ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wyniki zamówień publicznych

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Organizacja Forum Współpracy oraz pięciu seminariów w obszarze EGO SADrukuj informację Zamówienie publiczne: Organizacja Forum Współpracy oraz pięciu seminariów w obszarze EGO SA

Szczegóły informacji

Organizacja Forum Współpracy oraz pięciu seminariów w obszarze EGO SA

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Miasto Ełk

Finansowanie: Finansowanie łączne

Nr UZP: 448410-2009

Termin składania ofert / wniosków: 2010-01-19 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-01-19 10:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 14 (sekretariat).

Ogłoszono dnia: 2009-12-31 przez Marek Szorc

Treść:

 
BZP- 341/64/2009
 
Organizacja Forum Współpracy oraz pięciu seminariów w obszarze EGO SA
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja Forum Współpracy oraz pięciu seminariów w obszarze EGO SA
 
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi
 
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest organizacja spotkania i seminariów poświęconych realizacji projektu „Platforma Współpracy - EGO SA”, który dotyczy wypracowania trwałej platformy współpracy między Miastem Ełk, Gminą Gołdap, Gminą Olecko, Miastem Suwałki i Gminą Miastem Augustów na rzecz rozwoju gospodarczego Polski Północno – Wschodniej. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące spotkanie i seminaria:
A. Organizacja spotkania w Ełku
Temat spotkania: „Forum współpracy organizacji, przedsiębiorców, partnerów społecznych, gospodarczych, podmiotów turystycznych z terenu Polski Północno - Wschodniej w celu wymiany doświadczeń, wypracowania wspólnej oferty turystycznej i inwestycyjnej.”
Celem spotkania jest wypracowanie wspólnej oferty turystycznej oraz inwestycyjnej.
Obowiązki Wykonawcy:
1. Zorganizowanie jednodniowego spotkania – Forum współpracy dla 100 przedstawicieli różnych sektorów gospodarczych działających w obszarze EGO SA:
a) podmioty i instytucje ze sfery badawczej i gospodarczej,
b) uczelnie wyższe,
c) podmioty działające na rzecz rozwoju gospodarczego,
d) organizacje pozarządowe,
e) przedsiębiorcy,
f) samorządy lokalne.
2. Przygotowanie programu spotkania i zatwierdzenie u Zamawiającego.
3. Wypracowanie z uczestnikami spotkania materiałów, które zostaną wykorzystane do analiz i ekspertyz.
4. Przedstawienie przez każdego z uczestników oferty i obszarów do współpracy.
5. Przeprowadzenie wśród uczestników ankiety określające potrzeby oraz oczekiwania grupy docelowej.
6. Przeprowadzenie działań zachęcających do udziału w spotkaniach.
7. Rozesłanie zaproszeń na spotkanie na podstawie listy przekazanej przez Zamawiającego.
8. Zapewnienie obsługi administracyjno - biurowej spotkania.
9. Zapewnienie uczestnikom spotkania odpowiednich materiałów, które będą zawierać prezentacje informacji przedstawianych podczas spotkania i związane z nimi dokumenty uzupełniające.
10. Przygotowanie materiałów promujących spotkanie:
a) wszelkie materiały i produkty informacyjne wykonane zostaną po uprzednim zatwierdzeniu ich projektów przez Zamawiającego,
b) autorskie prawa majątkowe do opracowanych produktów informacyjnych i materiałów przygotowanych do przeprowadzenia spotkania zostaną przeniesione na Zamawiającego.
11. Materiały rozdawane uczestnikom spotkania i prezentowane podczas spotkania opatrzone będą w informację o dofinansowaniu ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz z Budżetu Państwa w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej.
12. Zapewnienie ośrodka do przeprowadzenia spotkania w Ełku lub w okolicy Ełku (do 10 km od miasta Ełku) w minimum 2-gwiazdkowym standardzie obsługi i zapewnienie:
a) sali spełniającej wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy wraz z niezbędnym wyposażeniem do prowadzenia spotkania,
b) sprzętu audiowizualnego, i sali z niezbędnym wyposażeniem (laptop, rzutnik, dostęp do Internetu, flipchart, ekran, nagłośnienie),
c) przerw kawowych (kawa, herbata, zimne napoje, ciastka itp.) przed spotkaniem i podczas przerw (min. dwa podania podczas spotkania) oraz serwisu konferencyjnego (butelkowana woda mineralna w salach spotkań podczas spotkań),
d) obiadu (zupa, drugie danie z zestawem surówek, napój, deser),
e) warunków do udziału w spotkaniu osób niepełnosprawnych, w przypadku zgłoszenia się do udziału w szkoleniu takich osób.
13. Zatrudnienie 3 ekspertów (moderatorów), posiadających odpowiednie kompetencje do przeprowadzenia spotkania.
14. Przedstawienie sprawozdania okresowego – do 10 dni po zakończeniu spotkania, które będzie zawierać:
a) informację nt. przebiegu spotkania, frekwencji uczestników, oceny spotkania przez uczestników, pojawiających się problemów i sposobów ich rozwiązywania, proponowanych zmian w działaniach na przyszłość,
b) oryginały list obecności, ankiet oceniających,
c) sprawozdanie – specyfikację poniesionych kosztów.
Termin: luty 2010 r.
B. Organizacja seminarium w Augustowie.
Temat seminarium: „Uwarunkowania i kierunki rozwoju turystyki w Polsce Północno – Wschodniej”.
Celem seminarium jest przedstawienie spojrzenia ekspertów zewnętrznych na możliwości rozwoju turystyki w obszarze Polski Północno – Wschodniej.
 
Obowiązki Wykonawcy:
1. Zorganizowanie jednodniowego seminarium dla 70 uczestników (560 osobogodz.), z obszaru EGO SA:
a) podmioty i instytucje ze sfery badawczej i gospodarczej,
b) uczelnie wyższe,
c) podmioty działające na rzecz rozwoju gospodarczego,
d) organizacje pozarządowe,
e) przedsiębiorcy,
f) samorządy lokalne.
2. Zorganizowanie części teoretycznej – 3 godz. oraz części warsztatowej - 5 godz.
3. Przygotowanie programu spotkania i zatwierdzenie u Zamawiającego.
4. Wypracowanie podczas seminarium celi strategicznych oraz operacyjnych, które mogłyby doprowadzić do rozwoju turystyki oraz podniesienia poziomu społeczno – gospodarczego w Polsce Północno – Wschodniej.
5. Przeprowadzona wśród uczestników ankiety, która określi potrzeby oraz cele grupy docelowe.
6. Przeprowadzenie działań zachęcających do udziału w seminarium.
7. Rozesłanie zaproszeń na seminarium na podstawie listy przekazanej przez Zamawiającego.
8. Zapewnienie obsługi administracyjno – biurowej seminarium.
9. Zapewnienie uczestnikom odpowiednich materiałów, które będą zawierać prezentacje informacji przedstawianych podczas seminarium i związane z nimi dokumenty uzupełniające.
10. Przygotowanie materiałów promujących seminarium:
a) wszelkie materiały i produkty informacyjne wykonane zostaną po uprzednim zatwierdzeniu ich projektów przez Zamawiającego,
b) autorskie prawa majątkowe do opracowanych produktów informacyjnych
i materiałów przygotowanych do przeprowadzenia spotkania zostaną przeniesione na Zamawiającego.
11. Materiały rozdawane uczestnikom seminarium i prezentowane podczas seminarium opatrzone będą w informację o dofinansowaniu ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz z Budżetu Państwa w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej.
12. Zapewnienie ośrodka do przeprowadzenia seminarium w Augustowie lub w okolicy Augustowa (do 10 km od miasta Augustowa) w minimum 2-gwiazdkowym standardzie obsługi i zapewnienie:
a) sali spełniającej wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy wraz z niezbędnym wyposażeniem do prowadzenia seminarium, z możliwością prowadzenia części spotkania teoretycznej i części praktycznych równolegle w 4 grupach warsztatowych po 17 - 25 osób,
b) sprzętu audiowizualnego i sali z niezbędnym wyposażeniem (laptop, rzutnik, dostęp do Internetu, flipchart, ekran, nagłośnienie),
c) przerw kawowych (kawa, herbata, zimne napoje, ciastka itp.) przed seminarium i podczas przerw (min. dwa podania podczas seminarium) oraz serwisu konferencyjnego (butelkowana woda mineralna w salach),
d) obiadu (zupa, drugie danie z zestawem surówek, napój, deser),
e) warunków do udziału w seminarium osób niepełnosprawnych, w przypadku zgłoszenia się do udziału w szkoleniu takich osób.
13. Zatrudnienie 3 ekspertów (moderatorów), posiadających odpowiednie kompetencje do przeprowadzenia seminarium.
14. Przedstawienie sprawozdania okresowego – do 10 dni po zakończeniu seminarium, które będzie zawierać:
a) informację nt. przebiegu seminarium, frekwencji uczestników, oceny spotkania przez uczestników, pojawiających się problemów i sposobów ich rozwiązywania, proponowanych zmian w działaniach na przyszłość,
b) oryginały list obecności, ankiet oceniających,
c) sprawozdanie – specyfikację poniesionych kosztów.
Termin: luty 2010 r.
C. Organizacja seminarium w Ełku.
Temat seminarium: „Możliwości tworzenia wspólnych produktów turystycznych i ich promocja, wspólna oferta turystyczna”.
Celem seminarium jest stworzenie analizy SWOT dla tworzenia wspólnych produktów turystycznych i ich promocja, wspólna oferta turystyczna obszaru EGO SA.
 
Obowiązki Wykonawcy:
1. Zorganizowanie jednodniowego seminarium dla 70 uczestników (560 osobogodz.), z obszaru EGO SA:
a) podmioty i instytucje ze sfery badawczej i gospodarczej,
b) uczelnie wyższe,
c) podmioty działające na rzecz rozwoju gospodarczego,
d) organizacje pozarządowe,
e) przedsiębiorcy,
f) samorządy lokalne.
2. Zorganizowanie części teoretycznej – 3 godz. oraz części warsztatowej - 5 godz.
3. Przygotowanie programu spotkania i zatwierdzenie u Zamawiającego.
4. Przeprowadzenie podczas seminarium analizy SWOT i określenie słabych i mocnych stron szans i zagrożeń.
5. Wypracowanie z uczestnikami materiałów, które zostaną wykorzystane do analiz i ekspertyz.
6. Przeprowadzenie działań zachęcających do udziału w seminarium.
7. Rozesłanie zaproszeń na seminarium na podstawie listy przekazanej przez Zamawiającego.
8. Zapewnienie obsługi administracyjno – biurowej seminarium.
9. Zapewnienie uczestnikom odpowiednich materiałów, które będą zawierać prezentacje informacji przedstawianych podczas seminarium i związane z nimi dokumenty uzupełniające.
10. Przygotowanie materiałów promujących seminarium:
a) wszelkie materiały i produkty informacyjne wykonane zostaną po uprzednim zatwierdzeniu ich projektów przez Zamawiającego,
b) autorskie prawa majątkowe do opracowanych produktów informacyjnych i materiałów przygotowanych do przeprowadzenia spotkania zostaną przeniesione na Zamawiającego.
11. Materiały rozdawane uczestnikom seminarium i prezentowane podczas seminarium opatrzone będą w informację o dofinansowaniu ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz z Budżetu Państwa w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej.
12. Zapewnienie ośrodka do przeprowadzenia seminarium w Ełku lub w okolicy Ełku (do 10 km od miasta Ełku) w minimum 2-gwiazdkowym standardzie obsługi i zapewnienie:
a) sali spełniającej wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy wraz z niezbędnym wyposażeniem do prowadzenia seminarium, z możliwością prowadzenia części spotkania teoretycznej i części praktycznych równolegle w 4 grupach warsztatowych po 17 - 25 osób,
b) sprzętu audiowizualnego i sali z niezbędnym wyposażeniem (laptop, rzutnik, dostęp do Internetu, flipchart, ekran, nagłośnienie),
c) przerw kawowych (kawa, herbata, zimne napoje, ciastka itp.) przed seminarium i podczas przerw (min. dwa podania podczas seminarium) oraz serwisu konferencyjnego (butelkowana woda mineralna w salach),
obiadu (zupa, drugie danie z zestawem surówek, napój, deser),
d) warunków do udziału w seminarium osób niepełnosprawnych, w przypadku zgłoszenia się do udziału w szkoleniu takich osób

13. Zatrudnienie 3 ekspertów (moderatorów), posiadających odpowiednie kompetencje do przeprowadzenia seminarium.
14. Przedstawienie sprawozdania okresowego – do 10 dni po zakończeniu seminarium, które będzie zawierać:
a) informację nt. przebiegu seminarium, frekwencji uczestników, oceny spotkania przez uczestników, pojawiających się problemów i sposobów ich rozwiązywania, proponowanych zmian w działaniach na przyszłość,
b) oryginały list obecności, ankiet oceniających,
c) sprawozdanie – specyfikację poniesionych kosztów.
Termin: marzec 2010 r.
D. Organizacja seminarium w Olecku.
Temat seminarium: „Analiza przewag konkurencyjnych Polski Północno – Wschodniej”.
Celem seminarium jest określenie głównych problemów związanych z rozwojem Polski Północno – Wschodniej.
Obowiązki Wykonawcy:
1. Zorganizowanie jednodniowego seminarium dla 70 uczestników (560 osobogodz.), z obszaru EGO SA:
a) podmioty i instytucje ze sfery badawczej i gospodarczej,
b) uczelnie wyższe,
c) podmioty działające na rzecz rozwoju gospodarczego,
d) organizacje pozarządowe,
e) przedsiębiorcy,
f) samorządy lokalne.
2. Zorganizowanie części teoretycznej – 4 godz. oraz części warsztatowej - 4 godz.
3. Przygotowanie programu spotkania i zatwierdzenie u Zamawiającego.
4. Wypełnienie przez każdego z uczestników seminarium ankiety z wypracowanymi problemami i pogrupowanie ich według skali ważności.
5. Wypracowanie z uczestnikami materiałów, które zostaną wykorzystane do analiz i ekspertyz.
6. Przeprowadzenie działań zachęcających do udziału w seminarium.
7. Rozesłanie zaproszeń na seminarium na podstawie listy przekazanej przez Zamawiającego.
8. Zapewnienie obsługi administracyjno – biurowej seminarium.
9. Zapewnienie uczestnikom odpowiednich materiałów, które będą zawierać prezentacje informacji przedstawianych podczas seminarium i związane z nimi dokumenty uzupełniające.
10. Przygotowanie materiałów promujących seminarium:
a) wszelkie materiały i produkty informacyjne wykonane zostaną po uprzednim zatwierdzeniu ich projektów przez Zamawiającego,
b) autorskie prawa majątkowe do opracowanych produktów informacyjnych i materiałów przygotowanych do przeprowadzenia spotkania zostaną przeniesione na Zamawiającego.
11. Materiały rozdawane uczestnikom seminarium i prezentowane podczas seminarium opatrzone będą w informację o dofinansowaniu ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz z Budżetu Państwa w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej.
12. Zapewnienie ośrodka do przeprowadzenia seminarium w Olecku lub w okolicy Olecka (do 10 km od miasta Olecko) w minimum 2-gwiazdkowym standardzie obsługi i zapewnienie:
a) sali spełniającej wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy wraz z niezbędnym wyposażeniem do prowadzenia seminarium, z możliwością prowadzenia części spotkania teoretycznej i części praktycznych równolegle w 4 grupach warsztatowych po 17 - 25 osób,
b) sprzętu audiowizualnego i sali z niezbędnym wyposażeniem (laptop, rzutnik, dostęp do Internetu, flipchart, ekran, nagłośnienie),
c) przerw kawowych (kawa, herbata, zimne napoje, ciastka itp.) przed seminarium i podczas przerw (min. dwa podania podczas seminarium) oraz serwisu konferencyjnego (butelkowana woda mineralna w salach),
d) obiadu (zupa, drugie danie z zestawem surówek, napój, deser),
e) warunków do udziału w seminarium osób niepełnosprawnych, w przypadku zgłoszenia się do udziału w szkoleniu takich osób.
13. Zatrudnienie 3 ekspertów (moderatorów), posiadających odpowiednie kompetencje do przeprowadzenia seminarium.
14. Przedstawienie sprawozdania okresowego – do 10 dni po zakończeniu seminarium, które będzie zawierać:
a) informację nt. przebiegu seminarium, frekwencji uczestników, oceny spotkania przez uczestników, pojawiających się problemów i sposobów ich rozwiązywania, proponowanych zmian w działaniach na przyszłość,
b) oryginały list obecności, ankiet oceniających.
Termin: marzec 2010 r.
E. Organizacja seminarium w Gołdapi
Temat seminarium: „Kreowanie wizerunku obszaru EGO SA. Możliwości działania na rzecz kształtowania jakości produktu turystycznego”.
Celem seminarium jest wskazanie kluczowych obszarów, w których może być budowana przewaga konkurencyjna obszaru EGO SA w oparciu o produkty turystyczne i wizerunek.
Obowiązki Wykonawcy:
1. Zorganizowanie jednodniowego seminarium dla 70 uczestników (560 osobogodz.), z obszaru EGO SA:
a) podmioty i instytucje ze sfery badawczej i gospodarczej,
b) uczelnie wyższe,
c) podmioty działające na rzecz rozwoju gospodarczego,
d) organizacje pozarządowe,
e) przedsiębiorcy,
f) samorządy lokalne.
2. Przeprowadzenie seminarium w formie wykładów oraz prezentacji a także panelu dyskusyjnego.
3. Przygotowanie programu spotkania i zatwierdzenie u Zamawiającego.
4. Wypełnienie przez każdego z uczestników seminarium ankiety na temat możliwości rozwoju wspólnych produktów turystycznych w obszarze EGO SA.
5. Wypracowanie przez uczestników materiałów, które zostaną wykorzystane do analiz i ekspertyz.
6. Przeprowadzenie działań zachęcających do udziału w seminarium.
7. Rozesłanie zaproszeń na seminarium na podstawie listy przekazanej przez Zamawiającego.
8. Zapewnienie obsługi administracyjno – biurowej seminarium.
9. Zapewnienie uczestnikom odpowiednich materiałów, które będą zawierać prezentacje informacji przedstawianych podczas seminarium i związane z nimi dokumenty uzupełniające.
10. Przygotowanie materiałów promujących seminarium.
a) wszelkie materiały i produkty informacyjne wykonane zostaną po uprzednim zatwierdzeniu ich projektów przez Zamawiającego,
b) autorskie prawa majątkowe do opracowanych produktów informacyjnych i materiałów przygotowanych do przeprowadzenia spotkania zostaną przeniesione na Zamawiającego.
11. Materiały rozdawane uczestnikom seminarium i prezentowane podczas seminarium opatrzone będą w informację o dofinansowaniu ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz z Budżetu Państwa w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej.
12. Zapewnienie ośrodka do przeprowadzenia seminarium w Gołdapi lub w okolicy Gołdapi (do 10 km od miasta Gołdap) w minimum 2-gwiazdkowym standardzie obsługi i zapewnienie:
a) sali spełniającej wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy wraz z niezbędnym wyposażeniem do prowadzenia seminarium, z możliwością prowadzenia części spotkania teoretycznej i części praktycznych równolegle w 4 grupach warsztatowych po 17 - 25 osób,
b) sprzętu audiowizualnego i sali z niezbędnym wyposażeniem (laptop, rzutnik, dostęp do Internetu, flipchart, ekran, nagłośnienie),
c) przerw kawowych (kawa, herbata, zimne napoje, ciastka itp.) przed seminarium i podczas przerw (min. dwa podania podczas seminarium) oraz serwisu konferencyjnego (butelkowana woda mineralna w salach),
d) obiadu (zupa, drugie danie z zestawem surówek, napój, deser),
e) warunków do udziału w seminarium osób niepełnosprawnych, w przypadku zgłoszenia się do udziału w szkoleniu takich osób.
13. Zatrudnienie 3 ekspertów (moderatorów), posiadających odpowiednie kompetencje do przeprowadzenia seminarium.
14. Przedstawienie sprawozdania okresowego – do 10 dni po zakończeniu seminarium, które będzie zawierać:
a) informację nt. przebiegu seminarium, frekwencji uczestników, oceny spotkania przez uczestników, pojawiających się problemów i sposobów ich rozwiązywania, proponowanych zmian w działaniach na przyszłość,
b) oryginały list obecności, ankiet oceniających.
Termin: kwiecień 2010 r.
F. Organizacja seminarium w Suwałkach
Temat seminarium: „Partnerstwo jako wyzwanie dla rozwoju lokalnego. Porozumienie na rzecz rozwoju.”
Celem seminarium jest pokazanie procesu budowania partnerstwa, realizację działań w partnerstwie, zawieranie umów partnerskich.
Obowiązki Wykonawcy:
1. Wypracowanie podczas seminarium „Porozumienia Partnerstwa na rzecz rozwoju obszaru EGO SA”,
2. Zorganizowanie jednodniowego seminarium dla 70 uczestników (560 osobogodz.), z obszaru EGO SA:
podmioty i instytucje ze sfery badawczej i gospodarczej,
a) podmioty i instytucje ze sfery badawczej i gospodarczej,
b) uczelnie wyższe,
c) podmioty działające na rzecz rozwoju gospodarczego,
d) organizacje pozarządowe,
e) przedsiębiorcy,
f) samorządy lokalne.
3. Zorganizowanie części wykładowej – 3 godz. oraz części warsztatowej - 5 godz.
4. Przygotowanie programu spotkania i zatwierdzenie u Zamawiającego.
5. Wypracowanie przez uczestników materiałów, które zostaną wykorzystane do analiz i ekspertyz.
6. Przeprowadzenie działań zachęcających do udziału w seminarium.
7. Rozesłanie zaproszeń na seminarium na podstawie listy przekazanej przez Zamawiającego.
8. Zapewnienie obsługi administracyjno – biurowej seminarium.
9. Zapewnienie uczestnikom odpowiednich materiałów, które będą zawierać prezentacje informacji przedstawianych podczas seminarium i związane z nimi dokumenty uzupełniające.
10. Przygotowanie materiałów promujących seminarium:
a) wszelkie materiały i produkty informacyjne wykonane zostaną po uprzednim zatwierdzeniu ich projektów przez Zamawiającego,
b) autorskie prawa majątkowe do opracowanych produktów informacyjnych i materiałów przygotowanych do przeprowadzenia spotkania zostaną przeniesione na Zamawiającego.
11. Materiały rozdawane uczestnikom seminarium i prezentowane podczas seminarium opatrzone będą w informację o dofinansowaniu ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz z Budżetu Państwa w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej.
12. Zapewnienie ośrodka do przeprowadzenia seminarium w Suwałkach lub w okolicy Suwałk (do 10 km od miasta Suwałki) w minimum 2-gwiazdkowym standardzie obsługi i zapewnienie:
a) sali spełniającej wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy wraz z niezbędnym wyposażeniem do prowadzenia seminarium, z możliwością prowadzenia części spotkania teoretycznej i części praktycznych równolegle w 4 grupach warsztatowych po 17 - 25 osób,
b) sprzętu audiowizualnego i sali z niezbędnym wyposażeniem (laptop, rzutnik, dostęp do Internetu, flipchart, ekran, nagłośnienie),
c) przerw kawowych (kawa, herbata, zimne napoje, ciastka itp.) przed seminarium i podczas przerw (min. dwa podania podczas seminarium) oraz serwisu konferencyjnego (butelkowana woda mineralna w salach),
d) obiadu (zupa, drugie danie z zestawem surówek, napój, deser),
e) warunków do udziału w seminarium osób niepełnosprawnych, w przypadku zgłoszenia się do udziału w szkoleniu takich osób.
13. Zatrudnienie 3 ekspertów (moderatorów), posiadających odpowiednie kompetencje do przeprowadzenia seminarium.
14. Przedstawienie sprawozdania, które będzie jednocześnie sprawozdaniem końcowym i powinno zawierać:
a) informację nt. przebiegu seminarium, frekwencji uczestników, oceny spotkania przez uczestników, pojawiających się problemów i sposobów ich rozwiązywania, proponowanych zmian w działaniach na przyszłość,
b) oryginały list obecności, ankiet oceniających,
c) dodatkowo podsumowanie działań przeprowadzonych w czasie realizacji umowy.
15. Zamawiający zaakceptuje lub zgłosi uwagi do przedstawionego sprawozdania w terminie 7 dni od dnia otrzymania sprawozdania. Ostateczną wersję sprawozdania Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w terminie 5 dni od otrzymania uwag (forma przedstawienia – wersja elektroniczna i podpisana wersja papierowa, akceptacja – forma pisemna).
16. Jeśli po dokonaniu poprawek dokumenty nadal będą zawierały błędy uniemożliwiające ich akceptację Zamawiający poinformuje o tym Wykonawcę oraz ma prawo odmówić przyjęcia prac, które nie zostały wykonane prawidłowo lub których prawidłowego wykonania Wykonawca nie wykazał w przedstawionych dokumentach.
Termin: maj 2010
2. Kody określone dla przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień
55120000-7 Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
79951000-5 Usługi w zakresie organizowania seminariów
70220000-9 Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Ostateczny termin realizacji zamówienia - do dnia 30 czerwca 2010 r.
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
  • Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
 
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać warunki wynikające z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
 
1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: posiadają udokumentowane doświadczenie z wykonania w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie), co najmniej 3 spotkań lub seminari, a każda z tych usług miała wartość co najmniej 20 000 złotych, oraz uczestniczyło w niej co najmniej 15 osób (z wyłączeniem personelu Wykonawcy, jego podwykonawców oraz innych osób, którymi się posługiwał w wykonaniu usługi),
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: posiadają wolne środki w wysokości min. 50 000 PLN lub zdolność kredytową zapewniającą zaciągnięcie kredytu w wymaganej powyżej wysokości lub posiadają kredyt obrotowy do wysokości min. 50 000 PLN;
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
 
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:
  • warunek określony w pkt. IX.1. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,
  • warunek określony w pkt. IX.2. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,
  • warunek określony w pkt. IX.3. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,
  • warunek określony w pkt. IX.4. SIWZ spełnia każdy z Wykonawców,
 
Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia określone w niniejszej Specyfikacji, na zasadzie „spełnia” / „nie spełnia”. Wykonawcy nie spełniający chociaż jednego z postawionych warunków zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ich oferty uznane za odrzucone.
    Okoliczności wykluczające z udziału w postępowaniu określają przepisy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy
Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenie, dokumenty:
 
1. Dokumenty wymagane:
1.1. Oferta na wykonanie zamówienia (Zał. Nr 1).
 
1.2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Zał. Nr 2).
 
1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
 
1.4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.
 
1.5. Wykaz usług zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat zgodnie z warunkami określonymi w opisie warunków udziału w postępowaniu pkt IX ppkt 2 (Zał. Nr 3), z załączonymi referencjami lub kopii opłaconych faktur, bądź innymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie wskazanych usług, a także wskazujących ich wartość i termin realizacji .oraz inne wymagane w SIWZ cechy.
 
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
 
1.6. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
 
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii (wykonanych z oryginału) i potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty, za wyjątkiem oświadczeń, które należy składać w oryginale i pełnomocnictwa, które wymagane jest w formie oryginału bądź kopii poświadczonej przez notariusza.
 
2. Inne wymagane dokumenty:
2.1. Parafowany projekt umowy (Zał. Nr 4).
2.2.W przypadku korzystania z podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wypełnionego
(Zał. Nr 5).
 
3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej powinien złożyć dokumenty zgodnie z §2 ust. 1, 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
Zamawiający żąda, aby dokumenty sporządzone w języku obcym były składane
wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę.
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1)Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk
IV.3.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01..2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 14 (sekretariat).
IV.3.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.4) Inne informacje:1. „Organizacja Forum Współpracy oraz pięciu seminariów w obszarze EGO SA” realizowana jest w ramach projektu „Platforma Współpracy – EGO SA” który otrzymał dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz z Budżetu Państwa w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej - oś piorytetowa I Nowaczesna Gospodarka, działanie 1.4 Promocja i współpraca.
IV.3.5 ) Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych: w dniu 31.12.2009r.  pod nr 448410 .
 
Prezydent Miasta
Tomasz Andrukiewicz
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
Ełk, 06.01. 2010r.

Urząd Miasta w Ełku
Nr sprawy BZP-341/64/2009

Dotyczy przetargu nieograniczonego pn.:Organizacja Forum Współpracy oraz pięciu seminariów w obszarze EGO SA.

Miasto Ełk działając w trybie art. 12a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. Z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z póź. zm.) zamieszcza informację o zmianie ogłoszenia o zamówieniu tj.


1). SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM pkt. III. 2) WARUNKI UDZIAŁU. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Dodano ppkt 1.7 w brzmieniu:
Informację z banku lub kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek że wykonawca posiada wolne środki finansowe w wysokości min. 50 000 PLN lub zdolność kredytową zapewniającą zaciągnięcie kredytu w wymaganej powyżej wysokości lub posiadają kredyt obrotowy do wysokości min. 50 000 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunku o którym mowa w pkt IX ppkt 3 SIWZ polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów wymaga się przedłożenia informacji dotyczącej tych podmiotów z banku lub kasy oszczędnościowo kredytowej, że posiada wolne środki finansowe w wysokości min. 50 000 PLN lub zdolność kredytową zapewniającą zaciągnięcie kredytu w wymaganej powyżej wysokości lub posiadają kredyt obrotowy do wysokości min. 50 000 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

2). SEKCJA IV: PROCEDURA
Zamawiający w wyżej wymienionej sekcji zmienia wyznaczony termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert, z dnia:

11.01.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 14 (sekretariat),

na dzień:

15.01.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 14 (sekretariat).
Zastępca Prezydenta
Miasta
Włodzimierz Szelążka
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marek Szorc
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-12-31
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Szorc
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-12-31 12:09:24
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-12-31 13:15:57
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-02-04 12:19:49
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4357 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony