ˆ

Strona główna

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Wykaz lokalu użytkowego stanowiącego własność Gminy Miasta Ełk, przeznaczonego do najmu w drodze bezprzetargowej na okres 3 lat

Akapit nr 1 - brak tytułu

Prezydent Miasta Ełku,
działając na podstawie art. 35 ust. 1 ustawy z 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2021 r., poz. 1899 z późn. zm.)
         podaje do publicznej wiadomości,      
że w siedzibie tutejszego urzędu przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 4 w Ełku w okresie
od 20 stycznia 2023 r. do 10 lutego 2023 r., wywieszo­no na tablicy wykaz lokalu użytkowego stanowiącego własność Gminy Miasta Ełk, przeznaczonego do najmu w drodze bezprzetargowej
na okres do 3 lat, według poniższego zestawienia:
 
Lp.
Adres lokalu
Powierzchnia użytkowa lokalu
Stawka wywoławcza czynszu
 
Numer geodezyjny działki
 
Powierzchnia działki
Księga wieczysta działki
1.
F. Chopina 17
 lok. 1U
68,83 m2
6,00 zł/m2
484/5
0,0484 ha
OL1E/00045296/1
 
  1. Lokal przeznaczony jest do najmu w drodze bezprzetargowej na okres oznaczony do 3 lat.
  2. Opis lokalu: lokal użytkowy znajduje się w suterenie.
  3. Przeznaczenie lokalu: lokal usługowo-biurowy na prowadzenie działalności odpłatnej i nieodpłatnej pożytku publicznego przez organizacje pozarządowe i podmioty z nimi zrównane.
  4. Przedmiotowy lokal użytkowy jest wyłączony ze sprzedaży.
  5. Wysokość opłat z tytułu najmu: do stawki czynszu doliczony będzie podatek VAT w wysokości 23% plus pozostałe składniki dotyczące opłat eksploatacyjnych.
  6. Termin wnoszenia opłat: do 10. dnia każdego miesiąca.
  7. Zasady aktualizacji opłat: wysokość czynszu podlegać będzie corocznej waloryzacji zgodnie z zarządzeniem nr 1237.2022 z dnia 28 listopada 2022 r. w sprawie stawek czynszu za najem lokali użytkowych stanowiących zasób Miasta Ełku.
  8. Termin do złożenia wniosku przez osoby, którym przysługuje pierwszeństwo w nabyciu nieruchomości: nie dotyczy
  9. Sposób i termin zagospodarowania lokalu: nie dotyczy
  10. Cena nieruchomości: nie dotyczy
  11. Wysokość stawek procentowych opłat z tytułu użytkowania wieczystego: nie dotyczy
  12. Dodatkowych informacji w sprawie udziela Wydział Mienia Komunalnego Urzędu Miasta Ełku w pokoju 242, bądź telefonicznie pod numerem 877 326 170, 877 326 242, 877 326 221.
 
 
 
 
                                                                      PREZYDENT MIASTA
                                                                       Tomasz Andrukiewicz
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-01-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Pietrajtys
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-01-20 12:50:18
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Agnieszka Stasiewicz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-01-20 12:50:34
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Agnieszka Stasiewicz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-01-20 12:50:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
591 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wykaz nieruchomości zabudowanej stanowiący własność Gminy Miasta Ełk przeznaczonej do użyczenia

Akapit nr 1 - brak tytułu

Prezydent Miasta Ełku,
działając na podstawie art. 35 ust. 1 ustawy z 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2021 r., poz. 1899 z późn. zm.)
             podaje do publicznej wiadomości,      
że w siedzibie tutejszego urzędu przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 4 w Ełku w okresie
od 9 stycznia 2023 r. do 6 lutego 2023 r., wywieszo­no na tablicy wykaz nieruchomości zabudowanej stanowiącej własność Gminy Miasta Ełk, przeznaczonej do użyczenia na czas nieoznaczony, według poniższego zestawienia:
 
Położenie nieruchomości
Numer geodezyjny działki
Powierzchnia działki
Powierzchnia zabudowy budynku
Kubatura budynku
Powierzchnia całkowita budynku
Księga wieczysta nieruchomości
1.
Armii Krajowej 16
462/1
360 m2
327,90 m2
2689,70 m2
353,23 m2
OL1E/00012943/2
 
  1. Opis nieruchomości: nieruchomość zabudowana jest budynkiem starej sali sportowej wpisanej do rejestru zabytków.
  2. Przeznaczenie nieruchomości: budynek jest przeznaczony na cele kulturalne oraz społeczne, zgodnie z założeniami projektu w ramach którego został zrewitalizowany.
  3. Sposób i termin zagospodarowania nieruchomości: nie dotyczy.
  4. Cena nieruchomości: nie dotyczy.
  5. Wysokość stawek procentowych opłat z tytułu użytkowania wieczystego: nie dotyczy.
  6. Wysokość opłat z tytułu użytkowania, najmu lub dzierżawy: nie dotyczy.
  7. Termin wnoszenia i zasady aktualizacji opłat: nie dotyczy.
  8. Nieruchomość przeznaczona jest do użyczenia w drodze bezprzetargowej.
  9. Termin do złożenia wniosku przez osoby, którym przysługuje pierwszeństwo w nabyciu nieruchomości: nie dotyczy.
  10. Dodatkowych informacji w sprawie udziela Wydział Mienia Komunalnego Urzędu Miasta Ełku w pokoju 242, bądź telefonicznie pod numerem 877 326 170, 877 326 242, 877 326 221.
 
 
                                                             PREZYDENT MIASTA
                                                             Tomasz Andrukiewicz
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-01-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Pietrajtys
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-01-09 13:41:17
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Agnieszka Stasiewicz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-01-09 13:42:16
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Agnieszka Stasiewicz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-01-09 13:42:16
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
930 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Plan postępowań na rok 2023

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-01-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sebastian Szabroński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-01-04 09:25:48
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Sebastian Szabroński
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-01-04 09:26:37
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Sebastian Szabroński
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-01-26 13:05:42
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
719 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji