ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: O-OP.2110.5.2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: O-OP.2110.5.2022

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: ds. komunikacji społecznej

Miejsce pracy: Miasto Ełk

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Promocji Sportu i Kultury

Data udostępnienia: 2022-12-01

Ogłoszono dnia: 2022-12-01

Termin składania dokumentów: 2022-12-14 15:30:00

Nr ogłoszenia: O-OP.2110.5.2022

Zlecający: Urząd Miasta Ełku

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatel Polski lub obywatel Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego i posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
  2. wykształcenie wyższe lub podyplomowe na kierunku dziennikarstwo, turystyka, promocja, public relations, administracja, filologia, zarządzanie, marketing, politologia, językoznawstwo, stosunki międzynarodowe,
  3. bardzo dobra znajomość obowiązujących regulacji prawnych w zakresie działalności Wydziału, a w szczególności ustaw w zakresie: prawo prasowe, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego, ochrony danych osobowych,
  4. bardzo dobra umiejętność obsługi komputera i pakietów biurowych Microsoft Office, OpenOffice, urządzeń biurowych, znajomość obsługi programów i aplikacji w internetowych portalach społecznościowych,
  5. umiejętność obsługi sprzętu fotograficznego, poprawnego wykonania i obróbki zdjęć,
  6. umiejętność biegłego i poprawnego posługiwania się językiem polskim w mowie i piśmie,
  7. znajomość j. angielskiego na poziomie B2 (średniozaawansowany),
  8. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  9. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  10. nieposzlakowana opinia.
 
b. Wymagania dodatkowe:
  1. wiedza specjalistyczna oraz doświadczenie w pracy,
  2. umiejętność planowania i organizowania pracy,
  3. umiejętność  pracy w zespole,
  4. łatwość nawiązania kontaktów, samodzielność,
  5. komunikatywność, opanowanie, odporność na stres, gotowość do podejmowania decyzji, 
  6. sumienność, sprawność, umiejętność stosowania odpowiednich przepisów,
  7. znajomość j. niemieckiego, włoskiego, ukraińskiego w stopniu komunikatywnym.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

W zakresie działalności informacyjnej i współpracy z mediami:
  • Przygotowanie i aktualizowanie materiałów informacyjnych do Internetu oraz do prasy.
  • Prowadzenie bieżącego monitoringu mediów.
  • Bieżące administrowanie serwisu internetowego miasta www.elk.pl oraz aplikacji mobilnej w powierzonym zakresie.
  • Bieżąca obsługa profili miasta  na portalach społecznościowych.
  • Utrzymywanie i organizowanie kontaktów z mediami, w tym realizacja zadań z zakresu komunikacji reaktywnej.
  • Organizacja konferencji prasowych i spotkań z mediami.
  • Bieżące przygotowywanie materiałów informacyjnych na potrzeby Prezydenta Miasta Ełku.
  • Współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta Ełku, jednostkami miejskimi, stowarzyszeniami oraz innymi podmiotami w zakresie działalności informacyjnej.
  • W razie potrzeby udzielanie wywiadów w mediach w ramach realizowanych zadań.
  • Przygotowanie materiałów informacyjnych do mediów według ich specyfiki.
  • Inicjowanie i wspieranie procesu konsultacji społecznych i innych form włączania mieszkańców w procesy decyzyjne.
  • Uczestnictwo i obsługa fotograficzna wydarzeń sportowych, kulturalnych, turystycznych, promocyjnych, świąt państwowych i miejskich, narad i konferencji itp.
  • Opracowanie materiałów do publikacji promocyjnych i prasowych, dotyczących różnych obszarów funkcjonowania samorządu Miasta Ełku.
  • Wykonywanie obowiązków wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej.
W zakresie realizacji zadań miasta w dziedzinie promocji:
  • Kreowanie pozytywnego wizerunku miasta.
  • Udział w zapewnieniu niezbędnej obsługi Prezydenta Miasta Ełku w zakresie wynikającym m.in. z jego funkcji reprezentacyjnych.
  • Przygotowanie drukowanych wydawnictw i materiałów o charakterze informacyjnym i promocyjno – turystycznym, z wykorzystaniem różnych metod i technik promocyjnych, sieci internetowej, samodzielne przygotowywanie tekstów do tych wydawnictw oraz nadzór graficzny i merytoryczny nad zamawianymi wydawnictwami.
  • Współpraca przy opracowaniu miejskiego kalendarza wydarzeń.
  • Przygotowywanie gadżetów i materiałów promocyjnych miasta Ełku.
  • Współpraca z organami administracji rządowej i samorządowej, stowarzyszeniami,  kontrahentami zewnętrznymi, agencjami, sponsorami, mediami oraz innymi organizacjami i instytucjami w kraju i zagranicą.
  • Inicjowanie, organizowanie i udział w krajowych i zagranicznych spotkaniach wynikających z zakresu zadań.
  • Planowanie i udział w realizacji kampanii promocyjno-turystycznych miasta, w tym m.in. nadzór nad przygotowaniem projektów graficznych banerów i billboardów, realizacja kampanii w mediach: radiu, telewizji i prasie ogólnopolskiej, regionalnej, lokalnej oraz w Internecie.
W zakresie współpracy zagranicznej:
  • Udział w organizacji wyjazdów zagranicznych przedstawicieli miasta oraz wizyt delegacji zagranicznych.
  • Koordynowanie i prowadzenie bieżącej korespondencji w językach obcych.
  • Opracowywanie planów współpracy, harmonogramów wizyt, kalkulacji kosztów z nich wynikających.
  • Przygotowywanie niezbędnych dokumentów, prowadzenie ewidencji wydatków związanych z realizowaną współpracą, w tym prognozowanie i planowanie wydatków.
  • Inne zadania wynikające z kontaktów z partnerami zagranicznymi.
 
 
 
Inne:
  • Przygotowywanie pism urzędowych i okolicznościowych.
  • Obsługa zakupu towarów i usług.
  • Nadzór nad stanem materiałów w magazynie wydziałowym oraz nadzór nad ich wydawaniem zgodnie z przyjętymi procedurami.
  • Przygotowywanie i prowadzenie spraw związanych z finansami wydziału w zakresie powierzonych zadań.
  • Przygotowywanie i rozliczanie dokumentacji finansowych.
  • Przygotowywanie stosownych umów i  zleceń z podmiotami zewnętrznymi, rozliczanie faktur i rachunków.
  • Wdrażanie systemu zarządzania jakością w zakresie zadań na stanowisku pracy.
  • Organizowanie i koordynowanie pracy kancelaryjno – biurowej Wydziału poprzez m.in.:
- organizowanie i wykorzystywanie stanowiska pracy w sposób gwarantujący ochronę baz danych,
- właściwe gromadzenie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji, wynikającej z zakresu obowiązków,
- przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do archiwum zakładowego,
- obsługa i wykorzystywanie w codziennej praktyce dostępnych programów komputerowych z zakresu realizowanych obowiązków (MS Office, OpenOffice, Internet, e-DOK).
  • Sporządzanie wniosków dotyczących planowanych wydatków w zakresie prowadzonych spraw.
  • Współdziałanie z wydziałami urzędu, jednostkami organizacyjnymi oraz instytucjami zewnętrznymi w zakresie realizacji zadań.
  • Przestrzeganie przepisów regulaminu pracy, bhp, przeciwpożarowych, o ochronie tajemnicy służbowej, o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej i innych niezbędnych przepisów prawa.
  • Przestrzeganie, realizacja zadań i wymogów wynikających z Systemu Zarządzania Jakością Urzędu Miasta Ełku (SZJ).
  • Wykonanie innych zadań zleconych przez przełożonych.
Zakres odpowiedzialności na stanowisku pracy:
  1. Załatwianie spraw zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  2. Należyte i sumienne wykonywanie powierzonych zadań oraz prawidłowe prowadzenie  i przechowywanie dokumentacji.
  3. Przestrzeganie ustalonych terminów załatwiania spraw.
  4. Przestrzeganie tajemnicy państwowej i służbowej.
  5. Przestrzeganie dyscypliny pracy.
  6. Załatwianie interesantów w sposób szybki, rzetelny i kulturalny oraz czuwanie, by interesant nie poniósł szkody z  powodu nieznajomości przepisów prawnych.
  7. Stałe podnoszenie swoich kwalifikacji zawodowych oraz  doskonalenie form i metod pracy.
  8.  W ramach współadministrowanych procesów odpowiedzialny jest za:
            a) nadzór nad realizacją celu procesu,
            b) prawidłowe skoordynowanie działań prowadzonych w komórkach organizacyjnych zaangażowanych w proces – współorganizację spotkań koordynujących proces,
            c) systematyczne monitorowanie przebiegu procesu, pomiar jego skuteczności, efektywności i ocenę – zgodnie z przyjętymi celami i metodami ich pomiaru,
d) przygotowanie danych i informacji do Przeglądu Zarządzania w formie sprawozdania,
            e) bezpośrednie informowanie Pełnomocnika ds. Zarządzania Systemem Jakości 
             o nieprawidłowościach zachodzących w danym procesie, jak również o ewentualnym uniemożliwieniu jego skutecznej realizacji oraz podejmowania działań doskonalących,
   f) współdziałanie z zespołem auditorów wewnętrznych w zakresie organizacji przebiegu auditu.
 
Zakres uprawnień na stanowisku pracy:
  1. Zakres uprawnień określony jest Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Miasta, przepisami kodeksu pracy oraz ustawą o pracownikach samorządowych.
  2. Podejmowanie i realizacja działań doskonalących, które nie przekraczają kompetencji pracownika oraz upoważnień udzielonych przez Prezydenta.
  3. Inicjowanie działań doskonalących wtedy, gdy wykraczają one poza pracownika  uprawnienia, przekazywanie informacji w tym zakresie w formie pisemnej Pełnomocnikowi ds. Zarządzania Systemem Jakości.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

1) zatrudnienie nastąpi w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
2) pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony do 6 m-cy,
3) w czasie trwania umowy zostanie zorganizowana dla pracownika służba przygotowawcza, zgodnie z art. 19 ustawy o pracownikach samorządowych, chyba że pracownik odbył służbę i zdał egzamin,
4)  planowany termin zatrudnienia – grudzień 2022 r.,
5) planowany poziom wynagrodzenia zasadniczego (brutto): 3 900,00 zł – 4 300,00 zł oraz ustawowe obligatoryjne dodatki do wynagrodzenia.
 
Praca odbywać się będzie w obiekcie Urzędu Miasta Ełku przy ul. Piłsudskiego 4. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, powiązana z obsługą urządzeń biurowych. Budynek piętrowy zapewnia bezpieczne warunki pracy. Praca na drugiej kondygnacji. W budynku znajduje się winda i podjazd dla osób niepełnosprawnych.
Informacja na temat dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami zamieszczona jest na stronie  https://bip.elk.warmia.mazury.pl/10247/Deklaracja_dostepnosci/.
 
W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Ełku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6 %.

V. Wymagane dokumenty:

  1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (według załącznika),
  2. curriculum vitae /CV/,
  3. list motywacyjny,
  4. kserokopie dokumentów poświadczających posiadane uprawnienia, wykształcenie, staż pracy, 
  5. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystania z pełni praw publicznych oraz o braku skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (według załącznika),
  6. podpisaną klauzulę informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych na potrzeby kadrowe w Urzędzie Miasta Ełku (według załącznika).
Dokumenty dodatkowe:
1) dokumenty potwierdzające kwalifikacje i umiejętności, np. o ukończonych kursach, szkoleniach;
2) rekomendacje/referencje z poprzednich miejsc pracy.
 
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV oraz oświadczenia muszą być odręcznie podpisane przez Kandydata.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-12-14 15:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 14 grudnia 2022 roku do godz. 16:00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. komunikacji społecznej”
 
1) osobiście w siedzibie Urzędu Miasta Ełku, Kancelaria Ogólna pok. nr 02, lub
2) pocztą tradycyjną na adres – Urząd Miasta Ełku, 19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4.
       
        Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu pocztą po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości składania dokumentów pocztą elektroniczną. Do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostaną dopuszczeni wyłącznie kandydaci spełniający wymagania niezbędne określone w pkt 1 ogłoszenia o naborze.
Aplikacje, które nie spełnią wymagań niezbędnych podanych w ogłoszeniu zostaną odesłane kandydatom.
 
Kandydaci powiadomieni zostaną telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Szczegółowy zakres zadań Wydziału Promocji, Sportu i Kultury określa Regulamin Organizacyjny Urzędu Miasta Ełku nadany Zarządzeniem Prezydenta Miasta Ełku nr 537.2020 z dnia 1 lipca 2020 r. zmieniony Zarządzeniem Prezydenta Miasta Ełku nr 579.2020 z dnia 31 sierpnia 2020 r., nr 674.2020 z dnia 23 grudnia 2020 r., nr 826.2021 z dnia 1 czerwca 2021 r., nr 895.2021 z dnia 9 sierpnia 2021 r., nr 917.2021 z dnia 1 września 2021 r., nr 925.2021 z dnia 17 września 2021 r. oraz nr  1026.2021  z dnia 29 grudnia 2021 r. opublikowany w Biuletynie Informacji Publicznej: http:/bip.um.elk.pl/urząd/regulamin organizacyjny.
 
Dodatkowych informacji udziela Pan Piotr Gałuszka – p.o. Naczelnika Wydziału Promocji, Sportu i Kultury, tel. 87 732 62 80, w Urzędzie Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4.
 

VII. Informacje dodatkowe:

Etapy procesu selekcji i wyboru kandydata:
a)  I  etap: weryfikacja formalna na podstawie przedłożonych aplikacji,
b) II etap: rozmowa kwalifikacyjna obejmująca weryfikację wiedzy i umiejętności określonych w aplikacji.
 
Informacja o wynikach naboru:
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http:/bip.um.elk.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-12-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Badorek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-11-30 09:42:59
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Katarzyna Badorek
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-12-01 10:07:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Iwona Rostkowska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-04-06 10:04:13
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
940 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony