ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne archiwalne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Remont chodników wzdłuż ulicy Dobrzańskiego.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Remont chodników wzdłuż ulicy Dobrzańskiego.

Szczegóły informacji

Remont chodników wzdłuż ulicy Dobrzańskiego.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Miasto Ełk

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 236098-2008

Termin składania ofert / wniosków: 2008-11-14 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2008-11-14 10:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, pok. nr 14 (sekretariat)

Ogłoszono dnia: 2008-10-21 przez Marek Szorc

Treść:

 

BZP-341/22/2008
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – ROBÓT BUDOWLANYCH
Remont chodników wzdłuż ulicy Dobrzańskiego.
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – robót budowlanych
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk
Adres zamawiającego:
ul. Marsz. J. Piłsudskiego 4
19-300 Ełk
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Remont chodników wzdłuż ulicy Dobrzańskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Remont chodników wzdłuż ulicy Dobrzańskiego w Ełku.
2. Wykonanie robót budowlanych:
2.1. określonych za pomocą książki przedmiarów i szczegółowych specyfikacji technicznych
2.2. określonych za pomocą dokumentacji projektowej, którą opracować ma Wykonawca:
a) wykonanie, utrzymanie w czasie realizacji robót i demontaż po ich zakończeniu tymczasowego oznakowania wykonanego w oparciu o wcześniej opracowany projekt,
b) urządzenie i demontaż placu budowy.
3. Wykonanie usług i innych czynności związanych z wykonywanymi robotami budowlanymi:
3.1. sporządzenie i uzgodnienie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót budowlanych z uwzględnieniem minimalizacji utrudnień w dostępie do posesji,
3.2. wywiezienie i zagospodarowanie gruzu betonowego i innych materiałów pochodzących z rozbiórek, a nie nadających się do powtórnej zabudowy przy zachowaniu zasad ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 – o odpadach.
4. Inne wymagania dotyczące remontu:
Przyjęte materiały i preparaty muszą posiadać zgodność chemiczną i fizyczną oraz posiadać aktualne aprobaty techniczne IBD i M.
5. Zakres robót remontowych:
Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
 
1) Roboty przygotowawcze.
Rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm na podsypce cem. Piaskowej - 99,0 m
Rozebranie ław pod krawężniki z betonu - 6,78 m3
Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - 28,0 m2
o grub. 3 cm
Rozebranie nawierzchni z trylinki na podsypce piaskowej z wypełnieniem - 35,0 m2
spoin piaskiem – wjazdy
Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych o grub. 15 cm - 23,0 m2
z wypełnieniem spoin piaskiem – wjazd
Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej polbruk gr. 6 cm na podsypce - 12,0 m2
piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem
Rozebranie chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych - 1385,0 m2
z płyt betonowych 35x35x5 cm na podsypce piaskowej
Rozebranie obrzeży 6x20 cm na podsypce piaskowej - 736,0 m2
Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu - 133,0 m3
i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odl. 1 km
2) Elementy ulic.
Krawężniki betonowe wystające o wym. 15X30 cm na podsypce - 76,0 m
cem. piaskowej
Ława pod krawężniki betonowa z oporem - 5,21 m3
Obrzeża betonowe o wym. 20X6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem - 674,0 m
spoin piaskiem
Obrzeża betonowe o wym. 30X8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem - 23,0 m
spoin piaskiem
Nawierzchnia chodników z kostki brukowej betonowej koloru szarego - 1365,0 m2
grub. 6 cm na podsypce cementowo piaskowej
Nawierzchnia chodników z kostki brukowej betonowej koloru szarego - 86,0 m2
grub. 8 cm na podsypce cementowo piaskowej ( w tym 10% kolor ) - wjazdy
 
3) Podbudowy.
Mechaniczne wykonanie koryta na wjazdach w gruncie kat I-IV - 86,0 m2
głębokość 20 cm ( docelowa gr. 25 cm )
Mechaniczne wykonanie koryta na wjazdach w gruncie kat. I-IV - 86,0m2
za każde dalsze 5 cm głębokości
Podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa górna o grub. po zagęszczeniu - 86,0m2
8 cm ( docelowo gr. 15 cm ) - wjazdy
Podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa górna – za każdy dalszy - 86,0m2
1 cm grub. po zagęszczeniu – krotność = 7
 
4) Inne roboty.
Regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych - 3 szt. Regulacja pionowa studzienek dla studzienek dla studzienek telefonicznych - 2 szt.
Wykonanie zieleńców z obsianiem trawą przy grub. warstwy humusu 5 cm - 1050,0m2
Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej - 2 kpl.
 
Zaleca się, aby oferent zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy, gdyż Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    45233140-2 Roboty drogowe,
    45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania.
    II.2)CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 31 grudnia 2008 r.
    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
    III.2) WARUNKI UDZIAŁU
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać warunki wynikające z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia,
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny tj.:
2.1 mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w tym: osobę o uprawnieniach kierownika robót budowlanych o specjalności drogowej,
2.2 posiadają udokumentowane doświadczenie z wykonania w ciągu ostatnich 5 lat (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie) minimum dwie roboty budowlane polegające na budowie lub remoncie chodnika o wartości większej niż 30 000 zł netto,
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
 
Oceny spełniania w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów.
 
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:
a) warunek określony w pkt. IX.1. spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,
b) warunek określony w pkt. IX.4. spełnia każdy z Wykonawców,
c) warunek określony w pkt. IX.2. spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,
d) warunek określony w pkt. IX.3. spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.
 
Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
 
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
- wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,
- wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów,
- wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
- wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków,
    - wykonawców, którzy nie wyrazili zgody na przedłużony okres związania z ofertą.
 
Zamawiający odrzuca ofertę, która:
 
- jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
- została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
- zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny,
- w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny,
    - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
 
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Dokumenty wymagane:
1.1. Oferta na wykonanie zamówienia Zał. Nr 1.
1.2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zał. Nr 2.
1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.
1.5. Informację o personelu kierowniczym Zał. Nr 3 z kopiami stosownych uprawnień kierownika robót budowlanych w specjalności drogowej i zaświadczeń o przynależności do właściwej izby inżynierów.
1.6. Wykaz robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat zgodnie z warunkami określonymi w opisie warunków udziału w postępowaniu pkt IX ppkt 2.2. Zał. Nr 4.
1.7. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
 
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty.
 
2. Inne wymagane dokumenty:
 
2.1. Kosztorys ofertowy 2 egz. sporządzony na podstawie przekazanej dokumentacji technicznej, w tym 1 egz. załączony do oferty luzem.
2.2. Parafowany projekt umowy - Zał. Nr 5.
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miasta Ełku
ul. Piłsudskiego 4,
19 - 300 Ełk
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego,Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4,
19 - 300 Ełk, pok. nr 14 (sekretariat)
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych: w dniu 21.10.2008 pod nr. 236098-2008
Prezydent Miasta Tomasz Andrukiewicz

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marek Szorc
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-10-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Szorc
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-10-21 14:44:51
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-10-21 15:35:48
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2008-11-26 11:51:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3740 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony