Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Wydawanie wielojęzycznych formularzyDrukuj informacjęSprawa: Wydawanie wielojęzycznych formularzySzczegóły informacji
Wydawanie wielojęzycznych formularzy
Wydział: Wydział Organizacyjny - Referat Spraw Obywatelskich
Ogłoszono dnia: 2019-12-17 11:18:52
Termin załatwienia
W dniu złożenia dokumentów
Osoba kontaktowa
Joanna Omilian, Alicja Aleksiejczuk
Miejsce załatwienia
Urząd Miasta Ełku
Referat Spraw Obywatelskich
ul. Marsz.J.Piłsudskiego 6
Telefon kontaktowy
87 732 61 00 ; 87 732 61 01
Sposób załatwienia
Wielojęzyczny formularz wydaje się na wniosek osoby uprawnionej do otrzymania:
- zaświadczenia o zameldowaniu na pobyt stały,
- zaświadczenia o zameldowaniu na pobyt czasowy.
Miejsce odbioru
Urząd Miasta Ełku
Referat Spraw Obywatelskich
ul. Marsz.J.Piłsudskiego 6Wymagane Dokumenty
- Wniosek o wydanie wielojęzycznego formularza standardowego do zaświadczenia o zameldowaniu.
- Oryginał zaświadczenia, jeżeli zostało wydane wcześniej.
- Dokument tożsamości (do wglądu).
- Dowód wniesienia (uiszczenia) opłaty,
- Pełnomocnictwo - w przypadku ustanowienia pełnomocnika (oryginał lub urzędowo poświadczony odpis) wraz z dowodem uiszczenia stosownej opłaty.
Czas realizacji
Bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 7 dni.
Opłaty
- 17,- zł - opłata za wydanie wielojęzycznego formularza, którą należy uiścić na konto Gminy Miasta Ełku 11 1020 4724 0000 3102 0038 8512 (w tytule przelewu podając: O-SO_form_wielojezyczny)
- 17,- zł - *opłata skarbowa za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii. (Z opłaty zwolnione są pełnomocnictwa udzielane: małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu albo gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony od opłaty skarbowej).
Termin wniesienia opłat: najpóźniej w dniu składania wniosku.
W przypadku regulowania opłat w formie przelewu zagranicznego, przed właściwym nr konta należy wpisać nr BIC (Swift): BPKOPLPW
Tryb odwoławczy
Brak
Uwagi
Wielojęzyczne standardowe formularze powinny służyć wyłącznie do ułatwienia tłumaczenia dokumentów urzędowych, do których są załączone. W związku z tym formularzy takich nie należy wprowadzać w obieg między państwami członkowskimi jako dokumentów niezależnych.
Podstawa prawna
- Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/1191 z dnia 6 lipca 2016 r. w sprawie promowania swobodnego przepływu obywateli poprzez uproszczenie wymogów dotyczących przedkładania określonych dokumentów urzędowych w Unii Europejskiej i zmieniające rozporządzenie (UE) nr 1024/2012,
- Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności ( tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. , poz . 1397 z późn. zm.),
- ustawa z dnia 4 kwietnia 2019 r. o przedkładaniu niektórych dokumentów urzędowych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2019 r., poz. 860 z późn. zm.),
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 2096 z późn. zm.).
Załączniki
Pobierz dane XMLSprawa: Wydawanie wielojęzycznych formularzyDrukuj informacjęSprawa: Wydawanie wielojęzycznych formularzy
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta w Ełku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-12-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Michał Kociński |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-12-17 09:59:13 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Michał Kociński |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-12-17 11:18:52 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Michał Kociński |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-12-17 11:18:52 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1906 raz(y) |