ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wyniki zamówień publicznych

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Przygotowanie ekspertyzy w zakresie możliwości tworzenia i rozwoju wspólnego produktu turystycznego na terenie Polski Północno – Wschodniej wraz z programem marketingowym oraz planem operacyjnym. Drukuj informację Zamówienie publiczne: Przygotowanie ekspertyzy w zakresie możliwości tworzenia i rozwoju wspólnego produktu turystycznego na terenie Polski Północno – Wschodniej wraz z programem marketingowym oraz planem operacyjnym.

Szczegóły informacji

Przygotowanie ekspertyzy w zakresie możliwości tworzenia i rozwoju wspólnego produktu turystycznego na terenie Polski Północno – Wschodniej wraz z programem marketingowym oraz planem operacyjnym.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Miasto Ełk

Finansowanie: Finansowanie łączne

Nr UZP: 32444-210

Termin składania ofert / wniosków: 2010-02-12 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-02-12 10:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 14 (sekretariat).

Ogłoszono dnia: 2010-02-04 przez Marek Szorc

Treść:

 
Ełk, dnia 02.02.2010 r.
BZP- 341/05/2010
 
Przygotowanie ekspertyzy w zakresie możliwości tworzenia i rozwoju wspólnego produktu turystycznego na terenie Polski Północno – Wschodniej wraz z programem marketingowym oraz planem operacyjnym.
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie,
tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie ekspertyzy w zakresie możliwości tworzenia i rozwoju wspólnego produktu turystycznego na terenie Polski Północno – Wschodniej wraz z programem marketingowym oraz planem operacyjnym.
 
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi
 
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie ekspertyzy w zakresie możliwości tworzenia i rozwoju wspólnego produktu turystycznego na terenie Polski Północno – Wschodniej (Miasto Ełk, Gmina Gołdap, Gmina Olecko, Miasto Suwałki oraz Miasto Augustów) wraz z programem marketingowym oraz planem operacyjnym:
 
Metodyka:
W procesie zbierania danych zostaną wykorzystane dwa podstawowe źródła informacji:
  • Źródła wtórne – dostępne opracowania i dane statystyczne oraz dane własne, będące w posiadaniu samorządów, organizacji pozarządowych, przedsiębiorców, urzędów statystycznych i innych instytucji,
  • Źródła pierwotne – badania ankietowe skierowane do społeczności obszaru EGO SA, inwentaryzacja, konsultacje merytoryczne.
 
Opracowanie będzie obejmowało część tekstową i kartograficzną (mapy w skali 1:50 000) i będzie składało się z następujących części:
 
I. Analiza i diagnoza stanu istniejącego
Analiza dostępnych opracowań i danych statystycznych. Dane własne będące w posiadaniu samorządów, organizacji pozarządowych, przedsiębiorców, urzędów statystycznych i innych instytucji.
 
II. Określenie potencjału (inwentaryzacja/waloryzacja) zasobów naturalnych (przyrodniczych), kulturowych
i infrastruktury turystycznej
na terenie Polski Północno – Wschodniej (Miasto Ełk, Gmina Gołdap, Gmina Olecko, Miasto Suwałki oraz Miasto Augustów) dla potrzeb tworzenia i rozwoju produktów turystycznych na ich bazie.
 
Badania pod kątem ilościowego i jakościowego wyodrębnienia czynników w zakresie cech:
  • walorów turystycznych,
  • infrastruktury turystycznej i głównych usług,
  • rozmiarów i działalności sektora turystycznego,
  • otoczenia sektora turystycznego,
  • polityki, organizacji i zarządzania turystyką,
  • działań marketingowych.
Badania będą obejmowały:
1. Badania wśród specjalistów i pracowników bazy noclegowej, biur podróży, wyspecjalizowanych organizacji turystycznych oraz tych podmiotów, które mają bezpośredni kontakt z osobami przebywającymi na terenie EGO SA, a także specjalistów zajmujących się organizacją i koordynacją działań związanych z turystyką na obszarze EGO SA, próba: 1000 osób
2. Badania inwentaryzacyjne w zakresie potencjału turystycznego obszaru EGO SA, obejmująca następujące elementy:
 
    1. walory i atrakcje przyrodnicze (parki, rezerwaty, miejsca ochrony przyrody itp.),
    2. walory i atrakcje turystyczne (zabytki, muzea, wydarzenia, folklor itp.)
    3. infrastruktura ogólna ( np.: w dziedzinie ochrony środowiska) ,
    4. stan zagospodarowania turystycznego, atrakcje rekreacyjne (szlaki turystyczne:rowerowe, piesze, konne, narciarskie, kajakowe, stanice, wypożyczalnie, parkingi, plaże, obiekty sportowo – rekreacyjne, parki wodne),
    5. baza noclegowa ( rodzaje, standard, lokalizacja),
    6. obiekty gastronomiczne i rozrywkowe,
    7. informacja turystyczna (oznakowanie, punkty informacji),
    8. dostępność transportowa i telekomunikacyjna (drogi i połączenia),
    9. transport w miejscu docelowym (rodzaje i trasy),
    10. imprezy turystyczne (np.: spływy kajakowe, rajdy rowerowe, konne),
    11. imprezy kulturalne (np.: festyny, konkursy, odpusty, koncerty, imprezy cykliczne),
    12. inne usługi (np.: banki, sklepy, poczta, stacje benzynowe, punkty napraw sprzętu),
    13. pojemność turystyczna (obszaru, miejscowości, obiektów),
    14. istniejące produkty turystyczne,
    15. istniejąca oferta turystyczna.
 
3.Badania dotyczące potrzeb w zakresie doskonalenia zawodowego kadr zatrudnionych w turystyce (w bazie noclegowej, w zakładach gastronomicznych, w administracji samorządowej, w otoczeniu turystyki: kultura, rozrywka, atrakcje turystyczne, w biurach podróży), próba: 1000 osób,
 
4.Badania w zakresie możliwości i potrzeb inwestycyjnych w zakresie zagospodarowania turystycznego, kierowane do burmistrzów, wójtów, prezydentów miast oraz służb inwestycyjnych czy planistycznych w regionie. W ankiecie tej powinna zostać dokonana symulacja potrzeb inwestycyjnych na danym obszarze (w oparciu o potencjał i potrzeby wynikające z budowy produktu turystycznego) wraz z podaniem nakładów finansowych jakie deklarują gminy i podmioty prywatne. Brakujące kwoty na sfinansowanie projektów powinny zostać skonkretyzowane przez ekspertów wraz ze wskazaniem potencjalnych źródeł finansowania,
 
5. Badania pomysłów na nowe produkty turystyczne oraz działające produkty turystyczne z punktu widzenia popytu i podaży wśród jednostek samorządu terytorialnego, lokalnych organizacji turystycznych, lokalnych grup działania, organizacji i fundacji turystycznych oraz branżowych firm prywatnych, próba: 600 osób.
 
Raport z przeprowadzonych badań zostanie opracowany i przedstawiony do akceptacji zamawiającemu w ciągu 10 dni od zakończenia jej realizacji. Zamawiający naniesie uwagi w ciągu 7 dni. Poprawki zostaną naniesione w ciągu 10 dni przez Wykonawcę. Ostateczną wersję raportu Zamawiający zatwierdzi w ciągu 10 dni od dnia naniesienia uwag.

III. Opracowanie ekspertyzy
w zakresie możliwości tworzenia i rozwoju wspólnego produktu turystycznego na terenie Polski Północno – Wschodniej (Miasto Ełk, Gmina Gołdap, Gmina Olecko, Miasto Suwałki oraz Miasto Augustów) wraz z programem marketingowym oraz planem operacyjnym w oparciu o materiały badawcze oraz obecne i prognozowane trendy na krajowym, europejskim i światowym rynku turystycznym:
  • analiza potencjału turystycznego obszaru EGO SA w oparciu o badania,
  • opis zasobów przyrodniczych i kulturowych obszaru EGO SA,
  • opis zinwentaryzowanych istniejących szlaków turystycznych oraz projektowanych,
  • zestawienie zinwentaryzowanych obiektów ujętych na mapach,
  • opis zinwentaryzowanych produktów turystycznych w obszarze EGO SA,
  • określenie w obszarze EGO SA 15 obszarów przestrzenno – funkcjonalnych związanych z określonymi grupami produktów turystycznych,
  • wyselekcjonowanie grupy wspólnych/regionalnych 20 kluczowych produktów turystycznych (zarówno istniejących jak i w fazie koncepcji) w obszarze EGO SA,
  • wypracowanie modelu funkcjonowania i rozwoju zidentyfikowanych 20 wspólnych produktów turystycznych,
  • określenie nazwy marketingowej, wizualizacja, opracowanie loga oraz hasła promocyjnego dla wybranych 20 wspólnych kluczowych produktów turystycznych,
  • opracowanie koncepcji rozwoju wybranych 20 wspólnych produktów turystycznych ,
  • stworzenie oferty turystycznej dla wybranych 20 wspólnych produktów turystycznych,
  • opracowanie systemu długofalowego wsparcia i rozwoju 20 wybranych wspólnych produktów turystycznych,
  • opracowanie programu marketingowego wraz z planem operacyjnym i planem promocji.
 
Ekspertyza zostanie opracowana i przedstawiona do akceptacji Zamawiającemu w ciągu 10 dni od zakończenia jej realizacji. Zamawiający naniesie uwagi w ciągu 7 dni. Poprawki zostaną naniesione w ciągu 10 dni przez Wykonawcę. Ostateczną wersję ekspertyzy Zamawiający zatwierdzi w ciągu 10 dni od dnia naniesienia uwag.
Ekspertyzę należy opracować w 6 egzemplarzach w wersji drukowanej i elektronicznej. Wersja drukowana oprawiona w sposób trwały: oprawa introligatorska, zszyta, na okładce nadruk z nazwą projektu, loga Miasta Ełku, Gminy Gołdap, Gminy Olecko, Miasta Augustów oraz Miasta Suwałki, nazwą opracowania oraz inne loga i informacje zgodnie z wytycznymi dotyczących promocji projektów w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej.
Wersja elektroniczna w pliku PDF oraz DOC, na płytce CD/DVD z nadrukiem nazwy projektu oraz informacjami określonymi w wytycznych dotyczących promocji projektów w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej. Na płytce znajdą się loga: Miasta Ełku, Gminy Gołdap, Gminy Olecko, Miasta Augustów oraz Miasta Suwałki.
 
IV. Opracowanie ściennych map kolorowych w formie drukowanej i elektronicznej:
W skład zadania wchodzi:
1. wykonanie mapy
2. skład komputerowy,
3. przygotowanie do druku
4. druk
 
Mapa ścienna kolorowa, skala 1: 50 000 wykonana na podkładzie geodezyjnym (sytuacyjno – wysokościowym),
- ilość – 6 szt. - oprawa: wałki białe (górny wałek z zawieszką),
- ilość – 6 szt. – na stojakach Roll Screen - Roll Up,
- laminowanie: front – mat/tył-błysk,
- papier: 130 g/m3,
- druk cyfrowy lub offsetowy, 4+4,
- mapa w wersji elektronicznej: PDF zawierające pomniejszone rysunki w rozdzielczości umożliwiającej ich wydruk w dobrej jakości w formatach A4 i A3. oraz TIFF (bez kompresji – ewentualnie spakowane w archiwach ZIP lub RAR) zawierające rysunki w rozdzielczości umożliwiającej ich wydruk w dobrej jakości w oryginalnej wielkości, a także w CorelDRAW 11 [cdr] z zachowaniem warstw, atrybutów mapy,
- obszar objęty mapą: 5 powiatów: ełcki, olecki, gołdapski, suwalski, augustowski,
- wszystkie elementy mapy będą opracowane elektronicznie w układzie warstw:
  • podział administracyjny: wszystkie miejscowości z zachowaniem podziału administracyjnego wraz z granicami (przysiółki i dzielnice – osiedla, wsie, wsie gminne, miasta) , wyróżnienie 5 miejscowości: Miasto Ełk, Gmina Gołdap, Gmina Olecko, Miasto Augustów, Miasto Suwałki, nazwy miejscowości,
  • układ szos z numeracją odpowiadającą ciągom dróg krajowych i wojewódzkich, oraz pozostałe ciągi komunikacyjne: drogi powiatowe i gminne,
  • koleje,
  • zalesienie, sieć wodna (zbiorniki wodne, rzeki, jeziora, kanały), pasma górskie,
  • główne atrakcje turystyczne oraz umieszczenie na mapie: sieci oznakowanych szlaków turystycznych, sieć usług noclegowo – gastronomicznych, biur podróży, organizacji turystycznych, bazy turystycznej i okołoturystycznej, muzea, zabytki sakralne, zabytki techniki, inne zabytki architektury, parki, pomniki przyrody, lasy, latarnie,
  • umieszczenie na mapie wspólnych dla partnerów: Miasto Ełk, Gmina Gołdap, Gmina Olecko, Miasto Augustów, Miasto Suwałki produktów turystycznych opracowanych w ramach projektu z naniesieniem loga produktu i nazwy,
 
- opisy hydrografii,
- sygnatury do zatwierdzenia przez Zamawiającego,
- legenda według projektu Wykonawcy zatwierdzona przez Zamawiającego,
- legenda w j. polskim i angielskim,
- na mapie znajdzie się logo: Miasta Ełku, Gminy Olecko, Gminy Gołdap, Miasta Augustów oraz Miasta Suwałki, a także inne informacje określone w wytycznych dotyczących promocji projektów w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej,
 
Mapy zostaną przedstawione do akceptacji zamawiającemu w ciągu 10 dni od zakończenia ich realizacji. Zamawiający naniesie uwagi w ciągu 7 dni. Poprawki zostaną naniesione w ciągu 10 dni przez Wykonawcę. Ostateczną wersję map Zamawiający zatwierdzi w ciągu 10 dni od dnia naniesienia uwag.
 
3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również do:
  1. Przygotowania wzorów ankiet wykorzystywanych do badań i zatwierdzenia u Zamawiającego. Wzór ankiet musi być tak przygotowany, aby w konsekwencji umożliwił odpowiedź na cele stawiane badaniu,
  2. Uzyskania materiałów wejściowych do ekspertyzy we własnym zakresie. Koszty uzyskania tych materiałów uwzględnić należy w cenie ofertowej opracowania.
  3. Przygotowania i przekazania Zamawiającemu raportu z realizacji badań w 6 egz. w wersji drukowanej i elektronicznej. Przekazania Zamawiającemu wypełnionych ankiet zeskanowanych do wersji elektronicznej oraz w wersji drukowanej.
  4. Opracowania i przekazania Zamawiającemu dwóch sprawozdań bieżących kwartalnych w 6 egz. (do końca II i III kwartału) z realizacji zadania i zatwierdzenia u Zamawiającego.
  5. Przygotowania i przekazania opracowania (część tekstową oraz kartograficzną) w j. polskim w 6 egzemplarzach (wersja drukowana wraz z wersją elektroniczną).
  6. Przygotowania i przekazania Zamawiającemu prezentacji w formacie PowerPoint w 6 egz., prezentującej założenia, wyniki i wnioski,
  7. Stosowania się do wytycznych dotyczących promocji projektów w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej w szczególności przy opracowywaniu materiałów promocyjnych i informacyjnych,
  8. Zaprezentowania opracowania, omówienia treści, skomentowania wyników podczas publicznych spotkań i dyskusji zorganizowanych przez Zamawiającego w obszarze EGO SA w związku z wykonanym badaniem, na każdorazowy wniosek Zamawiającego, w terminie do 6 miesięcy od daty realizacji przedmiotu zamówienia,
  9. Bieżących konsultacji z Zamawiającym przebiegu realizacji zamówienia,
  10. Przekazania majątkowych praw autorskich z możliwością ich wykorzystywania do innych celów nie związanych z przedmiotem zamówienia.
II.1.4) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.5) Wspólny słownik zamówień
72316000-3 Usługi analizy danych
79311300-0 Usługi analizy ankiet
79311200-9 Usługi przeprowadzania badań ankietowych
71354000-4 Usługi sporządzania map
79810000-5 Usługi drukowania
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Ostateczny termin realizacji zamówienia - do dnia 30 września 2010 r.,
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
 
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 (Zał. Nr 2 do SIWZ).
Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.
 
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi się wykazać doświadczeniem w wykonaniu w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom, stanowiącym przedmiot zamówienia uważa się usługi polegające na wykonywaniu ekspertyz w zakresie turystyki, o wartości minimum 72 tys. zł (brutto) każda.
 
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
 
Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.
 
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 (Zał. Nr 2 do SIWZ).
Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.
 
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 (Zał. Nr 2 do SIWZ).
Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.
 
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 (Zał. Nr 2 do SIWZ).
Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.
 
III.4) INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CEOLU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
 
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 2 do SIWZ), należy przedłożyć:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców(zał. Nr 4 do SIWZ), oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
 
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (Zał. Nr 3 do SIWZ).
b)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
d)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
 
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
 
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
 
a) Oferta na wykonanie zamówienia (Zał. Nr 1 do SIWZ).
b) Parafowany projekt umowy (Zał. Nr 5 do SIWZ).
c) W przypadku korzystania z podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wypełnionego
(Zał. Nr 6 do SIWZ).
d) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
    III.7)Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy, co do terminów wymienionych w § 1 ust. 5 umowy (tj. termin zakończenia realizacji umowy) z powodu:
a) konieczność wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie.
b) Wydłużonego terminu postępowania przetargowego
 
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 14 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.4.16) informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/ programu ze środków Unii Europejskiej
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Platforma Współpracy – EGO SA” który otrzymał dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz z Budżetu Państwa w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej – oś piorytetowa I Nowoczesna Gospodarka, działanie 1.4 Promocja i współpraca.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia - tak
IV.4.18 ) Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych: w dniu 04.02.2010r. pod nr 32444-2010
04.02.2010r.
Z up. PREZYDENTA
Z-ca Prezydenta Miasta
Artur Urbański

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marek Szorc
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-02-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Szorc
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-02-04 13:12:12
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-02-04 15:21:10
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-02-22 09:02:02
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3307 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony