ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne archiwalne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: ”KOMPLEKSOWA MODERNIZACJA OBIEKTÓW SPORTOWO-REKREACYJNYCH PRZY MOSiR W EŁKU DLA ROZWOJU TURYSTYKI”Drukuj informację Zamówienie publiczne: ”KOMPLEKSOWA MODERNIZACJA OBIEKTÓW SPORTOWO-REKREACYJNYCH PRZY MOSiR W EŁKU DLA ROZWOJU TURYSTYKI”

Szczegóły informacji

”KOMPLEKSOWA MODERNIZACJA OBIEKTÓW SPORTOWO-REKREACYJNYCH PRZY MOSiR W EŁKU DLA ROZWOJU TURYSTYKI”

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Miasto Ełk

Finansowanie: Finansowanie łączne

Nr UZP: 190743 - 2009

Termin składania ofert / wniosków: 2009-12-16 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2009-12-16 10:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 14 (sekretariat).

Ogłoszono dnia: 2009-10-29 przez Sebastian Szabroński

Treść:

BZP- 341/55/2009

KOMPLEKSOWA MODERNIZACJA OBIEKTÓW SPORTOWO-REKREACYJNYCH PRZY MOSiR W EŁKU DLA ROZWOJU TURYSTYKI”

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

KOMPLEKSOWA MODERNIZACJA OBIEKTÓW SPORTOWO-REKREACYJNYCH PRZY MOSiR W EŁKU DLA ROZWOJU TURYSTYKI”

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zagospodarowania terenu pod cele rekreacyjno-sportowo-turystyczne przy Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w kompleksie obiektów sportowo-rekreacyjnych , polegającego na:

1). wykonaniu boiska piłkarskiego dla młodzieży o nawierzchni syntetycznej;

2). wykonaniu boiska o nawierzchni syntetycznej jako 2 korty tenisowe, a w okresie zimowym wykorzystywane jako plac pod rozstawienie sezonowego lodowiska 20x30 m

3). wykonaniu rozbiórek -ogrodzenia zewnętrznego budynku administracyjnego, budynku gospodarczego oraz kasy;

4). wykonanie budynku zaplecza lodowiska z funkcjami: sanitariatu, szatni - przebieralni, wypożyczalni łyżew ze stanowiskiem kasowym oraz barem;

5). wykonaniu placu zabaw dla dzieci młodszych (do lat 12);

6). wykonaniu boiska wielofunkcyjnego gier zespołowych dzieci młodszych;

7) wykonaniu terenu rekreacyjnego ze stolikami do szachów terenowych, wyznaczonym miejscem do gry w kule (boule) oraz lokalizacji stanowisk do mini golfa;

8).wykonaniu sieci odwadniającej korty tenisowe i boisko małe, sieci kanalizacji deszczowej i sanitarnej, sieci cieplnej;

9). wykonaniu zasilania budynku i terenu, wykonanie świetlenia zewnętrznego;

10). zagospodarowaniu zielenią;

11).zakup sprzętu i wyposażenia;

W cenie oferty należy uwzględnić koszty tyczenia i wykonania inwentaryzacji powykonawczej, oraz wykonanie ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w kosztorysie przedmiarowym, a które należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym oraz przeprowadzonej wizji lokalnej w miejscu planowanej budowy. Każdy z oferentów winien odwiedzić miejsce wykonywania robót celem sprawdzenia warunków związanych z wykonywaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w założonym przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy a wynikających z załączonej dokumentacji.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt budowlany i SST. Załączony przedmiar określa orientacyjnie zakres robót planowanych do wykonania zamówienia, umożliwiając tym samym skalkulowanie ceny. Oferent powinien przeanalizować załączony projekt budowlany i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy - umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcie realizacji. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia.

Gwarancja – 36 miesięcy od daty odbioru końcowego robót

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

45212220-4 Wielofunkcyjne obiekty sportowe

45112720-8 Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45111100-9 Roboty w zakresie burzenia

45232130-2 Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45232150-8 Roboty w zakresie rurociągów do przesyłania wody

45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków

45223100-7 Montaż konstrukcji metalowych

45232140-5 Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Wymagany termin wykonania całości zamówienia:30 wrzesień 2011 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 100 000 PLN (sto tysięcy zł) przed

upływem terminu składania ofert.

Wadium może być wniesione w następujących formach:

w pieniądzu

w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -

kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

w gwarancjach bankowych,

gwarancjach ubezpieczeniowych,

poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6.b. ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia

9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz 275).

Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy zamawiającego

NR- 85 1020 4724 0000 3102 0038 8538

Uwaga!

Dokumenty dotyczące wadium winne być dołączone do oferty jako kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, a oryginał w oddzielnej kopercie dołączonej do oferty w sposób umożliwiający jej zwrot wykonawcy bez dekompletowania oferty.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać warunki wynikające z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:

1. posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie robót budowlanych,

2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, tj.:

2.1 mają do dyspozycji lub będą mieli odpowiednio wykwalifikowany personel do prowadzenia tego rodzaju robót tj.

  • kierownika robót budowlanych,

  • kierownika robót elektrycznych,

  • kierownika robót sanitarnych,

2.2. posiadają udokumentowane doświadczenie z wykonania w ciągu ostatnich 5 lat, (a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie) , co najmniej jednego boiska sportowego o nawierzchni poliuretanowej, boiska o nawierzchni ze sztucznej trawy i budynku o kubaturze co najmniej 1000 m3 , przy czym roboty te mogą być zrealizowane jako jedno zadanie lub oddzielnie, a suma wartości tych prac musi wynosić min 500 000 PLN brutto .

3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: posiadają wolne środki w wysokości min. 400 000 PLN lub zdolność kredytową zapewniającą zaciągnięcie kredytu w wymaganej powyżej wysokości lub posiadają kredyt obrotowy do wysokości min. 400 000 PLN;

4. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej co najmniej w zakresie prowadzenia robót budowlanych.

5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:

  • warunek określony w pkt. IX.1. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,

  • warunek określony w pkt. IX.2. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,

  • warunek określony w pkt. IX.3. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,

  • warunek określony w pkt. IX.4. SIWZ spełnia każdy z Wykonawców,

  • warunek określony w pkt. IX.5. SIWZ spełnia każdy z Wykonawców.

Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia określone w niniejszej Specyfikacji, na zasadzie „spełnia” / „nie spełnia”. Wykonawcy nie spełniający chociaż jednego z postawionych warunków zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ich oferty uznane za odrzucone.

Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:

  • wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych,

  • wykonawców, którzy nie wyrazili zgody na przedłużony okres związania z ofertą.

Zamawiający odrzuca ofertę, która:

  • jest niezgodna z ustawą,

  • jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych,

  • jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,

  • zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,

  • została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert,

  • zawiera błędy w obliczeniu ceny,

  • wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawo zamówień publicznych,

  • jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:

1. Dokumenty wymagane:

1.1. Oferta na wykonanie zamówienia (Zał. Nr 1).

1.2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Zał. Nr 2).

1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

1.4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.

1.5. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej co najmniej w zakresie prowadzenia robót budowlanych.

1.6. Informację o personelu kierowniczym (Zał. Nr 3) z kopiami stosownych uprawnień kierownika robót budowlanych, kierownika robót elektrycznych, kierownika robót sanitarnychoraz załączy zaświadczenia o przynależności do właściwej izby inżynierów tych kierowników.

1.6.a Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób (personelu kierowniczego), jeżeli w informacji o której mowa p.pkt. 1.6 Wykonawca wskazał osoby, którymi dopiero będzie dysponował.

1.7. Wykaz robót zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat zgodnie z warunkami określonymi w opisie warunków udziału w postępowaniu pkt IX ppkt 2.2 (Zał. Nr 4), z załączonymi referencjami lub kopii opłaconych faktur, bądź innymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie wskazanych robót, a także wskazujących ich wartość i termin realizacji .oraz inne wymagane w SIWZ cechy.

1.8. Informację z banku lub kasy oszczędnościowo - kredytowej, że wykonawca posiada wolne środki finansowe w wysokości min. 400 000 PLN lub zdolność kredytową zapewniającą zaciągnięcie kredytu w wymaganej powyżej wysokości lub posiadają kredyt obrotowy do wysokości min. 400 000 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

1.9. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii (wykonanych z oryginału) i potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty, za wyjątkiem oświadczeń, które należy składać w oryginale i pełnomocnictwa, które wymagane jest w formie oryginału bądź kopii poświadczonej przez notariusza.

2. Inne wymagane dokumenty:

2.1. Kosztorys ofertowy 2 egz. sporządzony na podstawie przekazanej dokumentacji technicznej, w tym 1 egz. załączony do oferty luzem.

2.2. Parafowany projekt umowy (Zał. Nr 5).

2.3. W przypadku korzystania z podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wypełnionego (Zał. Nr 6).

3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej

3.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1)Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk

IV.3.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:20.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 14 (sekretariat).

IV.3.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.4) Inne informacje: Zadanie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 2 - „Turystyka”, Działanie 2.1 - „Wzrost potencjału turystycznego”, Poddziałanie 2.1.3 - „Infrastruktura sportowo-rekreacyjna” Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.

IV.3.5 ) Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych: w dniu 29.10.2009 pod nr 190743 - 2009.

Podpis

Z up. PREZYDENTA

Z-ca PREZYDENTA MIASTA

Artur Urbański

 

Ełk, 05.11. 2009r.

Nr sprawy BZP-341/55/2009

Dotyczy przetargu nieograniczonego pn.:KOMPLEKSOWA MODERNIZACJA OBIEKTÓW SPORTOWO REKREACYJNYCH PRZY MOSiR W EŁKU DLA ROZWOJU TURYSTYKI”

Miasto Ełk działając w trybie art. 12a ust 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. Z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z póź. zm.) zamieszcza informację o zmianie ogłoszenia o zamówieniu tj.

1). SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA pkt. II. 1.3) Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości lub zakresu zamówienia, dodaje się p. pkt 1a o następującej treści:

WYMAGANIA TECHNICZNE NAWIERZCHNI

TRAWA KRÓTKA NA KORTY TENISOWE

Minimalne parametry trawy syntetycznej:

    - typ włókna 100% proste fibrylowane

    - skład chemiczny włókna :100% Polietylen

    - ciężar włókna: min. 9.000 Dtex.

    - grubość włókna min. 100 mikronów

    - przepuszczalność wody min 360l/h

    - wysokość włókna: min 15 mm

    - ilość włókien: min.105 000/m2

    - ilość pęczków: min. 52 500/m2

    - kolor nawierzchni: zielony

    - wypełnienie: piasek kwarcowy w ilości wg producenta trawy

TRAWA NA BOISKO DO PIłKI NOŻNEJ:

Minimalne wymogi w stosunku do nawierzchni sportowej typu trawa syntetyczna są następujące:

    - typ włókna : 100% monfil prosty z włóknem o przekroju łukowym z wtopionym rdzeniem wzmacniającym

    - skład chemiczny włókna : 100% polietylen

    - ciężar włókna: min. 11000 Dtex.

    - grubość włókna min. 100 mikronów

    - wysokość włókna: min 60 mm

    - ilość włókien: min.134 400/m2

    - ilość pęczków: min. 8 400/m2

    - kolor nawierzchni: zielony

    - wypełnienie: piasek kwarcowy i wypełnienie naturalne np. GEO w ilości wg producenta trawy

POLIUTERAN NA BOISKA WIELOFUNKCYJNE:

Charakterystyka nawierzchni poliuretanowej na ET:

Jest to nawierzchnia przepuszczalna dla wody, o zwartej strukturze, służy do pokrywania nawierzchni bieżni lekkoatletycznych, boisk wielofunkcyjnych , szkolnych, placów rekreacji ruchowej.

Posada Certyfikat IAAF, Atest Higieniczny PZH oraz Aprobatę ITB.

Technologia typu NATRYSK- na podbudowie z kruszywa kamiennego instaluje się warstwę przepuszczalną dla wody i warstwę stabilizującą typu ET. Następnie warstwę gr. 10-11 mm z granulatu SBR, następnie warstwę natrysku (mieszanka granulatu EPDM zmieszana z PU ) o grubości 2-3 mm , łącznie min 13mm .

Podbudowa typu ET:

Podbudowa elastyczna o grubości 35 mm wykonywana na miejscu budowy w skład której wchodzi mieszanina kamienia suszonego o frakcji 2-8 oraz granulatu SBR o frakcji 2-7 połączonych ze sobą lepiszczem gumowym.

Proponowana nawierzchnia musi posiadać minimalne następujące cechy techniczne:

Grubość: min. 13mm

Warstwa natryskiwana może mieć grubość 2-3 mm

Kolory: czerwony

2). SEKCJA III.2) WARUNKI UDZIAŁU, w części: Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu dodaje się p.pkt 1a o następującej treści:

1a.1. Zamawiający w celu potwierdzenia w parametrów technicznych oferowanej trawy syntetycznej dla nawierzchni na korty tenisowe składa następujące dokumenty:

    - karta techniczna oferowanej nawierzchni

    - Atest PZH ( lub dokument równoważny) dla oferowanej nawierzchni

1a.2. Zamawiający w celu potwierdzenia parametrów technicznych oferowanej trawy syntetycznej dla nawierzchni na boisko do piłki nożnej składa następujące dokumenty:

    - Certyfikat FIFA 2 Stars dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchni lub wyniki badań laboratoryjnych potwierdzających zgodność parametrów oferowanej nawierzchni z wymogami FIFA 2 Stars

    - karta techniczna oferowanej nawierzchni;

    - Atest PZH ( lub dokument równoważny) dla oferowanej nawierzchni

1a.3. Zamawiający w celu potwierdzenia parametrów technicznych oferowanej nawierzchni dla boisk wielofunkcyjnych składa następujące dokumenty:

  • Badania na zgodność normą PN_EN 14877, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB lub wynik badań specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labsport, lub równoważny (w języku polskim lub tłumaczenie)

  • Certyfikat IAAF

  • Karta techniczna oferowanej nawierzchni

3). SEKCJA IV: PROCEDURA

Zamawiający w wyżej wymienionej sekcji zmienia wyznaczony termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert, z dnia:

20.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 14 (sekretariat),

na dzień:

27.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 14 (sekretariat).

 

Z up. PREZYDENTA

Z-ca Prezydenta Miasta

Artur Urbański

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Ełk, 16.11. 2009r.


Nr sprawy BZP-341/55/2009


Dotyczy przetargu nieograniczonego pn.:KOMPLEKSOWA MODERNIZACJA OBIEKTÓW SPORTOWO REKREACYJNYCH PRZY MOSiR W EŁKU DLA ROZWOJU TURYSTYKI”


Miasto Ełk działając w trybie art. 12a ust 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. Z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z póź. zm.) zamieszcza informację o zmianie ogłoszenia o zamówieniu tj.


1). SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA pkt. II. 1.3) Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości lub zakresu zamówienia, p. pkt 1a otrzymuje nowe brzmienie o treści:
WYMAGANIA TECHNICZNE NAWIERZCHNI
TRAWA KRÓTKA NA KORTY TENISOWE
Minimalne parametry trawy syntetycznej:

    - typ włókna 100% proste fibrylowane
    - skład chemiczny włókna :100% Polietylen
    - ciężar włókna: min. 8.800 Dtex.
    - grubość włókna min. 100 mikronów
    - przepuszczalność wody min 360l/h
    - wysokość włókna: min 15 mm
    - ilość włókien: min.105 000/m2
    - ilość pęczków: min. 52 500/m2
    - kolor nawierzchni: zielony
    - wypełnienie: piasek kwarcowy w ilości wg producenta trawy
TRAWA NA BOISKO DO PIłKI NOŻNEJ:
Minimalne wymogi w stosunku do nawierzchni sportowej typu trawa syntetyczna są następujące:
    - typ włókna : 100% monfil prosty z włóknem o przekroju łukowym z wtopionym rdzeniem wzmacniającym
    - skład chemiczny włókna : 100% polietylen
    - ciężar włókna: min. 11000 Dtex.
    - grubość włókna min. 240 mikronów
    - wysokość włókna: min 60 mm
    - ilość włókien: min.109 000/m2
    - ilość pęczków: min. 8 400/m2
    - kolor nawierzchni: zielony (dwukolorowy)
    - wypełnienie: piasek kwarcowy i wypełnienie pierwotne EPDM w kolorze zielonym w ilości wg producenta trawy

POLIUTERAN NA BOISKA WIELOFUNKCYJNE:

Charakterystyka nawierzchni poliuretanowej na ET:

Jest to nawierzchnia przepuszczalna dla wody, o zwartej strukturze, służy do pokrywania nawierzchni bieżni lekkoatletycznych, boisk wielofunkcyjnych , szkolnych, placów rekreacji ruchowej.
Nawierzchnia Posada Certyfikat IAAF, Atest Higieniczny PZH oraz Aprobatę ITB.
Technologia typu NATRYSK- na podbudowie z kruszywa kamiennego instaluje się warstwę przepuszczalną dla wody i warstwę stabilizującą typu ET. Następnie warstwę gr. 10-11 mm z granulatu SBR, następnie warstwę natrysku (mieszanka granulatu EPDM zmieszana z PU ) o grubości 2-3 mm , łącznie min 13mm .

Podbudowa typu ET:

Podbudowa elastyczna o grubości 35 mm wykonywana na miejscu budowy, w skład której wchodzi mieszanina kamienia suszonego o frakcji 2-8 oraz granulatu SBR o frakcji 2-7 połączonych ze sobą lepiszczem gumowym.

Proponowana nawierzchnia musi posiadać minimalne następujące cechy techniczne:
Grubość: min. 13mm
W tym warstwa natryskiwana może mieć grubość 2-3 mm
Kolory: czerwony


2). SEKCJA III.2) WARUNKI UDZIAŁU, w części: Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu p.pkt 1aotrzymuje nowe brzmienie o następującej treści.
1a.1. Zamawiający w celu potwierdzenia w parametrów technicznych oferowanej trawy syntetycznej dla nawierzchni na korty tenisowe składa następujące dokumenty:
    - karta techniczna oferowanej nawierzchni
    - Atest PZH ( lub dokument równoważny) dla oferowanej nawierzchni
    - Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję
    - Próbka oferowanej nawierzchni syntetycznej z oryginalną metryką producenta,
    nie dołączenie próbki trawy spowoduje odrzucenie oferty.

1a.2. Zamawiający w celu potwierdzenia parametrów technicznych oferowanej trawy syntetycznej dla nawierzchni na boisko do piłki nożnej składa następujące dokumenty:
    - Certyfikat FIFA 2 Stars dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchni z wypełnieniem zgodnym z Certyfikatem FIFA lub wyniki badań laboratoryjnych potwierdzających zgodność parametrów oferowanej nawierzchni z wymogami FIFA 2 Stars;
    - karta techniczna oferowanej nawierzchni;
    - Atest PZH ( lub dokument równoważny) dla oferowanej nawierzchni
    - Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję;
    - próbka oferowanej nawierzchni syntetycznej z oryginalną metryką producenta, próbka EPDM pierwotny w kolorze zielonym,
    nie dołączenie próbki trawy i EPDM spowoduje odrzucenie oferty.

1a.3. Zamawiający w celu potwierdzenia parametrów technicznych oferowanej nawierzchni dla boisk wielofunkcyjnych składa następujące dokumenty:
  • Badania na zgodność normą PN_EN 14877, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB lub wynik badań specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labsport, lub równoważny (w języku polskim lub tłumaczenie)
  • Certyfikat IAAF
  • Karta techniczna oferowanej nawierzchni


3). SEKCJA IV: PROCEDURA
Zamawiający w wyżej wymienionej sekcji zmienia wyznaczony termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert, z dnia:

27.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 14 (sekretariat),

na dzień:

04.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 14 (sekretariat).




Z up. PREZYDENTA
Z-ca Prezydenta Miasta
Artur Urbański
 
  
  ________________________________________________________________
Ełk, 01.12. 2009r.


Nr sprawy BZP-341/55/2009
 
Dotyczy przetargu nieograniczonego pn.:KOMPLEKSOWA MODERNIZACJA OBIEKTÓW SPORTOWO REKREACYJNYCH PRZY MOSiR W EŁKU DLA ROZWOJU TURYSTYKI”
Miasto Ełk działając w trybie art. 12a ust 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. Z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z póź. zm.) zamieszcza informację o zmianie ogłoszenia o zamówieniu tj.
SEKCJA IV: PROCEDURA
Zamawiający w wyżej wymienionej sekcji zmienia wyznaczony termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert, z dnia:
04.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 14 (sekretariat),
na dzień:
09.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 14 (sekretariat).
 
Z up. PREZYDENTA
Z-ca Prezydenta Miasta
Artur Urbański
_________________________________________________________________
 
Ełk, 07.12. 2009r.

Nr sprawy BZP-341/55/2009

Dotyczy przetargu nieograniczonego pn.:KOMPLEKSOWA MODERNIZACJA OBIEKTÓW SPORTOWO REKREACYJNYCH PRZY MOSiR W EŁKU DLA ROZWOJU TURYSTYKI”

Miasto Ełk działając w trybie art. 12a ust 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. Z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z póź. zm.) zamieszcza informację o zmianie ogłoszenia o zamówieniu tj.

1). SEKCJA IV: PROCEDURA
Zamawiający w wyżej wymienionej sekcji zmienia wyznaczony termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert, z dnia:

09.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 14 (sekretariat),

na dzień:

16.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 14 (sekretariat).


Z up. PREZYDENTA
Z-ca Prezydenta Miasta
 
Artur Urbański

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sebastian Szabroński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-10-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sebastian Szabroński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-10-29 08:03:10
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-10-29 09:08:42
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-01-12 10:31:53
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5383 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony