ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: O-OP.2111.3.2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: O-OP.2111.3.2021

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Dyrektor Centrum Edukacji Ekologicznej

Miejsce pracy: Miasto Ełk

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Edukacji

Data udostępnienia: 2021-06-14

Ogłoszono dnia: 2021-06-14

Termin składania dokumentów: 2021-06-24 15:30:00

Nr ogłoszenia: O-OP.2111.3.2021

Zlecający: Prezydent Miasta Ełku

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatel Polski lub Unii Europejskiej oraz obywatel innych państw, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
  2. wykształcenie wyższe magisterskie,
  3. co najmniej 5 letni staż pracy w placówce o zbliżonym profilu,
  4. znajomość struktury organizacyjnej, zadań i działalności CEE w Ełku,
  5. wiedza w zakresie edukacji ekologicznej i krajoznawczej, znajomość organizacji i struktury instytucji zajmujących się ochroną środowiska,
  6. znajomość źródeł pozyskiwania zewnętrznych środków finansowych,
  7. doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
  8. znajomość podstawowych aktów prawnych z zakresu funkcjonowania samorządu w tym: ustawy o ochronie przyrody, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, kodeks pracy, ustawy o finansach publicznych, ustawy prawo zamówień publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych, BHP i PPOŻ,
  9. kreatywne i otwarte podejście do nowych wyzwań, wysoka kultura osobista, pracowitość, sumienność, lojalność, komunikatywność, dyspozycyjność, odpowiedzialność, operatywność, umiejętność radzenia sobie ze stresem, asertywność, obowiązkowość,
  10. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  11. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  12. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
  13. nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. doświadczenie w zarządzaniu projektami edukacyjnymi, w aktywizacji mieszkańców do działań w zakresie edukacji ekologicznej i przyrodniczej,
  2. stała współpraca oraz aktywizacja mieszkańców Ełku i Regionu do uczestnictwa w tematycznych grupach działających przy CEE w Ełku,
  3. znajomość języka obcego angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym,
  4. umiejętność obsługi komputera, oprogramowania biurowego i urządzeń biurowych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Zatrudnienie nastąpi w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, na stanowisku dyrektora Centrum Edukacji Ekologicznej w Ełku.
  2. Pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony do 6 m-cy.
  3. Planowany termin zatrudnienia –  lipiec 2021 r.
  4. W czasie trwania umowy zostanie zorganizowana dla pracownika służba przygotowawcza, zgodnie z art. 19 ustawy o pracownikach samorządowych, chyba że   pracownik odbył służbę  i zdał egzamin.
Praca odbywać się będzie w budynku przy ul. Parkowej 12. Budynek zapewnia bezpieczne warunki pracy. W budynku nie ma windy, znajduje się podjazd dla osób niepełnosprawnych.  
Informuje się, że jednostka zatrudnia poniżej 25 pracowników, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r.  o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych - nie dotyczy.

V. Wymagane dokumenty:

  1. curriculum vitae (CV) zawierające klauzulę o zgodzie na przetwarzanie danych   osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji,
  2. list motywacyjny,
  3. kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie
  4. kopie dokumentów potwierdzające posiadanie wymaganego wykształcenia i kwalifikacji,
  5. kopie  dokumentów poświadczających wymagany staż pracy (np. świadectwa pracy, w przypadku pozostawania w chwili składania oferty w zatrudnieniu – zaświadczenie o zatrudnieniu),
  6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych,
  7. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (wybrana osoba zobowiązana będzie dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego w terminie do 30 dni od dnia zatrudnienia),
  8. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku, na które prowadzony jest nabór,
  9. podpisaną klauzulę informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych na potrzeby kadrowe w Urzędzie Miasta Ełku (według załącznika).
      Dokumenty dodatkowe:
  1. kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i umiejętności (np. o ukończonych kursach, szkoleniach),
  2. referencje z poprzednich miejsc pracy,
  3. inne potwierdzające wymagane doświadczenie,
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys oraz oświadczenia dla ważności wymagają autoryzacji (muszą być odręcznie podpisane) przez Kandydata.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2021-06-24 15:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 24 czerwca 2021 roku do godz. 15:30 w kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Dyrektora Centrum Edukacji Ekologicznej w Ełku”
  • osobiście w siedzibie Urzędu Miasta Ełku, pok. nr 02, lub
  • pocztą na adres – Urząd Miasta Ełku, 19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4.
            Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu pocztą po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości składania dokumentów pocztą elektroniczną. Do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostaną dopuszczeni wyłącznie kandydaci spełniający wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze. Aplikacje, które nie spełnią wymagań niezbędnych podanych w ogłoszeniu, zostaną odesłane kandydatom. Kandydaci powiadomieni zostaną telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Dodatkowych informacji udzielać będzie Pani Małgorzata Pikus - Naczelnik Wydziału Edukacji tel. 87 732 61 45,  ul. Piłsudskiego 4.

VII. Informacje dodatkowe:

Etapy procesu selekcji i wyboru kandydata:
I etap:  weryfikacja formalna na podstawie przedłożonych aplikacji.
II etap: rozmowa kwalifikacyjna obejmująca weryfikację wiedzy i umiejętności określonych w aplikacji oraz przedstawienie koncepcji funkcjonowania i rozwoju Centrum Edukacji Ekologicznej (max. 10 minut).
Kandydaci spełniający wymagania formalne  i zakwalifikowani do II etapu rekrutacji zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej drogą elektroniczną lub telefonicznie.
Techniki selekcji i dobór narzędzi rekrutacyjnych uzależnione będą od aplikacji i mogą ulec zmianie, o czym zostaną powiadomieni kandydaci spełniający wymagania formalne.
 
Informacja o wynikach konkursu:
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.elk.warmia.mazury.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-06-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Badorek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-06-14 16:59:44
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Katarzyna Badorek
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-06-14 17:06:12
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Katarzyna Badorek
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-07-07 14:37:18
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1235 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony