ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne archiwalne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Projekt przebudowy ul. Wojska Polskiego na odcinku od ul. Mickiewicza do ul. Targowej w Ełku.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Projekt przebudowy ul. Wojska Polskiego na odcinku od ul. Mickiewicza do ul. Targowej w Ełku.

Szczegóły informacji

Projekt przebudowy ul. Wojska Polskiego na odcinku od ul. Mickiewicza do ul. Targowej w Ełku.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Miasto Ełk

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 257574 - 2008

Termin składania ofert / wniosków: 2008-12-18 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2008-12-18 10:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta w Ełku

Ogłoszono dnia: 2008-12-08 przez Kamil Pietrulewicz

Treść:

BZP- 341/36/2008

 

PROJEKT PRZEBUDOWY UL. WOJSKA POLSKIEGO NA ODCINKU OD UL. MICKIEWICZA DO UL. TARGOWEJ W EŁKU.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PROJEKT PRZEBUDOWY UL. WOJSKA POLSKIEGO NA ODCINKU OD UL. MICKIEWICZA DO UL. TARGOWEJ W EŁKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu przebudowy ulicy Wojska Polskiego w Ełku na odcinku od ul. Mickiewicza do ul. Targowej. Projekt należy opracować uwzględniając dwuetapowość realizacji, tj.:

I etap - odcinek od ulicy Targowej do ulicy Kościuszki (włącznie) z przebudową skrzyżowania z sygnalizacją świetlną.

II etap - odcinek od ul. Kościuszki do ulicy Mickiewicza (bez uwzględnienia przebudowy skrzyżowania z ul. Mickiewicza - opracowanej wg odrębnego projektu - w załączeniu Zał. Nr 7).

Projekt przebudowy ulicy Wojska Polskiego obejmuje wykonanie dwujezdniowej ulicy o nawierzchni asfaltowej (KR2) po dwa pasy w każdym kierunku, z pasem rozdzielającym, budowę sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniach z ul. Kościuszki, Armii Krajowej, ul. Targowej (opcjonalnie w stosunku do budowy ronda) i Parkowej. Długość projektowanego odcinka wynosi ok. 1200 mb.

W opracowaniu należy uwzględnić przebudowę chodników, parkingów, dowiązanie do ścieżek rowerowych w obszarze projektowania, przebudowę oświetlenia ulicznego i odwodnienie.

W cenie oferty należy uwzględnić również przebudowę istniejącego uzbrojenia kolidującego z projektowaną przebudową tj. sieci wodociągowej, sieci kanalizacji sanitarnej, wszelkich sieci teletechnicznych, telefonicznych, gazociągów oraz sieci energetycznych NN i SN.

W ramach I-go etapu projektowania wykonać należy ekspertyzę konstrukcji mostu na rzece Ełk, stanowiącą podstawę do wykonania projektu przebudowy mostu.

Projekt należy opracować w oparciu o koncepcję przebudowy ulicy Wojska Polskiego załączoną do niniejszej SIWZ (Zał. Nr. 8).

1. Zakres zamówienia obejmuje następujące elementy:

1.1 Wykonanie mapy do celów projektowych.

1.2 Przygotowanie wniosku wraz z załącznikami do uzyskania decyzji środowiskowej zgodnie z wytycznymi UE oraz z opracowaniem raportu oddziaływania na środowisko dla całości przedsięwzięcia.

1.3 Przygotowanie wniosku wraz z załącznikami do uzyskania decyzji lokalizacyjnej dla całości przedsięwzięcia.

1.4 Projekt budowlano - wykonawczy z uwzględnieniem etapowania realizacji przedsięwzięcia (2 x 6 egz.).

1.5 Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (2 egz.).

1.6 Przedmiar robót w układzie SST (2 egz.).

1.7 Kosztorys inwestorski z podziałem na etapowanie inwestycji (3 egz.).

1.8 Zbiorcze zestawienie kosztów wykonania zadania opracowane na podstawie kosztorysów inwestorskich dla każdego etapu odrębnie.

1.9 Przygotowanie wniosku do pozwolenia na budowę wraz z załącznikami.

Projektant zobowiązany jest do uzyskania warunków technicznych niezbędnych do opracowania projektu od zarządcy dróg (tj. Wydziału Mienia Komunalnego UM w Ełku - Referat Drogowy) oraz zarządców poszczególnych sieci budowanych lub przebudowywanych.

 

2. Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego wymienionego w ppkt. 1.d) obejmuje następujące elementy:

2.1 Projekt zagospodarowania terenu z uzyskaniem uzgodnień niezbędnych do zatwierdzenia projektu.

2.2 Projekt drogowy uwzględniający lokalne warunki techniczne i terenowo- prawne.

2.3 Projekt konstrukcyjny- przebudowa mostu łącznie z ekspertyzą.

2.4 Projekt oświetlenia jezdni i chodników.

2.5 Projekt sygnalizacji świetlnej (4 skrzyżowania).

2.6 Projekt przebudowy kanalizacji deszczowej.

2.7 Projekt przebudowy infrastruktury kolidującej z projektowaną przebudową (w tym: kanalizacji sanitarnej, sieci teletechnicznych, sieci energetycznych, gazociągu, wodociągu).

2.8 Projekt zieleni oraz elementów małej architektury (ujednolicenie studzienek piwnicznych w chodnikach, tablice informacyjne, słupy ogłoszeniowe, ozdobne zabezpieczenie drzew).

2.9 Projekt oznakowania i organizacji ruchu.

2.10 Projekt orurowania pod sieć telekomunikacyjną wzdłuż ulicy po obu stronach.

Projekty należy opracować w rozbiciu na dwa etapy również w części kosztowej.

Materiały dla Zamawiającego należy sporządzić również w wersji elektronicznej i przekazać w całości na nośniku elektronicznym dostępnym dla oferentów przystępujących do przetargu na realizację robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Wymagany termin wykonania całości zamówienia:

  • I etap do 30.06.2009 r.

  • II etap do 30.11.2009 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać warunki wynikające z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.) oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:

1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie prowadzenia usług projektowych,

2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny tj.:

2.1 mają do dyspozycji lub będą mieli odpowiednio wykwalifikowany personel w tym:  osobę o uprawnieniach do projektowania w zakresie następujących branż: drogowej, konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie mostów, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej, a także osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia do oceny konstrukcji mostów,

2.2 posiadają udokumentowane doświadczenie z wykonania w ciągu ostatnich 5 lat (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie) co najmniej dwóch projektów odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia t.j. projektów dróg publicznych w obszarach miejskich z sygnalizacją świetlną na skrzyżowaniach o wartości co najmniej 200 000 PLN,

3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych.

 

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:

  • warunek określony w pkt. IX.1. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,

  • warunek określony w pkt. IX.3. SIWZ spełnia każdy z Wykonawców,

  • warunek określony w pkt. IX.2. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,

 

 

Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia określone w niniejszej Specyfikacji, na zasadzie „spełnia” / „nie spełnia”. Wykonawcy nie spełniający chociaż jednego z postawionych warunków zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ich oferty uznane za odrzucone.

 

Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:

  • wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych,

  • wykonawców, którzy nie wyrazili zgody na przedłużony okres związania z ofertą.

 

Zamawiający odrzuca ofertę, która:

    - jest niezgodna z ustawą,

    - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych,

    - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,

    - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,

    - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert,

    -zawiera błędy w obliczeniu ceny,

    -wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawo zamówień publicznych,

- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

  • Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:

1. Dokumenty wymagane:

1.1. Oferta na wykonanie zamówienia Zał. Nr 1 do SIWZ.

1.2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zał. Nr 2 do SIWZ.

1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

1.4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.

1.5. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia Zał. Nr 3 do SIWZ z kopiami stosownych uprawnień (wymienionych w pkt. IX ppkt.2.1) i zaświadczeń o przynależności do właściwej izby inżynierów.

1.5.a Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób ( przewidzianych do realizacji zamówienia), jeżeli w informacji o której mowa p.pkt. 1.5 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.

1.6. Wykaz projektów zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat zgodnie z warunkami określonymi w opisie warunków udziału w postępowaniu pkt IX ppkt 2.2 Zał. Nr 4 do SIWZ.

1.7. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

 

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii (wykonanych z oryginału) i potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty, za wyjątkiem pełnomocnictwa, które wymagane jest w formie oryginału bądź kopii poświadczonej przez notariusza.

 

2. Inne wymagane dokumenty:

2.1. Parafowany projekt umowy i wypełniony i parafowany zał. nr 1 do umowy - Zał. Nr 5 do SIWZ.

2.2. W przypadku korzystania z podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wypełnionego – Zał. Nr 6 do SIWZ.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk

IV.3.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 14 (sekretariat).

IV.3.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.4) Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych: w dniu 09.12.2008 pod nr. 257574 - 2008.

 

Zastępca Prezydenta Miasta Włodzimierz Szelążek

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Kamil Pietrulewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-12-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Kamil Pietrulewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-12-08 14:28:08
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-12-09 14:38:52
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-01-06 13:39:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5741 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony