ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: O-OP.2110.12.2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: O-OP.2110.12.2021

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: DS. DZIERŻAW (1/2 etatu) , DS. OBSŁUGI INWESTORA (1/2 etatu)

Miejsce pracy: Miasto Ełk

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: WPPGN

Data udostępnienia: 2021-11-26

Ogłoszono dnia: 2021-11-26

Termin składania dokumentów: 2021-12-10 15:30:00

Nr ogłoszenia: O-OP.2110.12.2021

Zlecający: Urząd Miasta Ełku

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatel Polski lub Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
  2. wykształcenie wyższe na kierunku lub specjalności: gospodarka nieruchomościami, gospodarka przestrzenna, geodezja i kartografia, architektura, urbanistyka, prawo, administracja lub studia podyplomowe na wskazanych kierunkach,
  3. bardzo dobra znajomość obowiązujących regulacji prawnych w zakresie działalności Wydziału, a w szczególności przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami wraz z aktami wykonawczymi kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, przepisy o ochronie danych osobowych, kodeks cywilny,
  4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
  7. bardzo dobra umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  8. nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. umiejętność organizacji pracy własnej, interpretacji i stosowania przepisów prawa,
  2. umiejętność analitycznego myślenia, pracy w programie gis, pracy w programach graficznych,
  3. samodzielność, dokładność, systematyczność,
  4. odporność na stres, umiejętność pracy w zespole,
  5. komunikatywność, wysoka kultura osobista,
  6. znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Zadania z zakresu Referatu Gospodarki Nieruchomościami 
  1. Przygotowywanie całości spraw związanych z oddawaniem gruntów w dzierżawę w trybie bezprzetargowym i w drodze przetargu oraz oddawaniem nieruchomości w użyczenie, w tym także kontrola sposobu użytkowania terenów komunalnych oddanych w dzierżawę lub użyczenie i przejmowanie gruntu komunalnego po upływie okresu użytkowania.
  2. Prowadzenie całości spraw z zakresu zasiedzenia gruntów.
  3. Naliczanie opłat w związku z bezumownym zajęciem terenu komunalnego.
  4. Prowadzenie spraw związanych z obciążaniem nieruchomości Miasta Ełk ograniczonymi prawami rzeczowymi, w szczególności ustanawianiem służebności osobistych, gruntowych i przesyłu oraz naliczanie opłat z tytułu ustanowienia ograniczonych praw rzeczowych.
  5. Prowadzenie całości spraw związanych z naliczaniem opłat planistycznych związanych ze wzrostem wartości nieruchomości w wyniku uchwalenia bądź zmiany planu miejscowego.
  6. Przestrzeganie zadań i wymogów wynikających z Systemu Zarządzania Jakością (SZJ).
  7. Przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych dotyczące prowadzonych spraw.
  8. Przestrzeganie przepisów RODO o ochronie danych uregulowanych Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
  9. Dokumentowanie przebiegu załatwiania i rozstrzygania spraw oraz gromadzenie i tworzenie dokumentacji zgodnie z przepisami regulującymi system elektronicznego zarządzania dokumentacją.
  10. Prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej Miasta Ełk – w zakresie prowadzonych spraw.
  11. Obsługa i rozwój lokalnego systemu informacji o terenie założonego dla Miasta Ełk, w tym redakcja map w programie EwMapa na potrzeby własne wydziału.
Zadania z zakresu Biura Obsługi Inwestora
  1. Przygotowywanie kompletnej oferty inwestycyjnej Miasta, jej weryfikacja i aktualizacja, w tym nadzór nad danymi niezbędnymi do jej opracowania.
  2. Aktualizacja danych dotyczących oferty inwestycyjnej na portalu Miasta oraz dbałość o aktualność informacji, w tym nadzór nad administratorem strony w tym zakresie.
  3. Weryfikacja oferty inwestycyjnej i działań Biura Obsługi Inwestora pod kątem zgodności ze strategicznymi dokumentami Miasta, w szczególności w zakresie ładu przestrzennego i gospodarki nieruchomościami.
  4. Organizacja i udział w organizowanych przez Urząd działaniach promujących ofertę inwestycyjną Miasta.
  5. Udzielania informacji przedsiębiorcom i inwestorom, w tym prezentacja posiadanej przez Miasto oferty inwestycyjnej.
  6. Organizowanie w razie potrzeby wizyt lokalizacyjnych inwestorów na terenie Miasta i współdziałanie z innymi podmiotami w tym zakresie.
  7. Asystowanie inwestorom w niezbędnych procedurach administracyjnych i prawnych na poziomie gminy, występujących w trakcie procesu inwestycyjnego.
  8. Opieka poinwestycyjna dla firm łącznie ze wsparciem firm, które już działają na terenie Miasta.
  9. Współdziałanie z Parkiem Naukowo-Technologicznym w Ełku w zakresie obsługi inwestora.
  10. Współdziałanie z podmiotami zaangażowanymi w obsługę inwestora na szczeblu ponadgminnym, w szczególności z Polską Agencją Inwestycji i Handlu S.A., Regionalnym Centrum Obsługi Inwestora i Suwalską Specjalną Strefą Ekonomiczną S.A.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

1) zatrudnienie nastąpi w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
2) pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony do 6 m-cy,
3) w czasie trwania umowy zostanie zorganizowana dla pracownika służba  przygotowawcza, zgodnie z art. 19 ustawy o pracownikach samorządowych, chyba że pracownik odbył służbę i zdał egzamin,
4) planowany termin zatrudnienia –  grudzień 2021 r.,
5) planowany poziom wynagrodzenia zasadniczego (brutto): 3 100,00-3 600,00 zł oraz ustawowe obligatoryjne dodatki do wynagrodzenia.
 
Praca odbywać się będzie w obiekcie Urzędu Miasta Ełku przy ul. Piłsudskiego 4. Występuje praca przy komputerze powiązana z obsługą urządzeń biurowych. Budynek zapewnia bezpieczne warunki pracy.
 

V. Wymagane dokumenty:

  1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (według załącznika),
  2. curriculum vitae /CV/,
  3. list motywacyjny,
  4. kserokopie dokumentów poświadczających posiadane uprawnienia, wykształcenie, staż pracy, 
  5. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystania z pełni praw publicznych oraz o braku skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (według załącznika),
  6. podpisaną klauzulę informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych na potrzeby kadrowe w Urzędzie Miasta Ełku (według załącznika).
Dokumenty dodatkowe:
1) dokumenty potwierdzające kwalifikacje i umiejętności, np. o ukończonych kursach, szkoleniach;
2) rekomendacje z poprzednich miejsc pracy.
 
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys oraz oświadczenia muszą być odręcznie podpisane przez Kandydata.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2021-12-10 15:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 10 grudnia 2021 roku do godz. 15:30  w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. dzierżaw;  ds. obsługi inwestora
1) osobiście w siedzibie Urzędu Miasta w Ełku, pok. nr 02, lub
2) pocztą tradycyjną na adres – Urząd Miasta w Ełku, 19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4.
 
Etapy procesu selekcji i wyboru kandydata:
a) I  etap: weryfikacja formalna na podstawie przedłożonych aplikacji,
b) II etap: rozmowa kwalifikacyjna obejmująca weryfikację wiedzy i umiejętności określonych w aplikacji.
 
Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu pocztą po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości składania dokumentów pocztą elektroniczną. Do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostaną dopuszczeni wyłącznie kandydaci spełniający wymagania niezbędne określone w pkt 1 ogłoszenia o naborze. Aplikacje, które nie spełnią wymagań niezbędnych podanych w ogłoszeniu zostaną odesłane kandydatom.
Kandydaci powiadomieni zostaną telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Szczegółowy zakres zadań Wydziału Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami określa Regulamin Organizacyjny Urzędu Miasta Ełku nadany Zarządzeniem Prezydenta Miasta Ełku nr 537.2020 z dnia 1 lipca 2020 r. zmieniony Zarządzeniem Prezydenta Miasta Ełku nr 579.2020 z dnia 31 sierpnia 2020 r., nr 674.2020 z dnia 23 grudnia 2020 r., nr 826.2021 z dnia 1 czerwca 2021 r., nr 895.2021 z dnia 9 sierpnia 2021 r., nr 917.2021 z dnia 1 września 2021 r. oraz nr 925.2021 z dnia 17 września 2021 r. opublikowany w Biuletynie Informacji Publicznej: http:/bip.um.elk.pl/urząd/regulamin organizacyjny.
 

VII. Informacje dodatkowe:

Dodatkowych informacji udziela Pani Marta Herbszt – Naczelnik Wydziały Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami tel. 87 7326236, pok. 236 w Urzędzie Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4.
 
Informacja o wynikach konkursu:
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http:/bip.um.elk.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-11-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marta Toczyłowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-11-26 16:06:20
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marta Toczyłowska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-11-26 16:47:11
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Katarzyna Badorek
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-12-24 13:09:28
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
827 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony