ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wyniki zamówień publicznych

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zakup mebli biurowych dla Urzędu Miasta w EłkuDrukuj informację Zamówienie publiczne: Zakup mebli biurowych dla Urzędu Miasta w Ełku

Szczegóły informacji

Zakup mebli biurowych dla Urzędu Miasta w Ełku

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Miasto Ełk

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 76382-2010

Termin składania ofert / wniosków: 2010-03-30 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-03-30 10:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 14 (sekretariat).

Ogłoszono dnia: 2010-03-18 przez Marek Szorc

Treść:

 
Ełk, dnia 17.03.2010 r.
BZP- 341/18/2010
Zakup mebli biurowych dla Urzędu Miasta w Ełku
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie,
tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup mebli biurowych dla Urzędu Miasta w Ełku
 
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
 
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup mebli biurowych dla Urzędu Miasta w Ełku. Wspólny Słownik Zamówień : Kod CPV 39130000-2.
2. Meble biurowe muszą spełniać następujące wymagania:
2.1. Parametry techniczne - Opis mebli
1.Biurko kształtowe 140/1105 szt. (1 szt. prawe, 4 szt. lewe)
Biurko o wymiarze: szer. 1400/700 mm. x głęb. 1100/450 mm x wys. 750 mm
Blat biurka profilowany łukowo wykonany z płyty melaminowanej 25 mm. okleinowanej PCV 2 mm. Stelaż biurka - metalowy z rur o przekroju 60mm, zespolonych ze sobą parami i spiętych podblatową belką metalową. Nogi wyposażone w regulatory w zakresie 0 – 20 mm. Stelaż malowany proszkowo na kolor aluminium RAL 9006.
Kolor blatu: tabac
2.Biurko kształtowe 140/1002 szt. (1 szt. prawe, 1 szt. lewe)
Biurko o wymiarze: szer. 1400/700 mm. x głęb. 1000/450 mm x wys. 750 mm
Blat biurka profilowany łukowo wykonany z płyty melaminowanej 25 mm. okleinowanej PCV 2 mm. Stelaż biurka - metalowy z rur o przekroju 60mm, zespolonych ze sobą parami i spiętych podblatową belką metalową. Nogi wyposażone w regulatory w zakresie 0 – 20 mm. Stelaż malowany proszkowo na kolor aluminium RAL 9006.
Kolor blatu: tabac
3. Kontener stacjonarny 4-szufladowy 8 szt.
Kontener o wymiarze: szer. 430 mm x głęb. 450 mm x wys. 750 mm.
Blat górny kontenera wykonany z płyty melaminowanej o grubości 25 mm okleinowanej PCV 2 mm. Korpus oraz fronty szuflad wykonane z płyty melaminowanej o grubości 18 mm okleinowanej PCV 2 mm. Spód szuflad z płyty HDF jednostronnie lakierowanej na biało. Szuflady wysuwane na prowadnicach rolkowych. Kontener z zamkiem centralnym zamykającym wszystkie szuflady. Kolor: tabac
4. Dostawka półokrągła do biurka na nogach metalowych3 szt.
Dostawka o wymiarach: szer. 1400 mm x głęb. 500 mm x wys. 750 mm
Blat wykonany z płyty melaminowanej o grubości 25 mm okleinowanej PCV 2 mm. Dostawka na dwóch metalowych nogach fi 60 mm malowanych proszkowo na kolor RAL 9006 aluminium. Nogi wyposażone w regulatory w zakresie 0 – 20 mm Kolor: orzech – tabac
5. Blat konferencyjny do biurka na nodze metalowej2 szt.
Dostawka o wymiarach: szer. 700 mm x głęb. 350 mm x wys. 750 mm
Blat wykonany z płyty melaminowanej o grubości 25 mm okleinowanej PCV 2 mm. Dostawka na metalowej nodze fi 60 mm malowanej proszkowo na kolor RAL 9006 aluminium. Noga wyposażona w regulatory w zakresie 0 – 20 mm Kolor: tabac
6. Osłona biurka dolna płytowa 1407 szt
Blenda o wymiarze: szer. 1400 mm. x głęb. 18 mm. x wys. 450 mm.
Blenda biurka wykonana z płyty melaminowanej o grubośći 18 mm okleinowanej PCV 2mm. Mocowana do spodu blatu biurka za pomocą kątowników. Kolor: tabac
7. Szafka niska szeroka zamykana 2 półki1 szt.
Szafa niska aktowa zamykana o wymiarach: szer. 900 mm x głęb. 450 mm x wys. 750 wykonana jest z płyty DSP pokrytej melaminą. Górny wieniec szafy wykonany jest z płyty o grubości 25 mm reszta konstrukcji oraz półka z płyty o grubości 18 mm. Wszystkie krawędzie wykończone są taśmą PCV 2 mm. Tylna ściana szafy wykonana jest z płyty HDF o grubości 3 mm w kolorze białym, mocowana w nafrezowanych bokach i wieńcach szaf za pomocą złączy stabilizujących. Drzwi mocowane na zawiasach puszkowych, zamykane za pomocą zamka patentowego. Szafa jest wyposażona w jedną półkę z możliwością regulacji. Szafa wyposażona w stopki z możliwością regulacji. Kolor: tabac
8. Nadstawka niska szeroka zamykana 2 półki7 szt.
Nadstawka niska aktowa zamykana o wymiarach: szer. 900 mm x głęb. 450 mm x wys. 750 wykonana jest z płyty DSP pokrytej melaminą. Górny wieniec nadstawki wykonany jest z płyty o grubości 25 mm reszta konstrukcji oraz półka z płyty o grubości 18 mm. Wszystkie krawędzie wykończone są taśmą PCV 2 mm. Tylna ściana nadstawki wykonana jest z płyty HDF o grubości 3 mm w kolorze białym, mocowana w nafrezowanych bokach i wieńcach szaf za pomocą złączy stabilizujących. Drzwi mocowane na zawiasach puszkowych, zamykane za pomocą zamka patentowego. Nadstawka jest wyposażona w jedną półkę z możliwością regulacji. Kolor: tabac
9. Szafka niska wąska zamykana 2 półki5 szt.
Szafa niska aktowa zamykana o wymiarach: szer. 450 mm x głęb. 450 mm x wys. 750 wykonana jest z płyty DSP pokrytej melaminą. Górny wieniec szafy wykonany jest z płyty o grubości 25 mm reszta konstrukcji oraz półka z płyty o grubości 18 mm. Wszystkie krawędzie wykończone są taśmą PCV 2 mm. Tylna ściana szafy wykonana jest z płyty HDF o grubości 3 mm w kolorze białym, mocowana w nafrezowanych bokach i wieńcach szaf za pomocą złączy stabilizujących. Drzwi mocowane na zawiasach puszkowych, zamykane za pomocą zamka patentowego. Szafa jest wyposażona w jedną półkę z możliwością regulacji. Szafa wyposażona w stopki z możliwością regulacji. Kolor: tabac
10. Nadstawka niska wąska zamykana 2 półki4 szt.
Nadstawka niska aktowa zamykana o wymiarach: szer. 450 mm x głęb. 450 mm x wys. 750 wykonana jest z płyty DSP pokrytej melaminą. Górny wieniec nadstawki wykonany jest z płyty o grubości 25 mm reszta konstrukcji oraz półka z płyty o grubości 18 mm. Wszystkie krawędzie wykończone są taśmą PCV 2 mm. Tylna ściana nadstawki wykonana jest z płyty HDF o grubości 3 mm w kolorze białym, mocowana w nafrezowanych bokach i wieńcach szaf za pomocą złączy stabilizujących. Drzwi mocowane na zawiasach puszkowych, zamykane za pomocą zamka patentowego. Nadstawka jest wyposażona w jedną półkę z możliwością regulacji. Kolor: tabac
 
11. Szafa aktowa wysoka szeroka zamykana 5 półek 3 szt.
Szafa aktowa zamykana o wymiarach: szer. 900 mm x głęb. 450 mm x wys. 1830mm wykonana jest z płyty DSP pokrytej melaminą. Górny wieniec szafy wykonany jest z płyty o grubości 25 mm reszta konstrukcji oraz półki z płyty o grubości 18 mm. Wszystkie krawędzie wykończone są taśmą PCV 2 mm. Tylna ściana szafy wykonana jest z płyty HDF o grubości 3 mm w kolorze białym, mocowana w nafrezowanych bokach i wieńcach szaf za pomocą złączy stabilizujących. Drzwi mocowane na zawiasach puszkowych, zamykane za pomocą zamka patentowego. Szafa jest wyposażona w cztery półki z możliwością regulacji. Szafa wyposażona w stopki z możliwością regulacji.. Kolor: tabac
 
12. Szafa aktowo – ubraniowa 5 półek 1 szt.
Szafa aktowo - ubraniowa zamykana o wymiarach: szer. 900 mm x głęb. 450 mm x wys. 1830mm wykonana jest z płyty DSP pokrytej melaminą. Szafa dzielona - ½ aktowa, ½ część ubraniowa. Górny wieniec szafy wykonany jest z płyty o grubości 25 mm reszta konstrukcji oraz półki z płyty o grubości 18 mm. Wszystkie krawędzie wykończone są taśmą PCV 2 mm. Tylna ściana szafy wykonana jest z płyty HDF o grubości 3 mm w kolorze białym, mocowana w nafrezowanych bokach i wieńcach szaf za pomocą złączy stabilizujących. Drzwi mocowane na zawiasach puszkowych, zamykane za pomocą zamka patentowego. Szafa w części aktowej jest wyposażona w trzy półki z możliwością regulacji oraz jedną półkę konstrukcyjną. W części ubraniowej – jedna półka i wieszak wysuwany na ubrania. Szafa wyposażona w stopki z możliwością regulacji.. Kolor: tabac
13. Szafa aktowa drzwi przesuwne 5 półek12 szt.
Szafa aktowa o wymiarach: szer. 1200 mm x głęb. 450 mm x wys. 1830 wykonana jest z płyty DSP pokrytej melaminą. Górny wieniec szafy wykonany jest z płyty o grubości 25 mm reszta konstrukcji z płyty o grubości 18 mm. Wszystkie krawędzie wykończone są taśmą PCV 2 mm. Tylna ściana szafy wykonana jest z płyty HDF o grubości 3 mm w kolorze białym, mocowana w nafrezowanych bokach i wieńcach szaf za pomocą złączy stabilizujących. Drzwi przesuwne zamykane za pomocą zamka patentowego. Szafa w środku dzielona na dwie komory. Szafa jest wyposażona w sześć półek z możliwością regulacji oraz dwie półki konstrukcyjne. Szafa wyposażona w stopki z możliwością regulacji. Kolor: tabac
14. Szafa ubraniowa - aktowa drzwi przesuwne 5 półek 1 szt.
Szafa ubraniowa - aktowa o wymiarach: szer. 1200 mm x głęb. 450 mm x wys. 1830 wykonana jest z płyty DSP pokrytej melaminą. Górny wieniec szafy wykonany jest z płyty o grubości 25 mm reszta konstrukcji z płyty o grubości 18 mm. Wszystkie krawędzie wykończone są taśmą PCV 2 mm. Tylna ściana szafy wykonana jest z płyty HDF o grubości 3 mm w kolorze białym, mocowana w nafrezowanych bokach i wieńcach szaf za pomocą złączy stabilizujących. Drzwi przesuwne zamykane za pomocą zamka patentowego. Szafa w środku dzielona na dwie komory. Jedna część trzy półki z możliwością regulacji oraz jedna półka konstrukcyjna. Druga część jedna półka konstrukcyjna i drążek na ubrania. Szafa wyposażona w stopki z możliwością regulacji. Kolor: tabac
 
15. Szafa aktowa wysoka wąska zamykana 5 półek2 szt.
Szafa aktowa zamykana o wymiarach: szer. 450 mm x głęb. 450 mm x wys. 1830 wykonana jest z płyty DSP pokrytej melaminą. Górny wieniec szafy wykonany jest z płyty o grubości 25 mm reszta konstrukcji oraz półki z płyty o grubości 18 mm. Wszystkie krawędzie wykończone są taśmą PCV 2 mm. Tylna ściana szafy wykonana jest z płyty HDF o grubości 3 mm w kolorze białym, mocowana w nafrezowanych bokach i wieńcach szaf za pomocą złączy stabilizujących. Drzwi mocowane na zawiasach puszkowych, zamykane za pomocą zamka patentowego. Szafa jest wyposażona w cztery półki z możliwością regulacji. Szafa wyposażona w stopki z możliwością regulacji. Kolor: tabac
16. Nadstawka aktowa drzwi przesuwne 2 półki22 szt.
Nadstawka aktowa o wymiarach: szer. 1200 mm x głęb. 450 mm x wys. 750 wykonana jest z płyty DSP pokrytej melaminą. Górny wieniec nadstawki wykonany jest z płyty o grubości 25 mm reszta konstrukcji z płyty o grubości 18 mm. Wszystkie krawędzie wykończone są taśmą PCV 2 mm. Tylna ściana szafy wykonana jest z płyty HDF o grubości 3 mm w kolorze białym, mocowana w nafrezowanych bokach i wieńcach nadstawki za pomocą złączy stabilizujących. Drzwi przesuwne zamykane za pomocą zamka patentowego. Nadstawka w środku dzielona na dwie komory. Nadstawka jest wyposażona w dwie półki z możliwością regulacji. Kolor: tabac
 
17. Stolik okolicznościowy kwadratowy 1 szt.
Stolik o wymiarze: szer. 700 mm x głęb. 700 mm x wys. 750 mm
Blat wykonany z płyty melaminowanej o grubości 25 mm okleinowanej PCV 2 mm. Nogi – w postaci krzyżaka - wykonane z płyty melaminowanej 18 mm okleinowanej PCV 2 mm, wyposażone w stopki z możliwością regulacji. Kolor: tabac
 
18. Stolik okolicznościowy szklany 1 szt.
Stolik o wymiarze: szer. 1100 mm x głęb. 550 mm x wys. 460 mm
Blat wykonany ze szkła hartowanego frezowanego o grubości 10 mm. Podstawa – 4 nogi chromowe – rura ø 22. Rozstaw nóg: 970 x 530 mm.
 
19. Listwa ścienna 12 szt.
Listwa odbojowa o wymiarze: szer. 900 mm x głęb. 18 mm x wys. 300 mm
Listwa wykonana z płyty melaminowanej o grubości 18 mm okleinowanej PCV 2 mm. Mocowana do ściany za pomocą dwóch kołków rozporowych. Kolor: tabac
 
20. Biurko łukowe 2 szt.
Biurko łukowe o wymiarze: szer. 2200 mm x głęb. 1050 mm x wys. 750 mm,
Blat biurka – w kształcie łukowym o promieniu R=3300 mm - wykonany z płyty melaminowanej o grubości 38 mm, wykończonej PCV 3 mm. Podstawę biurka stanowią nogi płytowe wykonane z płyty melaminowanej o grubości 38 mm wykończonej PCV 3 mm. Miedzy blatem a nogami metalowe dystanse w kształcie „leżącej cyfry 6” o wysokości 40 mm, malowane proszkowo na kolor aluminium RAL 9006. Blenda biurka – łukowa – wykonana z płyty melaminowanej o grubości 25 mm okleinowanej PCV 3 mm, mocowana do nóg oraz blatu biurka za pomocą okrągłych metalowych łączników o długości 45 mm malowanych proszkowo na kolor aluminiowy RAL 9006. Biurko stoi na metalowych stopkach w kształcie „leżącej cyfry 6” w kolorze aluminiowym, zawierających regulatory poziomu. Kolor biurka: ciemna wiśnia.
 
21. Pomocnik do biurka łukowego z kontenerem 2 szt.
Pomocnik z kontenerem prawy o wymiarze: szer. 2070 mm x głęb. 600 mm x wys. 750 mm.
Blat górny pomocnika - wykonany z płyty melaminowanej o grubości 38 mm okleinowany PCV 3 mm – z blatem burka tworzą jedną powierzchnię roboczą. Blat mocowany do blatu biurka z prawej strony. Z lewej strony kontener 3-szufladowy o wymiarze 420 mm x 565 mm x 505 mm h. Korpus kontenera wykonany z płyty melaminowanej o grubości 25 mm okleinowanej PCV 3 mm. Fronty szuflad wykonane z płyty melaminowanej o grubości 18 mm okleinowanej PCV 3 mm. Szuflady metalowe na prowadnicach rolkowych z pełnym wysuwem. Szuflady wyposażone w zamek centralny. Kontener mocowany do blatu pomocnika za pomocą dwóch okrągłych łączników o średnicy 100 mm i wysokości 100 mm malowanych proszkowo na kolor aluminium RAL 9006. Kontener stoi na dwóch okrągłych stopach o średnicy 100 mm i wysokości 107 mm, malowanych proszkowo na kolor aluminium RAL 9006, z możliwością regulacji. Uchwyty w kolorze aluminiowym o rozstawie 96 mm – w kształcie sześcianu o wymiarze 100 x 20x 20 mm. Kolor pomocnika: ciemna wiśnia
 
22. Stół konferencyjny Ø 1201 szt.
Stół okrągły o wymiarze: ø 1200 mm x wys. 735 mm.
Blat stołu wykonany z płyty melaminowanej o grubości 38 mm, wykończonej PCV 3 mm.
Stół oparty na 1 okrągłej metalowej nodze. Noga – o średnicy 80 mm mocowana na dole do metalowego talerza o średnicy 600 mm. i grubości 10 mm, a na górze (do spodu blatu) do metalowego talerza o średnicy 500 mm i grubości 8 mm Całość malowana proszkowo w kolorze aluminiowym RAL 9006. Kolor blatu: ciemna wiśnia.
 
23. Stół konferencyjny owalny l=2501 szt.
Stół owalny o wymiarze: 2500 mm x 1250 mm. x 750 mm wysokość.
Blat stołu, w kształcie owalnym, wykonany z płyty melaminowanej o grubości 38 mm, wykończonej PCV 3 mm.
Stół oparty na dwóch okrągłych metalowych nogach. Noga – o średnicy 80 mm mocowana na dole do metalowego talerza o średnicy 600 mm. i grubości 10 mm, a na górze (do spodu blatu) do metalowego talerza o średnicy 500 mm i grubości 8 mm Całość malowana proszkowo w kolorze aluminiowym RAL 9006. Kolor blatu: ciemna wiśnia.
24. Zestaw szaf wysokich 3 szt.
Zestaw szaf wysokich o wymiarze: szer. 1410 mm x głęb. 460 mm x wys. 2080 mm. W skład zestawu wchodzą: jedna szafa 2/3 przeszklona (3 OH przeszklona, 2 OH zamknięta) o szerokości 900 mm. oraz jedna szafa zamykana ubraniowa o szerokości 450 mm. Korpus szaf wykonany z płyty melaminowanej o grubości 18 mm okleinowanej PCV 2 mm Drzwi szklane wykonane z mlecznego szkła o grubości 4 mm w aluminiowej ramie. Drzwi z zamkiem. Drzwi pełne wykonane z płyty melaminowanej o grubości 18 mm okleinowanej PCV 2 mm. Drzwi z zamkiem. Plecy szafy wykonane z płyty melaminowanej o grubości 18 mm - w kolorze szafy - mocowanej z korpusem szafki za pomocą kołków. W szafie ubraniowej jedna półka oraz wieszak na ubrania wysuwany. Zestaw posiada dwa boki zewnętrzne oraz blat górny – przykrywający wszystkie szafki - wykonane z płyty melaminowanej o grubości 25 mm okleinowanej PCV 3 mm. Uchwyty w kolorze aluminiowym o rozstawie 96 mm – w kształcie sześcianu o wymiarze 100 x 20x 20 mm. Kolor: ciemna wiśnia.
 
25. Zestaw szafek niskich 1 szt.
Zestaw szafek niskich o wymiarze: szer. 1410 mm x głęb. 460 mm x wys. 750 mm. W skład zestawu wchodzą: jedna szafka zamykana 2 OH o szerokości 900 mm. oraz jeden kontener 4-szufladowy o szerokości 450 mm. Korpus szafki oraz kontenera wykonany z płyty melaminowanej o grubości 18 mm okleinowanej PCV 2 mm. Drzwi pełne oraz fronty szuflad wykonane z płyty melaminowanej o grubości 18 mm okleinowanej PCV 2 mm. Drzwi z zamkiem. Szuflady metalowe na prowadnicach rolkowych z pełnym wysuwem. Szuflady wyposażone w zamek centralny. Plecy szafki wykonane z płyty melaminowanej o grubości 18 mm - w kolorze szafki - mocowanej z korpusem szafki za pomocą kołków. W szafce jedna półka regulowana. Zestaw posiada dwa boki zewnętrzne oraz blat górny – przykrywający wszystkie szafki - wykonane z płyty melaminowanej o grubości 25 mm okleinowanej PCV 3 mm. Uchwyty w kolorze aluminiowym o rozstawie 96 mm – w kształcie sześcianu o wymiarze 100 x 20x 20 mm. Kolor: ciemna wiśnia.
 
26.Wózek pod komputer /jednostkę centralną/ standard na kółkach15 szt. Kolor: tabac
 
27.Szafa aktowa wysoka szeroka 1/3 zamykana 5 półek1 szt.
Szafa aktowa 1/3 zamykana o wymiarach: szer. 985 mm x głęb. 230 mm x wys. 1900mm wykonana jest z płyty DSP pokrytej melaminą. Górny wieniec szafy wykonany jest z płyty o grubości 25 mm reszta konstrukcji oraz półki z płyty o grubości 18 mm. Wszystkie krawędzie wykończone są taśmą PCV 2 mm. Tylna ściana szafy wykonana jest z płyty HDF o grubości 3 mm w kolorze białym, mocowana w nafrezowanych bokach i wieńcach szaf za pomocą złączy stabilizujących. Drzwi - do wysokości 750 mm - mocowane na zawiasach puszkowych, zamykane za pomocą zamka patentowego. Szafa jest wyposażona w cztery półki z możliwością regulacji. Szafa wyposażona w stopki z możliwością regulacji.. Kolor: ciemna wiśnia
 
Krzesła i fotele
28. Krzesło biurowe obrotowe30 szt.
Krzesło obrotowe z oparciem na podnośniku pneumatycznym. Wysokość krzesła 890 - 1080 mm. Szerokość siedziska nie mniejsza niż 480 mm Wysokość oparcia nie mniejsza niż 460 mm Siedzisko i oparcie wykonane z pianki wtryskowej wyprofilowanej ergonomicznie w plastikowych czarnych osłonach. Podłokietniki w kształcie litery T o wysokości 200 mm. Mechanizm synchron pozwalający odchylić oparcie w zakresie nie mniej niż 19 stopni i siedzisko w zakresie nie mniej niż 8 stopni. Możliwość blokady w min. 4 pozycjach. Min. 10-cio stopniowa regulacja wysokości oparcia za pomocą mechanizmu zapadkowego. Zabezpieczenie anti - shock uniemożliwiające uderzenie oparcia w plecy po zwolnieniu mechanizmu. Pięcioramienna plastikowa podstawa o średnicy 645 mm, z kółkami do twardych powierzchni o średnicy 50 mm. Krzesło tapicerowane tkaniną LUCY (100 % poliester, gramatura: 270 g/m2, test Martindale: 50.000 cykli) – siedzisko kolor ciemnoszary, oparcie kolor pomarańczowy.
 
29. Krzesło konferencyjne – 26 szt.
Krzesło konferencyjne na 4 nogach metalowych z miękkim siedziskiem i oparciem. Wymiar krzesła: szer. 545 mm x głęb. 425 mm. wys. 820 mm. Wysokość do siedziska od ziemi: 470 mm. Wysokość oparcia: 335 mm.
Konstrukcja krzesła: metalowa rama - rura owalna o wymiarze 30 x15 mm w kolorze czarnym. Siedzisko i oparcie wykonane z 4-warstwowej sklejki bukowej oraz gąbki, tapicerowane tkaniną LUCY (100 % poliester, gramatura: 270 g/m2, test Martindale: 50.000 cykli) Osłona siedziska i oparcia wykonana z czarnego plastiku. Możliwośc składowania krzeseł w stosie.
 
30. Fotel konferencyjny– 2 szt.
Fotel konferencyjny na 4 nogach metalowych z miękkim siedziskiem i oparciem oraz podłokietnikami. Wymiar fotela: szer. 600 mm x głęb. 595 mm. wys. 885 mm. Wysokość do siedziska od ziemi: 450 mm. Wysokość podłokietnika: 200 mm.
Konstrukcja fotela: noga tylna - metalowa rura owalna o wymiarze 16 x20 mm, noga przednia - metalowa rura owalna o wymiarze 30 x15 mm. – w kolorze chrom. Siedzisko i oparcie – w jednej całości - wykonane z 5-warstwowej sklejki bukowej oraz gąbki, tapicerowane tkaniną LUCY (100 % poliester, gramatura: 270 g/m2, test Martindale: 50.000 cykli) Na podłokietnikach nakładki wykonane z drewna bukowego malowanego na kolor ciemna wiśnia.
 
31. Fotel obrotowy skórzany 2 szt.
Fotel obrotowy na podnośniku pneumatycznym. Wymiary: szerokość siedziska i oparcia nie mniejsza niż 530 mm, głębokość siedziska nie mniejsza niż 475 mm, wysokość całkowita fotela 1165 – 1255 mm. Siedzisko i oparcie wykonane – jako jedna całość – ze sklejki o grubości 13 mm, pokrytej pianką tapicerską. Całość tapicerowana skórą. Podłokietniki – na chromowej podstawie – z miękkimi nakładkami w skórze. Wysokość podłokietnika: 220 mm. Fotel na pięcioramiennej metalowej podstawie jezdnej chromowanej. Średnica podstawy nie mniejsza niż 700 mm. Samohamowne kółka do powierzchni twardych. Fotel wyposażony w mechanizm ruchowy - pozwalający na swobodne bujanie się, możliwość blokady siedziska i oparcia w pięciu pozycjach, regulację siły oporu oparcia, mechanizm anti-shock (zabezpieczenie przed uderzeniem oparcia w plecy po zwolnieniu blokady), płynną regulację wysokości siedziska.
2.2.Gwarancja
1. Okres gwarancji – min 24 –m-ce
2. Warunki gwarancji:
a) jeżeli wada nie będzie możliwa do usunięcia na miejscu, Wykonawcę obciążają koszty dostarczenia wadliwych mebli biurowych do serwisu.
W przypadku określonym w pkt. 2.a po wykonaniu naprawy lub wymiany Wykonawca ma obowiązek dostarczyć Zamawiającemu meble biurowe wolne od wad na swój koszt do miejsca wskazanego w gwarancji lub miejsca wydania mebli biurowych przy udzieleniu gwarancji.
b) w ramach przysługującej gwarancji przewiduje się zarówno naprawę wad fabrycznych występujących w meblach biurowych jak i wymianę wadliwych mebli na nowe.
II.1.4) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.5) Wspólny słownik zamówień: 39130000-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Ostateczny termin realizacji zamówienia - 45 dni od podpisania umowy
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
 
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 (Zał. Nr 2 do SIWZ).
Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.
 
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 (Zał. Nr 2 do SIWZ).
Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.
 
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 (Zał. Nr 2 do SIWZ).
Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 (Zał. Nr 2 do SIWZ).
Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 (Zał. Nr 2 do SIWZ).
 
Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
 
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.
 
Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.
 
III.4) INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CEOLU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
 
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 2 do SIWZ), należy przedłożyć: 
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (Zał. Nr 3 do SIWZ).
b)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
d)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
 
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
 
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
 
a) Oferta na wykonanie zamówienia (Zał. Nr 1 do SIWZ).
b) Parafowany projekt umowy (Zał. Nr 5 do SIWZ).
c) W przypadku korzystania z podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wypełnionego
(Zał. Nr 4 do SIWZ).
d) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena.- 90pkt, gwarancja -10 pkt
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 14 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.4.6) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia - Nie
IV.4.7 ) Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych: w dniu 18.03.2010r. pod nr 76382
17.03.2010r.
Z up. PREZYDENTA
                                                                                  Z-ca Prezydenta Miasta
Artur Urbański

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marek Szorc
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-03-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Szorc
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-03-18 09:36:07
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-03-18 10:58:51
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-06-14 10:29:38
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3160 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony