ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne archiwalne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zakup mebli biurowych dla Urzędu Miasta w Ełku - II Drukuj informację Zamówienie publiczne: Zakup mebli biurowych dla Urzędu Miasta w Ełku - II

Szczegóły informacji

Zakup mebli biurowych dla Urzędu Miasta w Ełku - II

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Miasto Ełk

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 258154 - 2008

Termin składania ofert / wniosków: 2008-12-17 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2008-12-17 09:30:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk Pokój nr 14 (sekretariat).

Ogłoszono dnia: 2008-12-09 przez Marek Szorc

Treść:

 

BZP-341/37/2008
 
Zakup mebli biurowych dla Urzędu Miasta w Ełku - II
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl
 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup mebli biurowych dla Urzędu Miasta w Ełku - II
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup mebli biurowych dla Urzędu Miasta w Ełku
Wspólny Słownik Zamówień : Kod CPV 39130000 - 2, 39143110 - 0
2. Meble biurowe muszą spełniać następujące wymagania:
2.1. Parametry techniczne - Opis mebli
a). Biurko na nogach szklanych z podkładką z imitacji skóry – 1 szt.
Wymiar biurka - szer. 1600 mm x głęb. 1100 mm x wys. 730 mm
Blat wykonany z płyty wiórowej o gr. 45 mm, gęstości 650 kg/m3, wykończonej okleiną naturalną w kolorze mahoniu honduraskiego. Krawędzie z litego drewna - długie krawędzie o wym. 45 x 30 mm, fazowane w kształcie klinowym. Krótkie krawędzie blatu - o wym. 45x10 mm - wyoblone. Blat misi być wyposażony w centralny kanał (do okablowania) przykryty zdejmowanym panelem wykonanym z siatki aluminiowej w kolorze czarnym. Część robocza biurka pokryta imitacją skóry. W blat misi być wbudowana szuflada – piórnik, wykonana z MDF, przód lite drewno w kolorze blatu.
Nogi biurka mają być wykonane z 22 mm szkła w kształcie odwróconego „pucharu”, połączonych stalową rurą chromowaną o przekroju 50x30 mm. Dolna część nóg opierać się na chromowej podstawie z mosiężnymi stopkami regulacyjnymi w kolorze chrom, o śr. 58mm.
 
b) Pomocnik do biurka na nogach szklanych – 1 szt.
Wymiar pomocnika - szer. 2000 mm. x głęb. 550 mm x wys. 7300 mm
Blat wykonany z płyty wiórowej o gr. 45 mm, gęstości 650 kg/m3, wykończonej okleiną naturalną w kolorze mahoniu honduraskiego. Krawędzie z litego drewna - długie krawędzie o wym. 45x30 mm, fazowane w kształcie klinowym w wewnętrznej części. Krótkie krawędzie blatu o wym. 45x10 mm wyoblone.
Nogi pomocnika są wykonane z 22 mm szkła w kształcie odwróconego „pucharu”. Dolna część nóg opiera się na chromowej podstawie z mosiężnymi stopkami regulacyjnymi w kolorze chrom, o śr. 58mm.
 
c) Stół konferencyjny okrągły na szklanych nogach – 1 szt.
Wymiar stołu – średnica 1300 mm x wys. 730 mm
Blat wykonany z płyty wiórowej o gr. 45 mm, gęstości 650 kg/m3, wykończonej okleina naturalną w kolorze mahoniu honduraskiego. Nogi stołu – w formie krzyżakowej - są wykonane z 22 mm szkła w kształcie odwróconego „pucharu”. Dolna część nóg ma się opierać na chromowej podstawie z mosiężnymi stopkami regulacyjnymi w kolorze chrom, o śr. 58mm.
 
d) Kontener mobilny – 1 szt.
Wymiar kontenera – szer. 405 mm x głęb. 600 mm x wys. 570 mm.
Konstrukcja wykonana z 19 mm płyty wiórowej pokrytej okleiną naturalną w kolorze mahoniu honduraskiego. Top wykonany z płyty wiórowej 25 mm w tym samym kolorze, wykończony od strony frontowej i tylnej 10 mm wyoblona doklejką z litego drewna, boki wykończone 6 mm doklejką z litego drewna. Fronty szuflad wykonane z płyty wiórowej o gr 19 mm pokrytej okleiną naturalną w kolorze mahoniu honduraskiego. Krótkie boki frontów zaokrąglone. Uchwyty – wyfrezowane w bocznej krawędzi frontów szuflad.. Prowadnice szuflad poruszają się na nylonowych łożyskach kulkowych. Zamek centralny, klucz z „łamaną” główką. Kontener wyposażony w 4 kółka.
 
e) Szafka szeroka niska zamykana z chłodziarką – 1 szt.
Wymiar szafki – szer. 800 mm x głęb. 450 mm x wys. 730 mm.
Konstrukcja wykonana z 20 mm płyty wiórowej pokrytej okleiną naturalną w kolorze mahoniu honduraskiego. Top wykonany z płyty wiórowej 25 mm w tym samym kolorze, wykończony od strony frontowej i tylnej 10 mm wyoblona doklejką z litego drewna, boki wykończone 6 mm doklejką z litego drewna. Drzwi szafki wykonane z MDF o gr 19 mm pokrytej okleiną naturalną w kolorze mahoniu honduraskiego. Uchwyty - w kształcie klinowym - wyfrezowane w dłuższym boku drzwi. Zamek centralny, klucz z „łamaną” główką. Szafka wyposażona w chłodziarkę do zabudowy – poj. 23 l.
 
f) Daszek - blat do szafki – 1 szt.
Wymiar daszka – szer. 800 mm x głęb. 450 mm.
Wykonany z płyty wiórowej 25 mm w kolorze mahoniu honduraskiego, wykończony od strony frontowej i tylnej 10 mm wyoblona doklejką z litego drewna.
 
 
g) Komoda z szufladami łukowymi - 1 szt.
Wymiar komody – szer. 1600 mm x głęb. 500 mm x wys. 1150 mm.
Część dolna – 2 szafki o szer. 800 mm zamykane, część górna – 2 x 4 szuflady łukowe (po prawej i lewej stronie komody) o szer. 400 mm, w części środkowej dwie półki szklane.
Konstrukcja wykonana z 20 mm płyty wiórowej pokrytej okleiną naturalną w kolorze mahoniu honduraskiego. Top wykonany z płyty wiórowej 25 mm w tym samym kolorze, wykończony od strony frontowej i tylnej 10 mm wyoblona doklejką z litego drewna, boki wykończone 6 mm doklejką z litego drewna. Fronty szuflad – w kształcie łukowym - wykonane z płyty wiórowej o gr 19 mm pokrytej okleiną naturalną w kolorze mahoniu honduraskiego. Krótkie boki frontów zaokrąglone. Uchwyty – wyfrezowane w bocznej krawędzi frontów szuflad Szuflady posiadają zamek centralny. Drzwi szafki wykonane z MDF o gr 19 mm pokrytej okleiną naturalną w kolorze mahoniu honduraskiego. Uchwyty -w kształcie klinowym - wyfrezowane w dłuższym boku drzwi. Zamek centralny posiada klucz z „łamaną” główką.
 
h) Lada prosta – 1 szt. - kol. orzech
Wymiar lady: szer. 2000 mm x głęb. 798 mm x wys. 740 mm. Blat roboczy wykonany z płyty melaminowanej o grubości 28 mm. Krawędzie płyty oklejone obrzeżem PCV 2 mm. Boki lady wykonane jako monolit o grubości 52 mm oklejonej szerokim PCV 2 mm. Front lady wykonany z 2 paneli płytowych o grubości 12 mm i wysokości 328 mm, okleinowanych PCV 2 mm, przedzielonych listwą w kolorze aluminiowym.
 
i) Lada łukowa ze szklanym blatem – 1 szt. - kol. orzech
Wymiar lady: szer. 2263 mm (1600 mm x 1600 mm) x głęb. 800 mm x wys. 1057 mm. kąt 90 st. (promień R 1600). Blat góry wykonany ze szkła hartowanego satynowanego o grubości 12 mm. Blat roboczy wykonany z płyty melaminowanej o grubości 28 mm. Krawędzie płyty oklejone obrzeżem PCV 2 mm. Boki lady wykonane jako monolit o grubości 52 mm oklejonej szerokim PCV 2 mm. Front lady wykonany z 3 paneli płytowych o grubości 12 mm i wysokości 328 mm, okleinowanych PCV 2 mm, przedzielonych listwą w kolorze aluminiowym. W blacie roboczym 2 x przelot fi 80 mm. na kable.
 
j) Kontener mobilny – 2 szt. - kol. orzech
Wymiar kontenera: szer. 434 mm. x głęb. 600 mm. x wys. 580 mm. Front, korpus i blat wykonany z płyty melaminowanej o grubości 18 mm. oklejonej PCV 2 mm. Szuflady wykonane z tworzywa z możliwością organizacji przestrzeni. 1 x piórnik nakładany na szufladę. Szuflady na prowadnicach kulkowych o nośności 35 kg. Kontener zamykany zamkiem centralnym z blokadą wysuwu drugiej szuflady; łamany klucz. W kontenerach kółka fi 50 (w tym 2 x z hamulcem)
 
k) Szafka niska szeroka z drzwiami przesuwnymi – 1 szt. – kol. orzech
Wymiar szafki: szer. 800 mm x głęb. 434 mm. x wys. 740 mm. Wieniec górny wykonany z płyty melaminowanej o grubości 28 mm. – front wieńca okleinowany PCV 2 mm, pozostałe boki wieńca okleinowane PCV 0,5 mm. Korpus szafki wykonany z płyty melaminowanej o grubości 18 mm. okleinowanej PCV 0,5 m. Ściana tylna wykonana z płyty o grubości 18 mm. Drzwi przesuwne wykonane z płyty o grubości 18 mm. okleinowane PCV 2 mm. W drzwiach zamontowany zamek. Półka, wykonana z płyty o grubości 18 mm, okleinowana PCV 0,5 mm, mocowana do korpusu szafy za pomocą złącz zabezpieczających przed przypadkowym wysunięciem. Szafa wyposażona w okrągłe stopki z możliwością regulacji od wewnątrz szafy.
 
l) Szafa wysoka szeroka zamykana – 2 szt. – kol. orzech
Wymiar szafy: szer. 802 mm. x głęb. 432 mm. x wys. 1833 mm. Wieniec górny wykonany z płyty melaminowanej o grubości 28 mm. – front wieńca okleinowany PCV 2 mm, pozostałe boki wieńca okleinowane PCV 0,5 mm. Korpus szafy wykonany z płyty melaminowanej o grubości 18 mm. okleinowanej PCV 0,5 m. Ściana tylna wykonana z płyty o grubości 18 mm. 2 górne i 2 dolne półki zamykane drzwiami wykonanymi z płyty o grubości 18 mm. okleinowanePCV 2 mm. Lewe skrzydło drzwi uzbrojone w elastyczną listwę przymykową. Środkowa półka odkryta. W drzwiach zamontowane zamki. Półki, wykonane z płyty o grubości 18 mm, okleinowane PCV 0,5 mm, mocowane do korpusu szafy za pomocą złącz zabezpieczających przed przypadkowym wysunięciem. Szafa wyposażona w okrągłe stopki z możliwością regulacji od wewnątrz szafy.
 
ł) Stolik okolicznościowy – 1 szt.
Wymiar stolika: szer. 550 mm x głęb. 550 mm. wys. 450 mm. Blat wykonany ze szkła hartowanego matowego o grubości 12 mm. 4 nogi metalowe – chrom matowy.
 
m) Fotel do stolika okolicznościowego – 2 szt.
Fotel o wymiarze szer. 550 mm x głęb. 550 mm x wys. 815 mm. Wysokość do siedziska od ziemi – 460 mm. W całości tapicerowany skórą w kolorze pomarańczowym
4 nogi metalowe – chrom matowy.
 
n) Fotel obrotowy skórzany – 2 szt.
Fotel obrotowy z podłokietnikami na podnośniku pneumatycznym. Siedzisko i wysokie oparcie wykonane z ukształtowanej ergonomicznie pianki poliuretanowej, pokryte skórą. Podstawa – pięcioramienna, chromowana podstawą z kółkami fi 65 mm z automatycznym hamulcem (zapobiega odjechaniu fotela w momencie wstawania). Szerokość siedziska 660 mm, regulacja wysokości fotela 430 mm – 565 mm, regulacja wysokości podłokietnika 210mm – 285 mm. Podłokietnik wykonany z miękkiego poliuretanu (w kolorze czarnym). Fotel z mechanizmem synchronicznym: pozwala na synchroniczne odchylane oparcia w zakresie 20 stopni i siedziska w zakresie 11 stopni, możliwość blokady oparcia w 5 pozycjach. Całość tapicerowana skórą w kolorze ciemny beż.
 
o) Stolik okolicznościowy – 1 szt.
Wymiar stolika: szer. 1100 mm x głęb. 550 mm. wys. 450 mm. Blat wykonany ze szkła hartowanego matowego o grubości 12 mm. 4 nogi metalowe – chrom matowy
 
p) Kanapa trzy osobowa do stolika okolicznościowego – 2 szt.
Kanapa o wymiarze szer. 1600 mm x głęb. 550 mm x wys. 815 mm. Wysokość do siedziska od ziemi – 460 mm. W całości tapicerowana skórą w kolorze pomarańczowym, 4 nogi metalowe – chrom matowy.
2.2.Gwarancja
a) Okres gwarancji – min 24 –m-ce
b) Warunki gwarancji:
b.1) jeżeli wada nie będzie możliwa do usunięcia na miejscu, Wykonawcę obciążają koszty dostarczenia wadliwych mebli biurowych do serwisu.
W przypadku określonym w pkt. b.1 po wykonaniu naprawy lub wymiany Wykonawca ma obowiązek dostarczyć Zamawiającemu meble biurowe wolne od wad na swój koszt do miejsca wskazanego w gwarancji lub miejsca wydania mebli biurowych przy udzieleniu gwarancji.
b.2) w ramach przysługującej gwarancji przewiduje się zarówno naprawę wad fabrycznych występujących w meblach biurowych jak i wymianę wadliwych mebli na nowe.
 
 
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Kod CPV 39130000 - 2, 39143110 - 0
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
    O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie poniższych warunków:
1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem zgodnie
z wymaganiami ustawowymi,
3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie dysponują potencjałem technicznym umożliwiającym realizację zamówienia
4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
 
    Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia” w oparciu o dokumenty załączone do oferty.
  •  
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
UWAGA:
Dokumenty winny być złożone w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę, (za wyjątkiem dokumentu pełnomocnictwa, które winno zostać złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii)
 
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy winni złożyć następujące dokumenty:
 
1.1. Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem – aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
1.2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającegoodpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
wstawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminu składania ofert,
1.3. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z póź. zm.) – wg wzoru jak w zał. Nr 2 do SIWZ,
1.4. wypełniony formularz ofertowy – wg wzoru stanowiącego zał. Nr 1 do SIWZ,
1.5. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
 
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych powyżej ma obowiązek przedstawić odpowiednie dokumenty, o których mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy.
 
 
2. Inne dokumenty
    2.1 Parafowany projekt umowy- zał Nr 3.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
  • 1. Cena – 90 pkt
  • 2. Gwarancja - 10 pkt
 
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1)  Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk Pokój nr 14 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Ogłoszenie opublikowano w BZP w dniu 09.12.2008r. pod nr 258154-2008
Zastępca Prezydenta Miasta Włodzimierz Szelążek
 
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marek Szorc
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-12-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Szorc
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-12-09 21:07:29
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-12-09 21:32:30
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2008-12-17 12:25:31
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3605 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony