ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wyniki zamówień publicznych

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Remont nawierzchni jezdni na ulicach: Gdańska, Toruńska, Wawelska. Drukuj informację Zamówienie publiczne: Remont nawierzchni jezdni na ulicach: Gdańska, Toruńska, Wawelska.

Szczegóły informacji

Remont nawierzchni jezdni na ulicach: Gdańska, Toruńska, Wawelska.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Miasto Ełk

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 228398-2008

Termin składania ofert / wniosków: 2008-10-24 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2008-10-24 11:00:00

Miejsce złożenia oferty: Siedziba Zamawiającego,Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk pok. nr 14 (sekretariat)

Ogłoszono dnia: 2008-10-03 przez Marek Szorc

Treść:

BZP-341/17/2008

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – ROBÓT BUDOWLANYCH

Remont nawierzchni jezdni na ulicach: Gdańska, Toruńska, Wawelska.

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – robót budowlanych

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk

Adres zamawiającego:

ul. Marsz. J. Piłsudskiego 4

19-300 Ełk

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Remont nawierzchni jezdni na ulicach: Gdańska, Toruńska, Wawelska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont nawierzchni jezdni na ulicach : Gdańska, Toruńska, Wawelska w Ełku.

2. Wykonanie robót budowlanych:

2.1. określonych za pomocą książki przedmiarów i szczegółowych specyfikacji technicznych,

2.2. określonych za pomocą dokumentacji projektowej, którą opracować ma Wykonawca:

a) wykonanie, utrzymanie w czasie realizacji robót i demontaż po ich zakończeniu tymczasowego oznakowania wykonanego w oparciu o wcześniej opracowany projekt,

b) urządzenie i demontaż placu budowy.

3. Wykonanie usług i innych czynności związanych z wykonywanymi robotami budowlanymi:

3.1. sporządzenie i uzgodnienie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót budowlanych z uwzględnieniem minimalizacji utrudnień w dostępie do posesji,

3.2. wywiezienie i zagospodarowanie gruzu betonowego i innych materiałów pochodzących z rozbiórek, a nie nadających się do powtórnej zabudowy przy zachowaniu zasad ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 – o odpadach.

4. Inne wymagania dotyczące remontu:

Przyjęte materiały i preparaty muszą posiadać zgodność chemiczną i fizyczną oraz posiadać aktualne aprobaty techniczne IBD i M.

5. Zakres robót remontowych:

Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

 

Ulica Gdańska na odcinku od ul. Mickiewicza do Gizewiusza.

1) Roboty przygotowawcze

Rozebranie krawężnika betonowego 15x30 cm na podsypce piaskowej - 500 m

Rozebranie ławy pod krawężnik betonowy - 35 m3

Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych - 4500,0 m 2

o grubości 3 cm ( docelowa gr. 5 cm )

Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych - 4500,0 m 2

dalszy 1 cm grub. ( docelowa gr. 5 cm )

Krotność = 2

Wywiezienie frezowiny z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu - 260,0 m3

i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odl. 1 km.

Wywiezienie frezowiny z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu - 260,0 m3

i wyładowaniu samochodem samowyładowczym – dod. za każdy rozpoczęty

1 km. - krotność = 4

2) Nawierzchnia jezdni

Skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową - 4500,0 m 2

Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - 4500,0 m 2

warstwa ścieralna asfaltowa – grub. po zagęszcz. 3 cm ( docelowa gr 5 cm )

Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - 4500,0 m 2

warstwa ścieralna asfaltowa – każdy dalszy 1 cm grubości po zagęszczeniu

krotność = 2

3) Elementy ulic

Krawężniki betonowe wystające o wym. 15X30 cm na podsypce - 500 m

cementowo piaskowej

Ława [pod krawężnik betonowy z oporem - 35 m3

4) Inne roboty

Regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych - 25 szt

Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych - 14 szt

Regulacja pionowa zaworów gazowych - 9 szt

Regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych - 7 szt

Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej - 2 kpl.

Ulica Toruńska.

1) Roboty przygotowawcze

Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych - 330,0 m 2

o grubości 3 cm ( docelowa gr. 5 cm ) - droga boczna

Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych - 330,0 m 2

dalszy 1 cm grub. ( docelowa gr. 5 cm ) - droga boczna

Krotność = 2

Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych - 1000,0 m 2

o grubości 3 cm ( docelowa gr. 2 cm )

Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych - 1000,0 m 2

dalszy 1 cm grub.

Krotność = -1

Wywiezienie frezowiny z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu - 36,5 m3

i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odl. 1 km.

Wywiezienie frezowiny z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu - 36,5 m3

i wyładowaniu samochodem samowyładowczym – dod. za każdy rozpoczęty

1 km. - krotność = 4

 

2) Nawierzchnia jezdni

Skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową - 3700,0 m 2

Wyrównanie lokalnych nierówności nawierzchni mieszanką asfaltową -- 85,0 t

Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - 3700,0 m 2

warstwa ścieralna asfaltowa – grub. po zagęszcz. 3 cm ( docelowa gr 5 cm )

Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - 3700,0 m 2

warstwa ścieralna asfaltowa – każdy dalszy 1 cm grubości po zagęszczeniu

krotność = 2

 

3) Inne roboty

Regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych - 6 szt

Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych - 3 szt

Regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych ulicznych - 6 szt

z wymianą kratki ściekowej (ruch ciężki 40 t) z dołożeniem pierścieni odciążających

Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej - 2 kpl.

Ulica Wawelska na odcinku od ul. Armii Krajowej do Mickiewicza.

1) Roboty przygotowawcze

Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych - 1560,0 m 2

o grubości 3 cm ( docelowa gr. 5 cm )

Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych - 1560,0 m 2

dalszy 1 cm grub. ( docelowa gr. 5 cm )

Krotność = 2

Wywiezienie frezowiny z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu - 78,0 m3

i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odl. 1 km.

Wywiezienie frezowiny z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu - 78,0 m3

i wyładowaniu samochodem samowyładowczym – dod. za każdy rozpoczęty

1 km. - krotność = 4

 

2) Nawierzchnia jezdni

Skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową - 1560,0 m 2

Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - 1560,0 m 2

warstwa ścieralna asfaltowa – grub. po zagęszcz. 3 cm ( docelowa gr 5 cm )

Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - 1560,0 m 2

warstwa ścieralna asfaltowa – każdy dalszy 1 cm grubości po zagęszczeniu

krotność = 2

3) Inne roboty

Regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych - 12 szt

Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych - 16 szt

Regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych ulicznych - 1 szt

z wymianą kratki ściekowej (ruch ciężki 40 t) z dołożeniem pierścieni odciążających

Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej - 2 kpl.

 

Zaleca się, aby oferent zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy, gdyż Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

    45233140-2 Roboty drogowe

    45233252-0 Roboty w zakresie nawierzchni ulic

    II.2)CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 30 listopada 2008 r.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać warunki wynikające z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:

1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia,

2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny tj.:

2.1 mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w tym: osobę o uprawnieniach kierownika robót budowlanych o specjalności drogowej,

2.2 posiadają udokumentowane doświadczenie z wykonania w ciągu ostatnich 5 lat (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie) minimum dwie roboty budowlane o wartości 100 000 PLN odpowiadających swoim charakterem przedmiotowi zamówienia,

3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

 

Oceny spełniania w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów.

 

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:

a) warunek określony w pkt. IX.1. spełnia każdy z Wykonawców,

b) warunek określony w pkt. IX.4. spełnia każdy z Wykonawców,

c) warunek określony w pkt. IX.2. spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,

d) warunek określony w pkt. IX.3. spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,

 

Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.

 

Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:

- wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,

- wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów,

- wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,

- wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków,

    - wykonawców, którzy nie wyrazili zgody na przedłużony okres związania z ofertą.

 

Zamawiający odrzuca ofertę, która:

 

- jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,

- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,

- została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,

- zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny,

- w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny,

    - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

 

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1. Dokumenty wymagane:

1.1. Oferta na wykonanie zamówienia Zał. Nr 1.

1.2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zał. Nr 2.

1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

1.4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.

1.5. Informację o personelu kierowniczym Zał. Nr 3 z kopiami stosownych uprawnień kierownika robót budowlanych w specjalności drogowej i zaświadczeń o przynależności do właściwej izby inżynierów.

1.6. Wykaz robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat zgodnie z warunkami określonymi w opisie warunków udziału w postępowaniu pkt IX ppkt 2.2. Zał. Nr 4.

1.7. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

 

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty.

 

2. Inne wymagane dokumenty:

 

2.1. Kosztorys ofertowy 2 egz. sporządzony na podstawie przekazanej dokumentacji technicznej, w tym 1 egz. załączony do oferty luzem.

2.2. Parafowany projekt umowy - Zał. Nr 5.

    2.3. Zbiorcze zestawienie kosztorysów ofertowych (załącznik do sporządzenia przez oferenta).

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Urząd Miasta Ełku

ul. Piłsudskiego 4,

19 - 300 Ełk

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego,Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4,

19 - 300 Ełk pok. nr 14 (sekretariat)

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych: w dniu 03.10.2008 pod nr. 228398-2008

 

Zastępca Prezydenta Miasta Włodzimierz Szelążek

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marek Szorc
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-10-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Szorc
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-10-03 12:48:15
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-10-03 14:39:35
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2008-10-28 20:42:33
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3884 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony