Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Zgoda na budowę/ przebudowę zjazduDrukuj informacjęSprawa: Zgoda na budowę/ przebudowę zjazduSzczegóły informacji
Zgoda na budowę/ przebudowę zjazdu
Wydział: Wydział Mienia Komunalnego
Ogłoszono dnia: 2008-09-18 15:11:12
Termin załatwienia
30 dni od daty złożenia wniosku oraz wymaganych dokumentów.
Osoba kontaktowa
Edyta Nagolska
Miejsce załatwienia
Urząd Miasta Ełk
Wydział Mienia Komunalnego, pokój nr 241
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk
Telefon kontaktowy
087 73 26 241
Sposób załatwienia
1. Złożenie wniosku.
2. Rozpatrzenie wniosku.
3. Wydanie decyzji administracyjnej.
Miejsce odbioru
Urząd Miasta Ełk
Wydział Mienia Komunalnego, pokój nr 241
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk
Wymagane Dokumenty
1) plan sytuacyjno – wysokościowy z zaznaczeniem proponowanej lokalizacji zjazdu,
2) pełnomocnictwo w przypadku wystąpienia projektanta/ biura projektowego w imieniu osoby prywatnej lub instytucji.
3) kopia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - o ile występuje.
Czas realizacji
30 dni od daty złożenia wniosku oraz wymaganych dokumentów.
Opłaty
Wystąpienie na podstawie pełnomocnictwa lub prokury oraz jego odpis, wypis lub kopia – od każdego stosunku pełnomocnictwa (prokury) wynosi 17 zł zgodnie z załącznikiem do w/w ustawy, część IV.
Tryb odwoławczy
Od decyzji przysługuje stronie prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Olsztynie w terminie 14 dni od daty jej doręczenia. Odwołanie wnosi się za pośrednictwem Prezydenta Miasta Ełku.
Podstawa prawna
Zgodnie z art. 29 i 30 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 19, poz. 115 z późniejszymi zmianami ).