Wyniki zamówień publicznych
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Obsługa geodezyjna w roku 2010 na potrzeby gospodarki nieruchomościami w zakresie: podziały nieruchomości i wznowienia granic nieruchomości.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Obsługa geodezyjna w roku 2010 na potrzeby gospodarki nieruchomościami w zakresie: podziały nieruchomości i wznowienia granic nieruchomości.Szczegóły informacji
Obsługa geodezyjna w roku 2010 na potrzeby gospodarki nieruchomościami w zakresie: podziały nieruchomości i wznowienia granic nieruchomości.
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: Miasto Ełk
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: 7453 - 2010
Termin składania ofert / wniosków: 2010-01-25 09:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-01-25 10:00:00
Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 14 (sekretariat).
Ogłoszono dnia: 2010-01-12 przez Sebastian Szabroński
Treść:
Ełk, dnia 12. 01 .2010 r.
BZP- 341/02/2010
Obsługa geodezyjna w roku 2010 na potrzeby gospodarki nieruchomościami w zakresie: podziały nieruchomości i wznowienia granic nieruchomości.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa geodezyjna w roku 2010 na potrzeby gospodarki nieruchomościami w zakresie: podziały nieruchomości i wznowienia granic nieruchomości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
obsługa geodezyjna w 2010 roku na potrzeby gospodarki nieruchomościami w zakresie: podziały nieruchomości i wznowienia granic nieruchomości
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
70100000-2 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Wymagany termin wykonania całości zamówienia: 31.12.2010 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
-
Informacja na temat wadium:Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać warunki wynikające z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1. Prowadzą działalność w zakresie geodezji i kartografii.
2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: osoby posiadające stosowne uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii.
3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:
-
warunek określony w pkt. IX.1. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,
-
warunek określony w pkt. IX.2. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,
-
warunek określony w pkt. IX.3. SIWZ spełnia każdy z Wykonawców,
Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia określone w niniejszej Specyfikacji, na zasadzie „spełnia” / „nie spełnia”. Wykonawcy nie spełniający chociaż jednego z postawionych warunków zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ich oferty uznane za odrzucone.
Okoliczności wykluczające z udziału w postępowaniu określają przepisy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenie, dokumenty:
1. Dokumenty wymagane:
1.1. Oferta na wykonanie zamówienia (Zał. Nr 1).
1.2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Zał. Nr 2).
1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.4. oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
1.5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Zał. Nr 3); Do wykazu należy dołączyć oświadczenie, osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, iż posiadają stosowne uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
1.6. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii (wykonanych z oryginału) i potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty, za wyjątkiem oświadczeń, które należy składać w oryginale i pełnomocnictwa, które wymagane jest w formie oryginału bądź kopii poświadczonej przez notariusza.
2. Inne wymagane dokumenty:
2.1. Parafowany projekt umowy (Zał. Nr 4).
2.2.W przypadku korzystania z podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wypełnionego
(Zał. Nr 5).
3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej powinien złożyć dokumenty zgodnie z §4 ust. 1, 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
Zamawiający żąda, aby dokumenty sporządzone w języku obcym były składane
wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1)Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk
IV.3.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 14 (sekretariat).
IV.3.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.4 ) Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych: w dniu 12.01.2010 pod nr 7453 - 2010.
. .
Podpis
Z up. PREZYDENTA
Z-ca Prezydenta Miasta
Artur Urbański
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta w Ełku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Sebastian Szabroński |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2010-01-12 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Sebastian Szabroński |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2010-01-12 11:51:14 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2010-01-12 12:13:57 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2010-02-24 08:23:35 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3561 raz(y) |