ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: REKRUTACJA DO PUBLICZNYCH SZKÓŁ PODSTAWOWYCH PROWADZONYCH PRZEZ GMINĘ MIASTO EŁK NA ROK SZKOLNY 2023/2024 Drukuj informacjęSprawa: REKRUTACJA DO PUBLICZNYCH SZKÓŁ PODSTAWOWYCH PROWADZONYCH PRZEZ GMINĘ MIASTO EŁK NA ROK SZKOLNY 2023/2024

Szczegóły informacji

REKRUTACJA DO PUBLICZNYCH SZKÓŁ PODSTAWOWYCH PROWADZONYCH PRZEZ GMINĘ MIASTO EŁK NA ROK SZKOLNY 2023/2024

Wydział: Wydział Edukacji

Ogłoszono dnia: 2020-01-31 09:10:33

Termin załatwienia

Zgłoszenie kandydata do szkoły obwodowej 13.02.2023 r. - 07.04.2023 r.

Osoba kontaktowa

Małgorzata Pikus/Magda Modzelewska

Miejsce załatwienia

- Szkoła Podstawowa nr 1 w Ełku, ul. Koszykowa 1, tel. 87 732 64 14
 
- Szkoła Podstawowa nr 2 im. Danuty Siedzikówny "Inki" w Ełku, ul. Małeckich 1, tel. 87 732 60 20
 
- Szkoła Podstawowa nr 3 im. H. Sienkiewicza w Ełku, ul. Grodzieńska 1, tel. 87 732 60 40
 
- Szkoła Podstawowa nr 4 im. Prof. Wł. Szafera w Ełku, ul. Prof. Wł. Szafera 2, tel. 87 732 60 50
 
- Szkoła Podstawowa nr 5 im. M. Konopnickiej w Ełku, ul. Św. M.M. Kolbego 11, tel. 87 732 60 71
 
- Szkoła Podstawowa Sportowa nr 6, ul. Suwalska 15, tel. 87 732 63 70
 
- Szkoła Podstawowa nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku, ul. Kilińskiego 48, tel. 87 732 60 90
 
- Szkoła Podstawowa nr 9 im. Jana Pawła II w Ełku, ul. J. Piwnika Ponurego, tel. 87 732 63 99
 

Telefon kontaktowy

87 732 6145 / 87 732 6175

Adres e-mail

um@um.elk.pl

Sposób załatwienia

1. Do szkoły podstawowej kandydaci przyjmowani są z urzędu (szkoła obwodowa) na podstawie zgłoszenia rodziców dzieci w szkole w terminie od 13.02.2023 r. - 07.04.2023 r.
 
2. Kandydaci zamieszkali poza obwodem publicznej szkoły podstawowej mogą być przyjęcie do klasy I po przeprowadzeniu postępowania rekrutacyjnego, jeżeli dana publiczna szkoła podstawowa nadal dysposnuje wolnymi miejscami.
 
3. Terminy w postępowaniu rekrutacyjnym oraz postępowaniu uzupełniającym do klas pierwszych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Miasto Ełk, dla kandydatów zamieszkałych poza obwodem publicznej szkoły podstawowej
 
 
Rodzaj czynności
Terminy
w postępowaniu rekrutacyjnym
Terminy
w postępowaniu uzupełniającym
Złożenie wniosku o przyjęcie do szkoły podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
 
  04.05.2023 r.
- 19.05.2023 r.
 16.08.2023 r.
- 17.08.2023 r.
Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do szkoły podstawowej i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym, w tym dokonanie przez przewodniczącego komisji rekrutacyjnej czynności ustawowych.
 
22.05.2023 r.
  - 30.05.2023 r.
 18.08.2023 r.
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych.
 
31.05.2023 r.
godz. 14:00
21.08.2023 r.
godz. 14:00
Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia - w postaci pisemnego oświadczenia.
 
01.06.2023 r.
02.06.2023 r.
23.08.2023 r.
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych.
05.06.2023 r.
25.08.2023 r.
 
 

Miejsce odbioru

Dokumenty są udostępnione w szkołach podstawowych.

Wymagane Dokumenty

Określa szkoła podstawowa.

Czas realizacji

Zgodnie z harmonogramem.

Opłaty

Nie podlega opłacie.

Podstawa prawna

  • Prawo oświatowe (Dz. U. z 2021 r. poz.1082 z późn. zm.) z dnia 14 grudnia 2016 r.;
  • uchwała NR XL.407.18 Rady Miasta Ełku z dnia 25 stycznia 2018 r.
  • uchwała NR VI.56.2019 Rady Miasta Ełku z dnia 24 kwietnia 2019 r.;
  • zarządzenie NR 1277.2023 Prezydenta Miasta Ełku z dnia 24 stycznia 2023 r.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-01-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magda Modzelewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-01-31 09:08:17
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Justyna Sikorska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-01-31 09:10:33
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Magda Modzelewska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-01-26 12:31:03
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
10191 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony