ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Wymeldowanie lub anulowanie zameldowania na wniosek stronyDrukuj informacjęSprawa: Wymeldowanie lub anulowanie zameldowania na wniosek strony

Szczegóły informacji

Wymeldowanie lub anulowanie zameldowania na wniosek strony

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Wydział Organizacyjny - Referat Spraw Obywatelskich

Ogłoszono dnia: 2008-09-08 11:31:36

Termin załatwienia

W ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania z możliwością przedłużenia terminu w trybie art. 36 KPA z przyczyn niezależnych od organu orzekającego.

Osoba kontaktowa

Iwona Iglik

Miejsce załatwienia

Urząd Miasta

Referat Spraw Obywatelskich

ul. Marsz. J. Piłsudskiego 6

19 - 300 Ełk

 

Telefon kontaktowy

087 73 26 100

Sposób załatwienia

Wydanie decyzji administracyjnej.

 

Miejsce odbioru

Doręczenie decyzji następuje drogą korespondencyjną pod wskazany przez strony adres.

Wymagane Dokumenty

  1. Umotywowany wniosek o wymeldowanie z pobytu stałego, wniosek o wymeldowanie z pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące.
  2. Kserokopia aktualnego tytułu prawnego do lokalu (przydział, odpis z księgi wieczystej, umowa najmu, orzeczenia sądowe: o eksmisji, o sposobie korzystania z mieszkania)
  3. Potwierdzenie wniesienia opłat

Komplet dokumentów należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miasta Ełk ul. Marsz. J. Piłsudskiego 4 parter, pok. 14

 

Czas realizacji

-

Opłaty

Opłata Skarbowa w wysokości 10 zł.

Tryb odwoławczy

Od decyzji wydanej stronie służy odwołanie do Wojewody Warmińsko-Mazurskiego w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.

Uwagi

W toku prowadzonego postępowania organ administracji kompletuje materiał dowodowy w postaci, zeznań świadków, wyjaśnień stron postępowania, informacji Policji oraz innych urzędów i instytucji w celu ustalenia stanu faktycznego będącego podstawą do wydania decyzji w sprawie.
W przypadku braku możliwości ustalenia miejsca pobytu osoby, w stosunku do której prowadzone jest postępowanie o wymeldowanie, realizowana jest procedura ustanawiania przez Sąd Rejonowy w Ełku - Wydział Rodzinny i Nieletnich, przedstawiciela dla nieobecnego celem reprezentowania w postępowaniu (w toku dalszego postępowania przedstawiciel obejmuje pozycję strony).

Podstawa prawna

  1. Kodeks Postępowania Administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960r. (t. j. Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071),
  2. Art. 15 ust. 2 i art. 47 ust. 2 ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 2006 r. Nr 139, poz. 993,
    z późn. zm.)
  3. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 225, poz. 1635).n. zm.).
« powrót do poprzedniej strony