ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Wniosek o wypłatę dodatku dla niektórych podmiotów niebędących gospodarstwami domowymi z tytułu wykorzystania niektórych źródeł.Drukuj informacjęSprawa: Wniosek o wypłatę dodatku dla niektórych podmiotów niebędących gospodarstwami domowymi z tytułu wykorzystania niektórych źródeł.

Szczegóły informacji

Wniosek o wypłatę dodatku dla niektórych podmiotów niebędących gospodarstwami domowymi z tytułu wykorzystania niektórych źródeł.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Wydział Mienia Komunalnego

Ogłoszono dnia: 2022-09-22 14:54:18

Termin załatwienia

Dodatek wypłaca się w terminie miesiąca od dnia otrzymania prawidłowo sporządzonego wniosku.

Osoba kontaktowa

Cezary Winkler - Naczelnik Wydziału Mienia Komunalnego, Paweł Górski - Zastępca Naczelnika Wydziału Mienia Komunalnego, Aneta Hołownia - Kierownik Referatu Ochrony Środowiska i Energii, Renata Kowalewska, Wiktoria Wojtulewicz

Miejsce załatwienia

Urząd Miasta Ełku
Wydział Mienia Komunalnego
ul. Marsz. Józefa Piłsudskiego 4
19-300 Ełk

Telefon kontaktowy

87 73 26 245 - Naczelik Wydziału, 87 73 26 124, 87 73 26 126, 87 73 26 243

Adres e-mail

80BhKP9q9Z8rfNtq1Q4K/ua8c/mewUX+sJM1QyhIOj6O72igjsdClnAvvTQxxjZ5YGyL2Fug5c4am791DytX1JInOnTzicFBpIYnwlJckrE=

Sposób załatwienia

Wniosek o wypłatę dodatku dla niektórych podmiotów niebędących gospodarstwami domowymi z tytułu wykorzystania niektórych źródeł można składać:
-elektronicznie z wykorzystaniem platformy ePUAP;
-papierowo w Urzędzie Miasta Ełku, Referacie Ochrony Środowiska i Energii przy ul.Marsz. Józefa Piłsudskiego 4 w godzinach: poniedziałek 8-16, wtorek - piatek 7.30 - 15.30.

Miejsce odbioru

Organ przesyła wnioskodawcy informację o przyznaniu dodatku dla podmiotu na wskazany adres we wniosku adres poczty elektronicznej. W przypadku gdy wnioskodawca nie wskazał adresu poczty elektronicznej we wniosku o wypłatę dodatku dla podmiotów, informacja znajduje się w aktach sprawy.

Wymagane Dokumenty

Wnioski można składać do 30 listopada 2022 r.:
-elektronicznie z wykorzystaniem platformy ePUAP;
-za pośrednictwem poczty na adres Urzędu Miasta Ełku, Referat Ochrony Środowiska i Energii przy ul.Marsz. Józefa Piłsudskiego 4 w Ełku;
-tradycyjnie (papierowo) w siedzibie Urzędu Miasta Ełku, Referat Ochrony Środowiska i Energii (pokój 247) przy ul.Marsz. Józefa Piłsudskiego 4 w Ełku;

Czas realizacji

Dodatek wypłaca się w terminie miesiąca od dnia otrzymania prawidłowo sporządzonego wniosku.

Opłaty

Nie dotyczy

Tryb odwoławczy

Samorządowe Kolegium Odwoławacze w Olsztynie za pośrednictwem Prezydenta Miasta Ełku.

Uwagi

Dopłata dotyczy podmiotów wrażliwych m. in. szpitale, jednostki organizujące pomoc społeczną, noclegownie, szkoły, żłobki, instytucje kultury, które samodzielnie kupują paliwa w celach grzewczych. W tym przypadku dodatek wypłaca się na wniosek osoby albo osob uprawnionych do reprezentowania wspomnianych podmiotów.

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 15 września 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie niektórych źródeł ciepła w związku z sytuacją na rynku paliw (Dz.U. z 2022 r. poz. 1967)

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony