ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne archiwalne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Projekt budowy łącznicy ulicy Norwida i ulicy Dąbrowskiego w Ełku Drukuj informację Zamówienie publiczne: Projekt budowy łącznicy ulicy Norwida i ulicy Dąbrowskiego w Ełku

Szczegóły informacji

Projekt budowy łącznicy ulicy Norwida i ulicy Dąbrowskiego w Ełku

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Miasto Ełk

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 82282 - 2009

Termin składania ofert / wniosków: 2009-04-21 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2009-04-21 11:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 14 (sekretariat).

Ogłoszono dnia: 2009-03-30 przez Sebastian Szabroński

Treść:

BZP- 341/16/2009

Projekt budowy łącznicy ulicy Norwida i ulicy Dąbrowskiego w Ełku


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Projekt budowy łącznicy ulicy Norwida i ulicy Dąbrowskiego w Ełku

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi..

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowy łącznicy ulicy Norwida i ulicy Dąbrowskiego na odcinku od ulicy Matejki, wzdłuż torów kolejowych, do ulicy Mickiewicza. Orientacyjny zakres projektu przedstawia Plan Sytuacyjny.

Na całej długości opracowania należy zaprojektować jedną jezdnię o zróżnicowanej szerokości 7,0÷10,0 m, most na rzece Ełk, most dla ruchu pieszo- rowerowego, budowę lub przebudowę następujących skrzyżowań:

  1. skrzyżowanie z ulicą Matejki z wykorzystaniem opracowania będącego w posiadaniu
    Inwestora z rozważeniem zasadności budowy sygnalizacji świetlnej.

  2. skrzyżowanie z ulicą Cmentarną łącznie z modernizacją istniejącego przejazdu PKP, budową sygnalizacji świetlnej zsynchronizowanej z przejazdem kolejowym znajdującym się w obrębie skrzyżowania. Przebudowę przejazdu kolejowego należy zaprojektować zgodnie z warunkami technicznymi określonymi przez PKP S.A.

  3. skrzyżowanie w obrębie targowiska miejskiego (zgodnie z MPZP „Ełk- Norwida”- nie uwzględnione w koncepcji),

  4. skrzyżowanie z ulicą Kościuszki z zastosowaniem sygnalizacji świetlnej,

  5. skrzyżowanie z ulicą Armii Krajowej z przebudową geometrii z sygnalizacją świetlną,
    uwzględniające podłączenie komunikacyjne dworca PKP i PKS,

  6. skrzyżowanie z ulicą Mickiewicza (z sygnalizacją świetlną) uwzględniające
    podłączenie komunikacyjne terenów przeznaczonych pod przyszły dworzec PKS.

W obszarze objętym projektowaniem występuje uzbrojenie podziemne wymagające przebudowy w tym m.in.: kanał ciepłowniczy w rejonie ulicy Cmentarnej, sieć wodociągowa i kanalizacji sanitarnej- (do przebudowy zgodnie z warunkami technicznymi PWiK z dnia 09.01.2009. W ramach zamawianego opracowania nie przewiduje się wykonania pkt. 2 w/w warunków tj. wykonania projektu kanału sanitarnego), sieci gazowe, telekomunikacyjne, teleinformatyczne i energetyczne.

Koszt wykonania projektu przebudowy sieci kolidujących z projektowaną zabudową powinien być ujęty w cenie oferty.

Wzdłuż trasy przyszłej jezdni na odcinku od rzeki do ulicy Mickiewicza został zaprojektowany (odrębne opracowanie będące w posiadaniu Zamawiającego) zbiorczy kolektor deszczowy, który będzie zbierał wody opadowe również z projektowanej nawierzchni jezdni. W ramach zamawianego opracowania należy opracować sieć przykanalików lub krótkich odcinków sieciowych łączących wpusty deszczowe ze studzienkami. Trasa kolektora została zlokalizowana w przewidzianych w koncepcji drogi i ciągach pieszo- rowerowych. Projekt magistralnego kolektora deszczowego jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego.

W części drogi (od rzeki w kierunku ulicy Matejki) zaprojektować należy sieć kanalizacji deszczowej zgodnie z ideogramem zawartym w MPZP „Ełk- Norwida” przewidującym włączenie odwodnienia tej części drogi do istniejącego kanału deszczowego w ulicy 23 KD25/7 (nazewnictwo zgodne z MPZP).

W ramach opracowania przewiduje się również wykonanie projektów ciągów pieszo- rowerowych, oświetlenia ulicznego, zieleni drogowej, zatok autobusowych i innych urządzeń związanych z funkcją drogi.

Projekt należy opracować w oparciu o „Koncepcję przebiegu ulicy Norwida wzdłuż torów PKP w kierunku ulicy Dąbrowskiego wraz z przebudową ulicy Dąbrowskiego w Ełku".

I . ZAKRES ZAMÓWIENIA OBEJMUJE NASTEPUJĄCE ELEMENTY:

  1. wykonanie mapy do celów projektowych,

  2. badania geologiczne i hydrologiczne,

  3. przygotowanie wniosku z załącznikami do uzyskania decyzji środowiskowej, (wraz z wykonaniem raportu oddziaływania na środowisko uwzględniającego wielowariantowość zaproponowanych rozwiązań projektowych),

  4. uzyskanie decyzji lokalizacyjnej dla odcinków drogi objętych przebudową,

  5. opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego dla całości przedsięwzięcia,

  6. przygotowania wniosku z załącznikami do uzyskania zgody na realizację przedsięwzięcia drogowego oraz wniosku do uzyskania decyzji pozwolenia na przebudowę istniejących odcinków drogi.

  7. specyfikacje techniczne,

  8. przedmiar robót,

  9. kosztorys inwestorski,

  10. . zbiorcze zestawienie kosztów realizacji zadania.

Projektant zobowiązany jest do uzyskania warunków technicznych do projektowania od zarządcy drogi (WMK Ełk) oraz zarządców poszczególnych sieci znajdujących się w obszarze planowanej przebudowy i wymagających przebudowy.

W zakres projektu budowlano- wykonawczego wymienionego w pkt I.5 wchodzą następujące opracowania:

1. Projekt zagospodarowania terenu z uzyskaniem uzgodnień niezbędnych do zatwierdzenia projektu,

2. Projekt drogowy uwzględniający lokalne warunki techniczne i terenowo- prawne,

3. Projekt konstrukcyjny budowy mostu drogowego oraz mostu pieszo- rowerowego, (w ramach opracowania przewidzieć należy wykonanie badań geologicznych w obrębie przyszłego obiektu),

4. Projekt oświetlenia drogowego,

5. Projekt sygnalizacji świetlnej,

6. Projekt odwodnienia jezdni- sieć kanalizacji deszczowej,

7. Projekty przebudowy infrastruktury kolidującej z projektowaną budową,

8. Projekt zieleni oraz małej architektury (słupy ogłoszeniowe, tablice informacyjne, kosze, ławki, kwietniki itp.),

9. Projekt oznakowania i stałej organizacji ruchu.

Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wypełnić Tabelę zbiorczą cen stanowiącą załącznik do projektu umowy, w której ujęte będą elementy wchodzące w zakres opracowania.

Gwarancja – 24 miesiące od daty sporządzenia protokołu przekazania dokumentacji Zamawiającemu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Wymagany termin wykonania całości zamówienia: 10 grudzień 2009 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać warunki wynikające z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:

1. posiadają uprawnienia do wykonywania prowadzenia działalności w zakresie prowadzenia usług projektowych,

2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, tj.:

2.1 mają do dyspozycji lub będą mieli odpowiednio wykwalifikowany personel do prowadzenia tego rodzaju robót tj. posiadający uprawnienia do projektowania w zakresie następujących branż: drogowej, konstrukcyjno- inżynieryjnej w zakresie mostów, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej oraz uprawnienia projektowe w specjalności linie, węzły i stacje kolejowe;

2.2 posiadają udokumentowane doświadczenie z wykonania w ciągu ostatnich 5 lat (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie), co najmniej dwóch projektów odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia t.j. projektów dróg publicznych w obszarach miejskich z sygnalizacją świetlną na skrzyżowaniach o wartości co najmniej 200 000 PLN (każdy projekt);

3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:

  • warunek określony w pkt. IX.1. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,

  • warunek określony w pkt. IX.2. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,

  • warunek określony w pkt. IX.3. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,

  • warunek określony w pkt. IX.4. SIWZ spełnia każdy z Wykonawców,

Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia określone w niniejszej Specyfikacji, na zasadzie „spełnia” / „nie spełnia”. Wykonawcy nie spełniający chociaż jednego z postawionych warunków zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ich oferty uznane za odrzucone.

Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:

  • wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych,

  • wykonawców, którzy nie wyrazili zgody na przedłużony okres związania z ofertą.

Zamawiający odrzuca ofertę, która:

  • jest niezgodna z ustawą,

  • jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych,

  • jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,

  • zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,

  • została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert,

  • zawiera błędy w obliczeniu ceny,

  • wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawo zamówień publicznych,

  • jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:

1. Dokumenty wymagane:

1.1. Oferta na wykonanie zamówienia (Zał. Nr 1).

1.2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Zał. Nr 2).

1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

1.4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.

1.5. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej co najmniej w zakresie prowadzenia robót, których dotyczy zamówienie, na okres co najmniej do końca wymaganego terminu zakończenia robót objętych zamówieniem, a jeśli ubezpieczenie traci ważność przed końcem tego okresu, wykonawca załączy zobowiązanie do odnowienia aktualnie posiadanej polisy przynajmniej na czas obejmujący wykonanie zadania.

1.6. Wykaz osób (Zał. Nr 3) przewidzianych do realizacji zamówienia z kopiami uprawnień i przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa;

1.6.a Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób, jeżeli w informacji o której mowa p.pkt. 1.6 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.

1.7. Wykaz projektów zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat zgodnie z warunkami określonymi w opisie warunków udziału w postępowaniu pkt IX ppkt 2.2 (Zał. Nr 4), z załączonymi referencjami bądź innymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie wskazanych robót, a także wskazujących ich wartość i termin realizacji.

1.8. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii (wykonanych z oryginału) i potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty, za wyjątkiem oświadczeń, które należy składać w oryginale i pełnomocnictwa, które wymagane jest w formie oryginału bądź kopii poświadczonej przez notariusza.

2. Inne wymagane dokumenty:

2.1. Kosztorys ofertowy 2 egz. sporządzony na podstawie przekazanej dokumentacji technicznej, w tym 1 egz. załączony do oferty luzem.

2.2. Parafowany projekt umowy (Zał. Nr 5).

3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk

IV.3.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 14 (sekretariat).

IV.3.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.4) Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych: w dniu 30.03.2009 r.  pod nr 82282 - 2009.

PREZYDENT MIASTA

Tomasz Andrukiewicz

 

 

 

 

Ełk, 02.04.2009r.

Nr sprawy BZP-341/16/2009

Dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie: Projekt budowy łącznika ulicy Norwida i ulicy Dąbrowskiego w Ełku.

Miasto Ełk działając w trybie art. 12a ust 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. Z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z póź. zm.) zamieszcza informację o zmianie ogłoszenia o zamówieniu tj.

W SEKCJI III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym, w części Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykreślony zostaje punkt 1.5. w brzmieniu:

Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej co najmniej w zakresie prowadzenia robót, których dotyczy zamówienie, na okres co najmniej do końca wymaganego terminu zakończenia robót objętych zamówieniem, a jeśli ubezpieczenie traci ważność przed końcem tego okresu, wykonawca załączy zobowiązanie do odnowienia aktualnie posiadanej polisy przynajmniej na czas obejmujący wykonanie zadania.”

SEKCJA IV: PROCEDURA

Zamawiający w wyżej wymienionej sekcji zmienia wyznaczony termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert, z dnia:

08.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 14 (sekretariat),

na dzień:

15.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 14 (sekretariat).

Z up. PREZYDENTA

Sekretarz Miasta

Marcin Radziłowicz

 

 

 
Ełk, 07.04.2009 r.
BZP-341/16/2009

dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie: Projekt budowy łącznicy ulicy Norwida i ulicy Dąbrowskiego w Ełku

Miasto Ełk działając w trybie art. 12a ust 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. Z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z póź. zm.) zamieszcza informację o zmianie ogłoszenia o zamówieniu tj.

W SEKCJI III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym, w punkcie III.2) WARUNKI UDZIAŁU, w części Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków, podpunkt 2.2 w brzmieniu:

„posiadają udokumentowane doświadczenie z wykonania w ciągu ostatnich 5 lat (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie), co najmniej dwóch projektów odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia t.j. projektów dróg publicznych w obszarach miejskich z sygnalizacją świetlną na skrzyżowaniach o wartości co najmniej 200 000 PLN (każdy projekt);.”

zastępuje brzmieniem:

„posiadają udokumentowane doświadczenie z wykonania w ciągu ostatnich 3 lat (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie), co najmniej dwóch projektów odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia t.j. projektów dróg publicznych w obszarach miejskich z sygnalizacją świetlną na skrzyżowaniach o wartości co najmniej 200 000 PLN (każdy projekt);.”

W SEKCJI III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym, w punkcie III.2) WARUNKI UDZIAŁU, w części Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, podpunkt 1.7. w brzmieniu:

”Wykaz projektów zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat zgodnie z warunkami określonymi w opisie warunków udziału w postępowaniu pkt IX ppkt 2.2 (Zał. Nr 4), z załączonymi referencjami bądź innymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie wskazanych robót, a także wskazujących ich wartość i termin realizacji.”

zastępuje brzmieniem:

”Wykaz projektów zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat zgodnie z warunkami określonymi w opisie warunków udziału w postępowaniu pkt IX ppkt 2.2 (Zał. Nr 4), z załączonymi referencjami bądź innymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie wskazanych robót, a także wskazujących ich wartość i termin realizacji.”

W SEKCJI III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym, w punkcie III.2) WARUNKI UDZIAŁU, w części Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykreśla podpunkt 2.1. w brzmieniu: „Kosztorys ofertowy 2 egz. sporządzony na podstawie przekazanej dokumentacji technicznej, w tym 1 egz. załączony do oferty luzem”

W SEKCJI III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym, w punkcie III.2) WARUNKI UDZIAŁU, w części Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, podpunkt 2.2. w brzmieniu:

„Parafowany projekt umowy (Zał. Nr 5).”

zastępuje brzmieniem:

„Parafowany projekt umowy oraz podpisany i wypełniony załącznik nr 1 do umowy (Zał. Nr 5).”

SEKCJA IV: PROCEDURA

Zamawiający w wyżej wymienionej sekcji zmienia wyznaczony termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert, z dnia:

15.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 14 (sekretariat),

na dzień:

21.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 14 (sekretariat).

ZASTĘPCA PREZYDENTA
MIASTA

Artur Urbański


 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sebastian Szabroński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-03-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sebastian Szabroński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-03-30 09:42:27
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-03-30 10:39:27
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-05-19 08:15:12
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4558 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony