ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne archiwalne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Projekt przebudowy ulicy 11-go Listopada oraz ulicy Kajki w EłkuDrukuj informację Zamówienie publiczne: Projekt przebudowy ulicy 11-go Listopada oraz ulicy Kajki w Ełku

Szczegóły informacji

Projekt przebudowy ulicy 11-go Listopada oraz ulicy Kajki w Ełku

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Miasto Ełk

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 165549 - 2009

Termin składania ofert / wniosków: 2009-10-09 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2009-10-09 10:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 14 (sekretariat).

Ogłoszono dnia: 2009-09-29 przez Sebastian Szabroński

Treść:

Ełk, dnia 29.09.2009 r.

BZP- 341/54/2009

Projekt przebudowy ulicy 11-go Listopada oraz ulicy Kajki w Ełku

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Projekt przebudowy ulicy 11-go Listopada oraz ulicy Kajki w Ełku

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy ulic znajdujących się na terenie miasta Ełk, będących w zarządzie GDDKiA O/ Olsztyn w ciągach dróg krajowych Nr 16 (ul. 11- Listopada) i Nr 65 (ulica Kajki).

Zakres planowanej przebudowy przedstawiono w załączniku graficznym (załącznik nr 1 ) – łącznie 1,5 km dróg z uwzględnieniem korekty geometriiistniejącego skrzyżowania u zbiegu ulic Wojska Polskiego, Sikorskiego, Kajki i 11-go Listopada. Na obszar ulicy 11-go Listopada i ul. Kajki obowiązuje MPZP „Kajki”.

Drogi należy zaprojektować uwzględniając następujące warunki:

- szerokość jezdni – 7,0 m, kategoria drogi K-4

- obustronne chodniki

- ścieżka rowerowa w ulicy Kajki z włączeniem ścieżki do ul. Tuwima a następnie 11-go Listopada w kierunki obwodnicy

- wykonanie lewoskrętu oraz prawo skrętu z ul. 11-go Listopada do ul. ul. Tuwima

- wykonanie sygnalizacji świetlnej z ewentualnym wydzieleniem lewoskrętu i prawo skrętu z ul. Kajki w ul. Tuwima i z uwzględnieniem podłączenia ulicy Grodzieńskiej.

- wykonanie odwodnienia jezdni (do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej)

- wykonanie przebudowy istniejących urządzeń podziemnych kolidujących z projektowaną przebudową (sieci energetyczne, telekomunikacyjne, gazowe, wod-kan itp.)

W ramach opracowania projektant zobowiązany jest przygotować materiały do uzyskania decyzji i uzgodnień niezbędnych do pozwolenia na budowę w tym m.in.:

- decyzji środowiskowej

- decyzji lokalizacyjnej w obszarze skrzyżowania ul. Wojska Polskiego – Sikorskiego – Kajki - 11-go Listopada.

Wykaz opracowań

- Mapa do celów projektowych

- Wnioski do uzyskania wymaganych decyzji

- Projekt zagospodarowania terenu

- Projekt drogowy

- Projekt oświetlenia ulicznego

- Projekt odwodnienia dróg do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej

- Projekt przebudowy urządzeń podziemnych kolidujących z projektowaną jezdnią

- Projekt zieleni

- Projekt stałej organizacji ruchu

- Specyfikacje Techniczne Wykonania i odbioru Robót

- Przedmiary robót

- Kosztorys inwestorski

- Zbiorcze Zestawienie Kosztów Realizacji Inwestycji

Każdą z ulic projektant zobowiązany jest objąć oddzielnym opracowaniem tj. oddzielny projekt przebudowy ulicy 11-go Listopada z przebudową ronda oraz oddzielny projekt przebudowy ul. Kajki.

Dokumentację należy dostarczyć w ilości po 6 egz. każdego opracowania (pkt. 3-9), pozostałe opracowania (pkt. 10-13) w 3 egz.

Całość opracowania należy dostarczyć również w wersji elektronicznej.

Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wypełnić Tabelę zbiorczą cen stanowiącą załącznik do projektu umowy, w której ujęte będą elementy wchodzące w zakres opracowania.

Gwarancja - 24 miesiące od daty odbioru końcowego

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

71320000-7

 

Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

 

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Termin wykonania zamówienia: 24 grudnia 2009 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium:Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać warunki wynikające z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.) oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:

1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia usług projektowych,

2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia:

2.1 mają do dyspozycji lub będą dysponowali odpowiednio wykwalifikowanym personelem legitymującym się uprawnieniami do projektowania w branży:

a) drogowej

b) sanitarnej w tym gazowej

c) elektrycznej

d) teletechnicznej

2.2 posiadają udokumentowane doświadczenie z wykonania w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie), co najmniej jednego projektu odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. projektu dróg publicznych w obszarze zwartej zabudowy miejskiej o wartości co najmniej 200 000 PLN.

3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielone zamówienie.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:

  • warunek określony w pkt. IX.1. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,

  • warunek określony w pkt. IX.4. SIWZ spełnia każdy z Wykonawców,

  • warunek określony w pkt. IX.2. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,

  • warunek określony w pkt. IX.3. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.

Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia określone w niniejszej Specyfikacji, na zasadzie „spełnia” / „nie spełnia”. Wykonawcy nie spełniający chociaż jednego z postawionych warunków zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ich oferty uznane za odrzucone.

Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:

  • wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych,

  • wykonawców, którzy nie wyrazili zgody na przedłużony okres związania z ofertą.

Zamawiający odrzuca ofertę, która:

  • jest niezgodna z ustawą,

  • jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych,

  • jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,

  • zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,

  • została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert,

  • zawiera błędy w obliczeniu ceny,

  • wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawo zamówień publicznych,

  • jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:

1. Dokumenty wymagane:

1.1. Oferta na wykonanie zamówienia Zał. Nr 2.

1.2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zał. Nr 3.

1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

1.4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.

1.5. Wykaz osób (Zał. Nr 4), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca do realizacji zamówienia, zgodnie z warunkami określonymi w opisie warunków udziału w postępowaniu pkt IX ppkt 2.1, wraz z kopiami stosownych uprawnień.

1.6. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób niezbędnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 1.5, wykonawca wskazał, że będzie dysponował osobami.

1.7..Wykaz robót zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie), zgodnie z warunkami określonymi w opisie warunków udziału w postępowaniu pkt IX ppkt 2.2 (Zał. Nr 7), z załączonymi referencjami bądź innymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie wskazanych robót, a także wskazujące ich termin realizacji oraz inne wymagane w SIWZ cechy.

2. Inne wymagane dokumenty:

2.1. Parafowany projekt umowy oraz wypełniony i parafowany załącznik nr 1 do umowy (Tabela zbiorcza cen) Zał. Nr 5.

2.3. W przypadku korzystania z podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wypełnionego załącznika wyszczególniającego jakie prace wykonywać będą podwykonawcy - Zał. Nr 6.

3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej

3.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1)Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk

IV.3.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 14 (sekretariat).

IV.3.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.4) Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych: w dniu 29.09.2009


pod nr 165549 - 2009.

                                                                                            podpis

Z up. PREZYDENTA

Z-ca Prezydenta

Artur Urbański

Załączniki

Aby uzyskać dostęp do listy załączników niejawnych, należy wypełnić i przesłać poniższy formularz

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sebastian Szabrońśki
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-09-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sebastian Szabroński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-09-29 12:56:06
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-09-29 13:28:00
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-10-19 08:45:23
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5126 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony