ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne archiwalne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Budowa chodnika w ulicy Baranki w Ełku.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Budowa chodnika w ulicy Baranki w Ełku.

Szczegóły informacji

Budowa chodnika w ulicy Baranki w Ełku.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Miasto Ełk

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 326503-2008

Termin składania ofert / wniosków: 2008-12-15 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2008-12-15 11:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta w Ełku

Ogłoszono dnia: 2008-11-21 przez Kamil Pietrulewicz

Treść:

BZP-341/34/2008

 

 

Budowa chodnika w ulicy Baranki w Ełk

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk , ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.

·                  Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika w ulicy Baranki w Ełku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika w ulicy Baranki wraz z linią oświetleniową z kostki betonowej i wjazdów w ulice na os. Jeziorna w Ełku.

 2. Zakres robót obejmuje: Branża budowlana: - wykonanie podbudowy pod chodniki z kruszywa łamanego gr. 10 cm, na wjazdach i zjazdach w ulice boczne gr. 20 cm, - wykonanie wjazdów i zjazdów w ulice boczne z kostki betonowej gr. 8 cm, - wykonanie chodników z kostki betonowej gr. 6 cm, Branża elektryczna: - wykonanie linii oświetlenia ulicznego - 54 latarń, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany, przedmiar robót i kosztorysy ślepe oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące integralną część SIWZ.

 3. Do ceny oferty należy wliczyć koszty organizacji ruchu na czas budowy, uporządkowanie terenu i usunięcie powstałych ewentualnych szkód przy realizowaniu zadania na drogach dojazdowych, obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej.

4. Umowa będzie rozliczana kosztorysem powykonawczym na podstawie wycenionego przedmiaru robót za rzeczywiście wykonany zakres prac budowlanych, określony na podstawie obmiaru robót, sporządzonego przez wykonawcę, potwierdzonego przez uprawnionego geodetę i zatwierdzonego przez inspektora nadzoru. W celu ustalenia jednostkowych cen za wykonanie poszczególnych elementów robót, wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia wyceny robót na bazie załączonego przedmiaru. Kosztorys ślepy jest dokumentem pomocniczym do skalkulowania ceny poszczególnych pozycji przedmiaru.

 5. Wykonawca zobowiązany jest do samodzielnego sporządzenia tabeli zawierającej wycenę robót na bazie załączonego przedmiaru w tabeli należy podać cenę jednostkową, a także wartość pozycji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

45.23.32.22-1  Roboty budowlane w zakresie układania chodników,

34.92.85.00-3  Oświetleniowy sprzęt uliczny,

34.92.85.10-6  Uliczne słupy oświetleniowe.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

 Zakończenie: 30.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać warunki wynikające z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.) oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:

1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie prowadzenia robót drogowych i elektrycznych

2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny tj.:

 2.1 mają do dyspozycji lub będą mieli odpowiednio wykwalifikowany personel w tym: osobę o uprawnieniach kierownika robót drogowych i osobę o uprawnieniach kierownika robót elektrycznych, 2.2 posiadają udokumentowane doświadczenie z wykonania w ciągu ostatnich 5 lat (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie) co najmniej dwóch robót polegających na budowie chodników i dróg z kostki betonowej o powierzchni nie mniejszej niż 2000 m2 każda,

2.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: posiadają wolne środki w wysokości min. 400 000 PLN lub zdolność kredytową zapewniającą zaciągnięcie kredytu w wymaganej powyżej wysokości lub posiadają kredyt obrotowy do wysokości min. 400 000 PLN 3. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej co najmniej w zakresie prowadzenia robót budowlanych, których dotyczy zamówienie,

4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 Prawa zamówień publicznych.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:

- warunek określony w pkt. IX.1. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,

- warunek określony w pkt. IX.5. SIWZ spełnia każdy z Wykonawców,
- warunek określony w pkt. IX.4. SIWZ spełnia każdy z Wykonawców,

- warunek określony w pkt. IX.2. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,

- warunek określony w pkt. IX.3. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.

Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia określone w niniejszej Specyfikacji, na zasadzie spełnia / nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający chociaż jednego z postawionych warunków zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ich oferty uznane za odrzucone.

 Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:

- wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych,

- wykonawców, którzy nie wyrazili zgody na przedłużony okres związania z ofertą. Zamawiający odrzuca ofertę, która:

- jest niezgodna z ustawą,

- jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych,

- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,

- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,

- została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert,

- zawiera błędy w obliczeniu ceny,

- wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawo zamówień publicznych,

 - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: 1.1. Oferta na wykonanie zamówienia Zał. Nr 1.

1.2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zał. Nr 2.

1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

1.4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.

1.5. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej co najmniej w zakresie prowadzenia robót budowlanych, na okres co najmniej do końca wymaganego terminu zakończenia robót objętych zamówieniem, a jeśli ubezpieczenie traci ważność przed końcem tego okresu, wykonawca załączy zobowiązanie do odnowienia aktualnie posiadanej polisy przynajmniej na czas obejmujący wykonanie zadania.

1.6. Informację o personelu kierowniczym (zał. nr 3) z kopiami stosownych uprawnień kierownika robót drogowych i kierownika robót elektrycznych i zaświadczeń o przynależności do właściwej izby inżynierów.

1.6.a Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób (personelu kierowniczego), jeżeli w informacji o której mowa p.pkt. 1.6 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 1.7. Wykaz robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat zgodnie z warunkami określonymi w opisie warunków udziału w postępowaniu pkt IX ppkt 2.2 zał. Nr 4,

1.8. Informację z banku lub kasy oszczędnościowo - kredytowej, że wykonawca posiada wolne środki finansowe w wysokości min. 400 000 PLN lub zdolność kredytową zapewniającą zaciągnięcie kredytu w wymaganej powyżej wysokości lub posiadają kredyt obrotowy do wysokości min. 400 000 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

 1.9. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii (wykonanych z oryginału) i potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty, za wyjątkiem pełnomocnictwa, które wymagane jest w formie oryginału bądź kopii poświadczonej przez notariusza.

2. Inne wymagane dokumenty:

2.1. Kosztorys ofertowy 2 egz. sporządzony na podstawie przekazanej dokumentacji technicznej i sporządzony według zaleceń art. III pkt 4 w tym 1 egz. załączony do oferty luzem.

2.2. Parafowany projekt umowy - Zał. Nr 5.

 2.3. W przypadku korzystania z podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wypełnionego - Zał. Nr 6.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, Pokój Nr 14 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 21.11.2008 pod numerem 326503-2008

                                                                                            Zastępca Prezydenta Miasta Włodzimierz Szelążek

 

  

Ełk, dnia 27 listopad 2008 r.


Dotyczy: Przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn.„ Budowa chodnika w ulicy Baranki w Ełku” BZP-341/34/2008

W związku z omyłkowo określoną ilością latarń oświetlenia ulicznego w w/w przetargu Zamawiający wprowadza zmianę w treści SIWZ oraz ogłoszenia.
W opisie przedmiotu zamówienia w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pkt. III. 2. oraz treści ogłoszenia dotyczącego określenia zakresu robót branży elektrycznej wykonania linii oświetlenia ulicznego jest 40 latarń a powinno być 54. W związku z powyższym zmieniamy przedmiar robót i kosztorys ślepy robót elektrycznych.

Uwaga:
Ujęcie powyższych zmian jest konieczne w składanej ofercie. Ich nieujęcie spowoduje
odrzucenie oferty.

Zamawiający nie zmienia terminu składania ofert.


Z poważaniem

Prezydent Miasta Tomasz Andrukiewicz

 

Ełk, dnia 11.12.2008 r.


Urząd Miasta w Ełku

BZP-341/34/2008


Dotyczy: Przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn.„ Budowa chodnika w ulicy Baranki w Ełku”




Miasto Ełk działając w trybie art. 12a ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.) przedłuża termin składania ofert do dnia 15.12.2008r. do godz. 09:00 i w związku z tym informuje, że otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.12.2008r. o godz. 11:00.



Uzasadnienie


Zamawiający w dniu 28.11.2008r. na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych dokonał modyfikacji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówieni i na podstawie art. 38 ust. 4a zamieścił ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. W związku z tym iż dokonana zmiana ogłoszenia mieści się w katalogu zmian art. 12a ust 2, Zamawiający zobowiązany jest do przedłużenia terminu składania ofert o czas niezbędny na ich przygotowanie, co jednocześnie prowadzi do konieczności zmiany terminu otwarcia ofert. Wyznaczony nowy termin na składanie ofert jest wystarczający na ujęcie wprowadzonych zmian.




Z poważaniem.


Zastępca Prezydenta Miasta Włodzimierz Szelążek

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Kamil Pietrulewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-11-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Kamil Pietrulewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-11-21 22:13:10
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-11-21 23:20:40
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-01-06 10:48:25
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4025 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony