KROK 1. Złożenie wniosku.
Wnioskodawca składa wniosek o objęcie wydarzenia lub przedsięwzięcia patronatem lub patronatem honorowym Prezydenta Miasta Ełku. Organem właściwym, do którego składany jest wniosek jest Prezydent Miasta Ełku. Wniosek może być składany za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Uczestnicy: Wnioskodawca.
- KROK 2. Weryfikacja formalna i merytoryczna wniosku.
Organ właściwy dokonuje sprawdzenia kompletności dokumentów i poprawności danych zawartych w złożonym wniosku oraz ocenia wniosek od względem merytorycznym.
W przypadku niespełnienia przez organizatora wymogów proceduralnych, Prezydent Miasta Ełku może odmówić dalszego rozpatrywania wniosku.
Prezydent Miasta Ełku może zwrócić się do organizatora o przekazanie dodatkowych informacji lub udzielenia wyjaśnień, a także przedstawić, o spełnieniu których możliwe byłoby objęcie wydarzenia lub przedsięwzięcia patronatem lub patronatem honorowym Prezydenta Miasta Ełku.
Uczestnicy: Prezydent Miasta Ełku.
- KROK 3. Powiadomienie organizatora o pozytywnym / negatywnym rozpatrzeniu wniosku.
Organ właściwy informuje organizatora o objęciu / odmowie objęcia wydarzenia lub przedsięwzięcia patronatem lub patronatem honorowym w formie pisemnej lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Uczestnicy: Prezydent Miasta Ełku.
]]>