.2 określonych za pomocą dokumentacji projektowej, którą opracować ma Wykonawca:
a) wykonanie, utrzymanie w czasie realizacji robót i demontaż po ich zakończeniu tymczasowego oznakowania wykonanego w oparciu o wcześniej opracowany projekt,
b) urządzenie i demontaż placu budowy.
3. Wykonanie usług i innych czynności związanych z wykonywanymi robotami budowlanymi:
3.1. sporządzenie i uzgodnienie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót budowlanych z uwzględnieniem minimalizacji utrudnień w dostępie do posesji,
3.2. wywiezienie i zagospodarowanie gruzu betonowego i innych materiałów pochodzących z rozbiórek, a nie nadających się do powtórnej zabudowy przy zachowaniu zasad ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 – o odpadach.
4. Inne wymagania dotyczące remontu:
Przed wbudowaniem materiały należy zgłosić do akceptacji przez Zamawiającego.
Przyjęte materiały i preparaty muszą posiadać aktualne aprobaty techniczne IBD i M.
 
5. Zakres robót remontowych:
Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
1) Roboty rozbiórkowe
Rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm - 760,0 mb
Rozbiórka ławy pod krawężnik - 57 m3
Rozebranie obrzeży betonowych 100 x 6 x 20 - 620,0 mb
Rozbiórka nawierzchni z kostki bet gr. 6 cm - 21,0 m2
Odwiezienie gruzu samochodami samowyładowczymi na odl. 5 km - 100,0 m3
 
2)Podbudowy
Wykonanie koryta głębokości 40 cm na parkingach i wjazdach - 275,00 m2
Transport urobku na odległość do 5 km z mech. załadunkiem - 42,0 m3
Podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie
gr. 15 cm - na parkingach i wjazdach - 275,00 m2
 
3) Elementy ulic
Ustawienie krawężnika betonowego 15x30 cm na ławie
betonowej - 816,0 m
Ława betonowa pod krawężnik - 61,20 m3
Ustawienie obrzeża betonowego 20x6cm na podsypce cem. piaskowej - 690,0 m
Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej koloru szarego
(w tym do 80 m2 kolor) gr. 6 cm na podsypce cem. piaskowej - 1560,0 m2
 
4) Inne roboty
Wykonanie zieleńców z humusowaniem – 5cm i obsianiem trawą - 650 m2
Wykonanie podjazdów z mieszanki min.bit. na zimno na parkingi i wjazdy - 4,0 ton
Inwentaryzacja powykonawcza - 2 kpl
 
 
Zaleca się, aby oferent zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy, gdyż Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    45233140-2 Roboty drogowe,
    45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania.
 
    II.2)CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 31 grudnia 2008 r.
    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
    III.2) WARUNKI UDZIAŁU
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać warunki wynikające z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia,
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny tj.:
2.1 mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w tym: osobę o uprawnieniach kierownika robót budowlanych o specjalności drogowej,
2.2 posiadają udokumentowane doświadczenie z wykonania w ciągu ostatnich 5 lat (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie) minimum dwie roboty budowlane polegające na budowie lub remoncie chodnika o wartości większej niż 30 000 zł netto,
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
 
Oceny spełniania w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów.
 
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:
a) warunek określony w pkt. 1 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,
b) warunek określony w pkt..4. spełnia każdy z Wykonawców,
c) warunek określony w pkt. 2. spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,
d) warunek określony w pkt. 3. spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.
 
Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
 
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Dokumenty wymagane:
1.1. Oferta na wykonanie zamówienia Zał. Nr 1.
1.2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zał. Nr 2.
1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.
1.5. Informację o personelu kierowniczym Zał. Nr 3 z kopiami stosownych uprawnień kierownika robót budowlanych w specjalności drogowej i zaświadczeń o przynależności do właściwej izby inżynierów.
1.6. Wykaz robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat zgodnie z warunkami określonymi w opisie warunków udziału w postępowaniu pkt IX ppkt 2.2. Zał. Nr 4.
1.7. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
 
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty.
 
2. Inne wymagane dokumenty:
 
2.1. Kosztorys ofertowy 2 egz. sporządzony na podstawie przekazanej dokumentacji technicznej, w tym 1 egz. załączony do oferty luzem.
2.2. Parafowany projekt umowy - Zał. Nr 5.
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miasta Ełku
ul. Piłsudskiego 4,
19 - 300 Ełk
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego,Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4,
19 - 300 Ełk, pok. nr 14 (sekretariat)
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych: w dniu 22.10.2008 pod nr. 277699-2008
                           Prezydent Miasta Tomasz Andrukiewicz

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marek Szorc
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-10-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Szorc
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-10-22 09:26:15
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-10-22 09:45:33
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2008-11-25 10:04:41
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3335 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony