ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne archiwalne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta EłkuDrukuj informację Zamówienie publiczne: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Ełku

Szczegóły informacji

Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Ełku

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Miasto Ełk

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 44400-2009

Termin składania ofert / wniosków: 2009-03-16 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2009-03-16 10:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 4 (sekretariat).

Ogłoszono dnia: 2009-02-27 przez Marek Szorc

Treść:

  
 
BZP- 341/09/2009
 
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Ełku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Ełku
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Ełku
 
    1. Zakres remontu cząstkowego:
    a). Masą mineralno – bitumiczną na gorąco ( z otaczarki ).
Roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie materiałów na teren robót, oczyszczenie uszkodzonych miejsc z wycinką łat o regularnym kształcie, usunięcie rumoszu na wysypisko, skropienie lepiszczem wyboju i rozścielenie mieszanki mineralno – bitumicznej w jednej lub dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzeń z zachowaniem niwelety jezdni, zagęszczenie mechaniczne poszczególnych warstw ułożonej mieszanki.
 
    b). Żwirami kruszonymi i emulsją asfaltową
    Roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie materiałów na teren robót, oczyszczenie uszkodzonych miejsc, bez wycinki łat o regularnym kształcie, a tylko usunięcie miejsc skruszonych i falistych, usunięcie rumoszu na wysypisko, skropienie lepiszczem wyboju i rozścielenie kruszywa (przy większych wybojach skropienie i rozścielenie ich warstwami) z zachowaniem niwelety jezdni, zagęszczenie mechaniczne poszczególnych warstw, pielęgnacja łat.
 
  • Oferent zobowiązany jest podać ceny jednostkowe na formularzuoferty. Oferta stanowi załącznik do niniejszej instrukcji. Do oferty należy załączyć wszystkie dokumenty wymagane niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia.
  • Zaleca się, aby oferent zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.
I.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45233140 -2 – roboty drogowe
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
od dnia podpisania umowy do 15.12.2009 r.
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
    Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać warunki wynikające z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.) oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
  2. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj.
    3.1 posiadają do dyspozycji lub będą posiadali odpowiednio wykwalifikowany personel w tym:osobę o uprawnieniach kierownika robót drogowych lub ogólnobudowlanych bez ograniczeń (uprawnienia ogólnobudowlane bez ograniczeń muszą być wydane po 07.07.1994 r. do 31.12.2007 r.).
    3.2 posiadają lub będą posiadali dostęp do sprzętu wymaganego do realizacji zamówienia w ilości co najmniej:
a) rozkładarka masy mineralno-bitumicznej – 1 szt.,
b) skrapiarka bit. doczepna o wyd. min. 500 dm3/min. – 1 szt.,
c) walec drogowy statyczny – 1 szt.,
d) walec drogowy wibracyjny – 1 szt.,
e) walec drogowy ogumiony – 1 szt.,
f) szczotka mechaniczna – 1 szt.,
g) piła do cięcia nawierzchni – 1 szt.,
h) młot wibracyjny o mocy min. 13 kM – 1 szt.,
i) zagęszczarka wibracyjna – 1 szt.,
j) ciągnik kołowy – 1 szt.,
k) przyczepa o ład, min. 7,5 t – 1 szt.,
l) samochód samowyładowawczy o ład. min. 7,5 t. – 1 szt.
  1. w okresie ostatnich 3 lat (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) wykonali co najmniej 2 zadania o podobnym charakterze
  2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
 
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:
  • warunek określony w pkt. IX.1. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,
  • warunek określony w pkt. IX.5. SIWZ spełnia każdy z Wykonawców,
  • warunek określony w pkt. IX.4. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawców,
  • warunek określony w pkt. IX.2. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,
  • warunek określony w pkt. IX.3. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.
Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia określone w niniejszej Specyfikacji, na zasadzie „spełnia” / „nie spełnia”. Wykonawcy nie spełniający chociaż jednego z postawionych warunków zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ich oferty uznane za odrzucone.
 
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
  • wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych,
  • wykonawców, którzy nie wyrazili zgody na przedłużony okres związania z ofertą.
    Zamawiający odrzuca ofertę, która:
  • jest niezgodna z ustawą,
  • jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych,
  • jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
  • zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
  • została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert,
  • zawiera błędy w obliczeniu ceny,
  • wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawo zamówień publicznych,
  • jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
 
      Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
 
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
Dokumenty wymagane:
1.1. Oferta na wykonanie zamówienia Zał. Nr 1.
1.2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zał. Nr 2.
1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.
1.5. Informację o personelu kierowniczym Zał. Nr 3 z kopiami stosownych uprawnień kierownika i zaświadczeń o przynależności do właściwej izby inżynierów.
1.5.a. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób (personelu kierowniczego) jeżeli w informacji o której mowa p.pkt. 1.5 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
1.6. Wykaz sprzętu wymaganego do realizacji zamówienia Zał. Nr 4,
1.6.a. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu wymaganego do realizacji zamówienia, jeżeli w informacji o której mowa p.pkt. 1.6 Wykonawca wskazał sprzęt, którym będzie dysponował,
1.7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) zadań o podobnym charakterze Zał. Nr 6
1.8. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
 
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty za wyjątkiem pełnomocnictwa które wymagane jest w formie oryginału bądź kopii poświadczonej przez notariusza.
 
2. Inne dokumenty wymagane:
1.2. Parafowany projekt umowy - Zał. Nr 5.
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk
IV.3.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 4 (sekretariat).
IV.3.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.4) Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych: w dniu 27.02.2009r. pod nr. 44400-2009
 
Zastępca Prezydenta Miasta
Włodzimierz Szelążek
 

 

 

Ełk, 09.03.2009r.

 

Nr sprawy BZP-341/09/2009
Dotyczy przetargu nieograniczonego pn.: „Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Ełku”


Miasto Ełk działając w trybie art. 12a ust 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. Z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z póź. zm.) zamieszcza informację o zmianie ogłoszenia o zamówieniu tj.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II. 1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Ełku

    1.1 Zakres remontu cząstkowego:

    a). masą mineralno – bitumiczną na gorąco ( z otaczarki ).

Roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie materiałów na teren robót, oczyszczenie uszkodzonych miejsc z wycinką łat o regularnym kształcie, usunięcie rumoszu na wysypisko, skropienie lepiszczem wyboju i rozścielenie mieszanki mineralno – bitumicznej w jednej lub dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzeń z zachowaniem niwelety jezdni, zagęszczenie mechaniczne poszczególnych warstw ułożonej mieszanki.

b). żwirami kruszonymi i emulsją asfaltową - roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie materiałów na teren robót, oczyszczenie uszkodzonych miejsc, bez wycinki łat o regularnym kształcie, a tylko usunięcie miejsc skruszonych i b. falistych, usunięcie rumoszu na wysypisko, skropienie lepiszczem wyboju i rozścielenie kruszywa (przy większych wybojach skropienie i rozścielenie ich warstwami) z zachowaniem niwelety jezdni, zagęszczenie mechaniczne poszczególnych warstw, pielęgnacja łat.

    1.2. Oferent zobowiązany jest podać ceny jednostkowe na formularzu oferty. Oferta stanowi załącznik do niniejszej instrukcji. Do oferty należy załączyć wszystkie dokumenty wymagane niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia.

    1.3. Zaleca się, aby oferent zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.

Szacowany zakres ilościowy wykonanych robót przedstawia się następująco:

  • wbudowanie 1 tony masy z otaczarki bez wycięcia uszkodzonych miejsc – 50 ton

  • wbudowanie 1 tony masy z otaczarki z wycięciem uszkodzonych miejsc – 60 ton

  • wykonanie frezowania nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm z wywozem

    materiału z rozbiórki na odległość do 5 km - 4500 m2

  • wykonanie 1 m2 podbudowy (gruntobeton) o grubości do 10 cm - 50 m2

  • wykonanie 1 m2 nakładki grubości 4 cm z MMA - 4500 m2

  • remont żwirami kruszonymi i emulsją asfaltową, głębokość. wyboju 1,5 cm - 693,25 m2

Ponadto przewidziane są dodatki za: zwiększenie grubości frezowania i głębokości wyboju przy remoncie żwirami kruszonymi i emulsją asfaltową.

Podane wielkości zakresu ilościowego są szacunkowe i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zadania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

Zamawiający w wyżej wymienionej sekcji zmienia wyznaczony termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert, z dnia:

11.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 4 (sekretariat),

na dzień:

16.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 4 (sekretariat).


Z up. PREZYDENTA
Z-ca Prezydenta Miasta


Włodzimierz Szelążek


Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marek Szorc
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-02-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Szorc
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-02-27 13:03:10
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-02-27 14:15:00
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-03-25 09:17:43
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3999 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony